Evin ön bahçesi o kadar büyüktü ki sağ tarafta küçük bir havuzu sol taraftada küçük bir portakal ve elma bahçesi vardı??? 6 portakal 8 elma ağıcını gördükten sonra gözlerim pörtlemiş Jungkook'a bakıyordum.
Evin kapısını açınca tam içeriye gireceğim anda ayaklarım yerden kesilmişti.
Y/N: Jungkook düşüreceksin şimdi beni bırak.
JK: sence sana zarar vereceğimi bilsem seni kucaklar mıyım? Eminim ben kendimden sen güvenmiyor musun?
Y/N: güveniyorum.
İçerisi çok büyük ve çok güzeldi. Jungkook merdivenlerden çıkıp koridorun sonundaki odaya girdi ve beni yatağın üzerine yatırdı.
JK: sonunda benimsin.
Y/N: ay ay ay nasılda mutlu olmuş küçük tavşan.
Diyip yanaklarını sıkmaya başladım.
JK: Y/N bir az ciddi ol bir azdan sevişeceğiz!
Y/N: tamam tamam! Sen gelinliği yırtacakmışsın gibime geliyor o yüzden ben önce üzerimi değiştireyim tamamı?
JK: ama böyle çok güzel gözüküyorsun.
Y/N: bu gelinlik artık heryerimi kaşındırtmaya başladı benim elbiselerim nerde?
JK: bilmem nerde?
Bilerek eşyalarımı getirmediği çok belli oluyordu. Sırıtıp dilini yanağının içinde gezdirmeye başladı. Gıcık şey ama her neyse bende onunkileri giyerim.
Y/N: getirmedi öylemi?
Başını hayır anlamında sallayıp sırıtmaya devam etti.
Y/N: iyi o zaman bende senin tişörtlerinden giyerim.
JK: benimde elbiselerim burda değil.
Y/N: nedenini sorabilir miyim?
JK: canım istemedi.
Y/N: canın istemedi? Canın istemedi öylemi? Jungkook peki ya biz şimdi ne giyipte yatıcağız?
JK: çıplak yatarız bir şey olmaz.
Y/N: çıkar üstünü.
JK: hım?
Y/N: çıkar üstünü çıkar.
Yanına gidip ceketini çıkardım ve kravatınıda çıkarıp gömleğinin düğmelerini açmaya başladım.
JK: benden hızlı çıktın sende ha. Dur yavaş ol bir yere kaçmıyorum!
Gömleği çıkardıktan sonra Jungkook bana daha çok yaklaşınca bende arkamı dönüp banyo kapısı olduğunu tahmin ettiğim kapıyı açtım.
JK: noluyor be?
Y/N: ben senin gömleğini giyineceğim sende çıplak yatıcaksın!
JK: hadi be! Gerçekten sevişmeyecek miyiz?
Y/N: çok yorgunum ayrıca saatte baya geç oldu. Başka sefere artık.
Jungkook dudaklarını büzüp pantolonunu çıkarmaya başladı bende banyoya girip üzerimi değiştirdim. Makyajımı silip saçlarımı düzelttim ve gelinliği elime alıp banyodan çıktım. Gelinliği odada bulunan dolaba yerleştirdim ve yatağa Jungkook'un yanına uzandım. Jungkook bana bakıp dudaklarını yine büzdü.
JK: gerçekten yapmayacak mıyız?
Başımı olumsuzca salladım ve Jungkook'un göğüsüne girip gözlerimi kapadım. Jungkook sıkıntılı bir şekilde nefesini dışarıya bırakınca göğüsünden ayrılıp yüzüne baktım.
Y/N: üff iyi tamam.... bana bak sana 10 dakika veriyorum işin eğer 10 dakikada bitmezse yarıda bırakıcaksın şimdiden söylemiş olayım!
JK: sadece 10 dakika mı?
Y/N: evet çok yorgunum. Hadi napıcaksan yap da bitsin.
JK: yok yok sen uyu.
Y/N: Jungkook! İyi 20 dakika veriyorum.
JK: yarım saat olsa?
Gözlerimi devirip başımla onayladım ve anında üzerime çıkmıştı.....
Daha 1 gün oldu sadece sınırı bir günde doldurdunuz. Bravo👏🏻 ve teşekkür ederim🙏🏻
Sınır: 210 vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*
RomanceÇok mutluydum artık bir birimize çok yakındık. Asla ayrılmıcaktık. Artık her gün sevdiğim kadınla olucaktım.