פרק 26 ואחרון

225 12 1
                                    

"גברת אלה לאופר ומר ליאם ג'ונס קומו עכשיו" שמעתי את קולה של ליה ולרגע הצטערתי שהבאתי לה מפתח "ליה לכי תעשי קפה" ליאם אמר ומשך אותי קרוב יותר אליו עוטף אותי בזרועותיו "חמודים, חבר שלי נמצא בצבא אז דביקות לא לידי ועכשיו אלה קומי כי יש לך היום נשף" ליה כעסה עלינו "יואוו נכון" צעקתי בהתרגשות "בייב, היום הנשף" אמרתי לליאם בהתרגשות מנשקת את פניו וקמה לכיוון המקלחת.

"טוב אז ככה, אנחנו הולכות למספרה עכשיו, באחת וחצי יוצאות משם, אוכל חצי שעה ואיפור עד ארבע, לבישת שמלות וזהו אנחנו מוכנות להצטלם ולצאת" ליה הסבירה לי את הסדר יום שלנו להיום כשישבנו על האי במטבח "ליה לא הכנת קפה" ליאם קבע באכזבה ואני צחקתי בעוד שליה קמה להכין לו קפה וליאם נישק אותי והתיישב על הכיסא לידי "אתה בטוח שאתה לא בא איתי היום?" שאלתי "כן, אני את הנשפים שלי מיציתי" הוא אמר "אוף, אתה מתנהג כמו זקן בן 200" אמרתי לו והוא צחק "לא מצחיק" אמרתי בקול תינוקי והוא עטף אותי לחיבוק שינה לפני שליה גררה אותי מחוץ לבית.

"אז מה? יואב לא מגיע?" שאלתי את ליה בזמן שאיפרו אותנו "לא, לא הסכימו לשחרר אותו בשביל זה" היא ענתה בעצב "לא נורא אנחנו נהיה הזוג של השנה" עניתי לה בחיוך גדול והיא הסכימה איתי.

"את הכי יפה בעולם" ליאם אמר מחבק אותי מאחורה כאשר בחנתי את השמלה הארוכה בצבע תכלת אשר נחה על גופי בדיוק רב ונעלי העקב הכסופות "כן?" שאלתי בהתחכמות "הממ הממ" ליאם המהם בהסכמה "אם היית צריך לבחור ביני לבין קלואי קרדישיאן במי היית בוחר?" שאלתי מסתובבת אליו כשידיו עוד עוטפות אותי וראשינו קרובים אחד לשני מאוד "הייתי בוחר אותך, ליאם אמר מעביר את ידו על כל גופי "הממ" נאנחתי בהנאה "אבל לא עכשיו" הוספתי מתרחקת ממנו בידיעה שליה תבוא כל רגע "אני אוהבת אותך" אמרתי לו וליה נכנסה לחדר "אעאעעא, את מושלמת" אניי וליה צעקנו אחת לשניה והתחבקנו.

"בואו אני אסיע אתכן" ליאם אמר לאחר שיונתן צילם אותנו מכל זווית אפשרית, ליה התיישבה מאחורה ואני מקדימה ליד ליאם, התחלנו בנסיעה לאולם בו מתקיים הנשף "ביי בייב תתקשרי כשתרצי לחזור" ליאם ביקש ממני נישקתי אותו בקטנה ויצאנו לכיוון האולם, את כל הקטע של ההופעת סיום עשינו כבר אתמול וברור שליאם היה וגם יונתן ודין באו אז היום זה רק נשף וכיף עם חברים "טוב חברים אנחנו רוצים רוצים להכריז על מלך ומלכת הנשף אז כולם לבוא" אחת הבנות מהשכבה אמרה למיקרופון שהיה בידה "בואו נתחיל במלך הנשף" היא המשיכה לומר בהתרגשות "המלך שלנו הוא..... נדב דדון" היא אמרה ואחד מהבנים עלה וקיבל את הכתר שלו "ומלכת הנשף שלנו היא..... אלה לאופר" היא הכריזה והייתי לגמרי בהלם, אפילו לא ידעתי שאני מועמדת וגם אם הייתי יודעת לא הייתי חושבת שרוב השכבה תבחר בי, עליתי לבמה לקבל את הכתר "רוצה לומר משהו?" שאלו אותי "האמת שאני פשוט רוצה לומר שאני אוהבת את כולכם ואזכור אתכם לנצח" אמרתי וירדתי מהבמה, המשך הערב עבר בכיף עם החברים שכנראה ולא אפגוש יותר וריקודים ובעיקר כיף, אחד הערבים הטובים בחיי ואין ספק בזה בכלל, כשחזרתי הביתה ליאם כבר ישן אך ברגע שנכנסתי למיטה הוא קירב אותי אליו עם ידיו וכך נרדמתי....

התעוררתי מרגישה את ליאם מעלי "עזוב אותי, אני עייפה" אמרתי מותשת מנסה לדחוף אותו ממני אך ללא הצלחה "נו בייב כבר צהריים ומשעמם לי" הוא אמר בילדותיות "אז תישן איתי" אמרתי "אני רוצה לשמוע איך היה לך אתמול ושנצא למסעדה בערב אז יאללה" ליאם אמר והקים אותי מהמיטה הנוחה, ציחצחתי שיניים והתארגנתי, לבשתי חצאית משובצת בצבעים בהירים וטופ לבן, התיישבתי ליד ליאם על הספה והנחתי את ראשי עליו בעייפות ""נו איך היה?" "זכיתי במלכת הנשף" צעקתי בהתרגשות וליאם בתגובה נשק לשפתיי "ברור את מושלמת" "לאן הולכים היום?" שאלתי "הפתעה" ליאם ענה לי בקצרה "לא כיף" עניתי והעברתי את תשומת ליבי לטלוויזיה שדלקה "יאללה בואי נצא" ליאם אמר אחרי שעה בערך כשהשעה הייתה חמש וחצי.

"קחי" הוא אמר והגיש לי כיסוי עיניים ואני הסתכלתי עליו המבט שואל "נו שימי" הוא אמר והחלטתי לא להתווכח או לשאול ופשוט לשים אותו על עיניי, אחרי נסיעה של לא יותר מרבע שעה האוטו נעצר וליאם יצא ומיד לאחר מכן פצח את הדלת שלי ועזר לי ללכת עם כיסוי העיניים מבלי ליפול,

"תורידי" הוא אמר, הורדתי את הכיסוי, לפני נגלה צוק מהמם המשקיף לים, סלסלת פיקניק על שמיכה "בואי" הוא אמר והחזיק בידי מושך אותי לכיוון הפיקניק ונעמד מולי, לפתע הוא כרע ברך "לא באמת" לחשתי "אלה, בייבי, אני אוהב אותך כמו שלא אהבתי אף אחת בחיים, אני אוהבת כל דבר בך, אני רוצה שנחיה את החיים שלנו יחד לנצח, אני יודע שאת עוד לא התגייסת ויש לנו עוד חיים שלמים לפנינו, אלה התנשאי לי?" ליאם שאל והדמעות לא עצרו "ברור שכן" עניתי בביטחון וליאם הניח את הטבעת על האצבע שלי.

"אני אוהבת אותך" אמרתי לו כשישבנו על השמיכה ושתינו יין "אני אוהב אותך גם, לנצח"

my american boyWhere stories live. Discover now