~Namjoon pov.:~
Miután megérkeztünk kiszáltunk , majd kezen fogva az ajtóhoz sétáltunk. Lassan bekopogtam majd vártunk. Nem kellett sokat ,mivel anyukám mingyárt ajtót is nyitott. Ahogy meglátott egy szoros ölelésbe vont.
- Oh sziasztok.-mondta boldogan.
- Szia anya.-köszöntem.
Majd oda lépett Yoongihoz és őt is megölelte.
Ezután bementünk ,majd felvittük a csomagjainkat a régi szobámba. Ahogy beléptem elfogott egy különös nosztalgikus érzés. Hiába nem olyan rég jártam itt, akkor is jó érzés volt. Ugyan úgy maradt ahogyan hagytam. Nagyon szép emlékek fűznek ide.
- Min gondolkodsz?-kérdezte Yoongi majd, hátulról átölelte derekamat.
- Semmin, csak jó érzés újra itt lenni.-mondtam ,majd a fejemet a vállára döntöttem.
- Igen, nekem is.
- Gyere pakoljunk ki.-mondta majd oda lépett a szekrényhez.
- Rendben.-mondtam én is majd oda léptem hozzá.
Kipakoltunk majd úgy döntöttünk még lefekszünk aludni. Még elég korán volt. Yoongi meg egész úton nem aludt szóval bisztosan fáradt. Gyorsan lezuhanyoztunk , átöltöztünk majd bebújtunk az ágyba.
Hátúlról átölelt, majd elaludtunk.~~~~~~
Pár órával később felkeltem. Kint már rendesen sütött a nap, csiripeltek a madarak. Kinyitottam a szemeimet és oldalra pillantottam. Yoongi még aludt. Megnéztem az órát, majd láttam hogy fél 11 van. Nyomtam egy hosszabb puszit a szájára majd úgy döntöttem le megyek. Hagyom még őt aludni mivel nem aludt az út alatt. Lementem a konyhába majd láttam anyát ott szorgoskodni.
- Jó reggelt anya.-mondtam, majd oda léptem hozzá és megpusziltam az arcát. Mint a régi szép időkben.
- Jó regget Joonie.-mondta mosolyogva. Ó de rég hívtak már így. Azthiszem legutoljára Tae hívott így. Hiányzott már.
- Mi jót főzöl?-kérdeztem kívancsian , majd oda léptem mellé a konyhapult mögé.
- Spaghetitt csinálok. A kedvencedet, csak miattad.-mondta boldogan.
- Ó köszi anya.-mondtam kuncogva.
Úgy döntöttem felmegyek és átöltözöm. Mikor bementem a szobába, Yoongi még aludt. Óvatosan oda léptem a szekrényhez majd ki emeltem belőle egy rövid ujjút és egy melegítő nadrágot. Lassan vetkőzni kezdtem. Levettem a pizsama rövid ujjúmat majd elraktam a szekrénybe. Egy szál boxerben áltam ott.
- Hmm, jó erre a látványra kelni.-mormogta reggeli mély hangján Yoongi. A hangjától átfutott a testemen egy kellemes borzongás. Kicsit megijedtem mert nemtudtam hogy fent van.
- Felkeltettelek?-kérdeztem kuncogva.
- Nem dehogy.-mondta mosolyogva.
- Gyere bújj ide.-mondta majd megpaskolta maga mellett a helyet az ágyban.
Tettem ahogy kérte. Oda mentem majd bebújtam hozzá. Ráfeküdtem a kezére majd átöleltem a melkasát.
- Mond csak , mit szeretnél ma csinálni?-kérdezte miközben a hajamat birizgálta.
- Hm, nemtudom. Át hívhatnánk Taeékat vagy elmehetnénk ketten valahová.-mondtam el ötletemet.
- Mind kettő jól hangzik. -mondta homlokomra puszilva.
- Uhum.-hümmögtem.
