Capitolul 4

599 26 1
                                    


Mă uit la domnul Michel , așteptând sa răspundă. Se vede ca nu îi este bine și ca îi este greu sa îmi spună.

- În testament scria ca poți păstra firma , doar dacă îi lași domnului Alexander 15 % din acțiuni! spune destul de încet.

Informația aceasta îmi zguduie la propriu lumea . Simt cum sângele îmi urca la cap , maxilarul mi se încleșta și mâinile mi se strâng involuntar pe masa . Nu este posibil?! Lucrul acesta nu este posibil !

- Cum adică?! întreb nervoasa abtinandu-ma cu greu sa nu tip .

- Mamă ta a dorit sa îi ofere 15 % din acțiuni, asta înseamnă ca va avea bani cu sau fără voia ta ! imi spune repetând ceea ce știam deja.

- 15 % din acțiuni?! Ăsta înseamnă destul de mult ! Boșorogul ăla nu merita nici cât negru sub unghie , banii aia îi pot oferi traiul de pe o zi pe alta ! Eu nu îmi doresc asta ! zic cu vocea ridicata

Mă simt ofensata . Cum cacat am ajuns în aceasta situație?! Cum poate sa aibă 15 % ! 15% !

- Atât aveam de zis ! spune și se ridica de la masa. Ai grija de tine Jennifer!

Doar dau din cap și îmi închid strâns ochii . În seara ăsta îmi doresc sa uit . Sa uit ca acasă am doua persoane pe care le urăsc , sa uit ca el va avea bani cu sau fără mine .

Mă ridic de la masa și ies ca din pușcă din restaurant . Mă sui în mașină și conduc ca nebuna pe străzi. Accelerez și depășesc mașinile fără nici o problema .

Îmi calmez nervii conducând și ascultând muzica la maxim . Întrun final ajung acasă și mă duc rapid în camera mea , ne dorind sa dau nas în nas cu ipocriții aia.

În seara ăsta am sa ies la un club . Sa mă distrez .

Scotocesc prin dulap , alegând o rochie scurta roșie, o pereche de pantofii de 18 cm și îmi fac un machiaj destul de strident. Parul îl ondulez și îl las pe spate.

        Pe la 21 cobor în sufragerie pregătită pentru aceaza seara

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Pe la 21 cobor în sufragerie pregătită pentru aceaza seara . În sufragerie sunt tata și curva lui râzând și sarutandu-se din când în când. Nu îi bag în seama și îmi iau geaca din cui .

- Unde te duci ?! mă întreabă doamna Smith .

- Ce te interesează?! îi răspund în sictir .

- Jennifer unde mergi ?! tura aceasta mă întreabă tatal meu.

- Să mă distrez ! le spun ieșind pe ușa casei .

Doresc sa intru în mașină , dar sunt oprita de vocea curvei.

- Să te întorci devreme scumpo ! imi spune încercând sa îmi aranjeze parul .

Cum cacat a ajuns lângă mine ?! Zici ca s-a teleportat. Eu am spus de multe ori ca este vrăjitoare, însă nimeni nu m-a crezut .

- Ce căcat doreai sa faci cu mana aia ?! O întreb nervoasa .

- Îmi doresc foarte mult sa ne înțelegem bine ! Ce zici , pace ?! ma întreabă zâmbind .

Ce căcat a pățit? Cred ca s-a lovit la cap , în cazul acesta sunt foarte bucuroasa sa o lovesc înapoi, poate o sa vina și mintea ei . Sunt șanse, așa am văzut în desene când eram mica .

Mă uit scârbita și nedorind sa o mai văd mă urc rapid în mașină, turand motorul și ieșind ca fulgerul pe poarta. Nu îmi doresc sa îi mai văd, dar sunt nevoită.

Dau drumul la maxim muzica . Melodia Plain Jane , răsună din mașină mea . Conduc cu viteza spre clubul Marquee , un club plin de VIP - uri și are o atmosfera incendiara.

După 5 minute parchez în fata clubului , ca deobicei , omul de la paza se uita pe lista și da drumul oamenilor de pe ea. Compania mamei este un fel de sponsorizare pentru acest club , așa ca am locul în zona VIP și nu îmi fac probleme pentru intrare .

- Ce faci Max ?! îl întreb pe negru.

- Domnișoară Smith , bine ați venit ! spune și îmi da drumul in club .

Intru și mă strecor printre adolescenții înflăcărați și urc scările spre zona destinata VIP - urilor. Mă duc la una dintre canapele și fac semn unui dintre angajați.

- Doua shoturi ! îi spun arătând doua degete.

Acesta Da din cap și dispare . Mă uit spre adolescenți înflăcărați.

Scuzați ca este așa de scurt , însă am avut o problema și mi s-a șters tot conținutul capitolului ! Următorul promit ca va fi mai lung !
Sper ca v-a plăcut ! Lăsați păreri în comentarii ! :)))

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum