- Tűnjünk el inenn most!- mondta Eric majd elkezdtünk rohanni. Teljesen az autóig rohantunk.
- Hé jól vagy Sandra?- kérdezte aggódóan Eric.
- Nem nagyon- ingatta a fejét.
- Engedd előre kérlek- kérte tőlem a bátyám majd hátra ültem ő pedig előre. Természetesen csak a kocsiban ki nem száltam.
- Most amd induljunk srácok!- szolt közbe Nathan. A bátyuskám rálépett a gázra majd mentünk is.
Az út közben azt hallgattam, hogy hogyan veszekednek Sandráék. Igen megint veszekednek.
- Elég már. Idegesítőek vagytok. Szét unjuk magunkat Nancyvel. Sőt ő meg rosszul is van mert Sandra előre ült- forgatta a szemét Nathan.
- Nem az én hibám, hogy hatra ült- ordította hátra Sandra.
Itt meg mi a franc történik. Mióta beszálltunk az autóba egyfojtába megy a veszekedés.- Kussoljatok már be! Rosszul vagyok ti meg azon veszekedtek. Egyik percbe féltékenység utánna pedig félre értesz valamit. NYUGODJATOK LE! Köszönöm- mondtam mire mindenki csendbe maradt és egész úton nem beszéltek.
Elaludtam így csak arra keltem fel, hogy Nathan ébrezget.- Csipke rózsika. Kelj fel- simított végig az arcomon. Kinyitottam a szemem és tudomásul vettem hogy csak mi vagyunk az autóba.
- Többiek?- kérdeztem
- Elmentek és valószínűleg megint veszekednek. Na de menjünk ki!- mondta majd kinyitotta az ajtót.
- Figyi ma tartsunk már egy beszélgetős estét úgy mint régen- bizonytalanul tettem fel az ötletet, de a hangom biztos volt.
- Oksa. Öm akkor gyere át hozzám vagy nálad legyünk?- kérdezte.
- Nálam-
- Okes- mondta majd mentünk is be a házba. Jól mondta. Sandra és Eric veszekednek.
- Akkor menj a kis barátnődhöz, de engem ne keress!- kiabálta megint Sandra.
- Előbb megyek hozzá mint hozzád!- ordította vissza Eric. Én csak meg forgattam a szemem majd oda sétáltam közéjük.
- Srácok- kesztem volna el
- Nem érdekel- kiabáltak egyszerre.
- Oh nem érdekel akkor MOST befejezitek. Sandra megy a vendég szobába. Te meg mész a szobádba!- kiabáltak már én is idegesen.
- Nem vagyunk gyerekek!- mondtam ismét egyszerre.
- Akkor nem csináltok ilyent. Istenem komolyan. Ha az a bajjotok ami ott történt akkor felvilágosílak bennetek. Mi is ott voltunk!!- ordítottam és fojtattam volna ha Nathan nem szól közbe.
- Gyere, hagyd őket- mondta majd megfogta gyengén a kezem majd elkezdett magaután húzni. Egészen a szobáiig. Becsukta a szoba ajtót és rám nézett.
- Mivan?- igen meg most is dühöngtem.
- Ne avatkozz bele csak felhúzod magad. És ez nem tesz jót- mondta talán aggodóan?
ESTÁS LEYENDO
Bátyám Legjobb Haverja
Novela JuvenilUi.: I hate you! -Nem akkarom hogy elhagy!-mondtam üvöltözve -Így lesz a legjobb!-kiabálta vissza -Kinek? -Neked! -Hallod amiket mondasz ?- ordítottam rá teljes erőből Kezdés: 2020.01.19 Ez az első könyvem, nagyon régóta akartam már, de nem vette...