- Gyere ,öltözzünk fel.-mondta.
- Rendben.-mondtam majd feláltam. Felkaptam a kikészített ruhámat, majd leültem az ágyra. Yoongi is oda lépett a szekrényhez majd kivette a neki megfelelő ruhadarabokat. Miután ő is felöltözött lementünk anyához.
- Ó Yoongi , te is felkeltél?-kérdezte anya.
- Igen.-mondta egy mosollyal.
- Gyertek , üljetek le. Kész az ebéd.-mondta majd elkezdte kipakolni a tányérokat. Tettük ahogy kérte , leültünk az asztalhoz.
- Ó amúgy elfelejtettem mondani. Át hívtam Taehyungékat ebédre. Remélem nembaj.-mondta anya.
- Nem dehogy, amúgy is szólni akartam neki hogy itt vagyunk.-mondtam boldogan.
Anya csak bólintott majd kiszedett mindenkinek egy tányérra. Természetesen már Tae-éknak is.
Még nem kezdtünk bele az evésbe , mivel meg akartuk őket várni. Nemsokára csengettek is. Úgy döntöttem én megyek kinyitni az ajtót. Ahogy kinyitottam az ajtót Tae rögtön karjaim közé bújt. Jó volt újra látni.
- Ó Namjoon, de jó téged látni.-mondta boldogan.
- Téged is.-mondtam mosolyogva. Oda fordultam Jungkookhoz majd megszólaltam.
- Szia Jungkook.-köszöntem neki is majd őt is megöleltem.
- Szia .-mondta mosolyogva.
Behívtam őket majd leültünk mindannyian az asztalhoz.
Végre nekiláthattunk az evésnek. Anya spaghettije nagyon finom volt. Mint mindíg.
- Amúgy mi szél hozott titeket erre?- kérdezte Tae.
- Nem mintha nem örülnék nektek, ne értsétek félre. Csak úgy álítottatok haza hogy nem is szóltatok. Valami oka van ennek. Igazam van?-kérdezte.
- Igen, igazad van.-mondtam kicsit szomorúbban.
- Apámról van szó.-mondtam.
Elmeséltünk nekik mindent. Rossz volt újra erről beszélni de joguk van tudni róla.
- Oh Namjoon. Nagyon sajnálom. Borzasztó egy ember-mondta Tae szomorúan, idegesen és aggódva egyben.
- Minden rendben, ne aggódjatok.-mondta Yoongi helyettem.
- Reméljük hogy a dolgok jóra fordulnak hamarosan.-mondtam bíztatóan.
- De most ne beszéljünk erről.-mondta Yoongi majd bíztatás képpen megfogta a kezem. Ez nagyon jól esett. Hogy eltereljem a témat, megszólaltam.
- Arra gondoltam, hogy elmehetnénk este egy dupla randira. Igazából ezt még Yoonginak sem mondtam de gondolom nem zavarná.-mondtam egy halvány mosolyt küldve az említett felé.
- Természetesen nem.-mondta ő is mosolyogva.
- Mit szoltok?-kérdezte Taetól és Jungkooktól.
Egymásra néztek majd egyszerre válaszoltak.
- Rendben.
- Jó akkor délután 5 kor itt találkozunk.-mondtam.
- Rendben. Viszont mi addig megyünk. Köszönjük az ebédet.-mondta Tae.
- Igazán nincs mit, gyertek máskor is.-mondta anya.
Kikísértük őket majd vissza jöttünk a konyhába. Segítettünk anyának elpakolni majd visszamentünk a szobábamba.
Bekapcsoltuk a TV-t és összebújva néztük.
Ez tűnt a legjobb ötletnek az időre elütésére. Sikerült is. Annyira belemerültünk hogy észre sem vettük hogy már 4 óra. Felketünk az ágyból majd lezuhanyoztunk. Kiválasztottuk a ruháinkat majd felöltöztünk. Rendbe szedtük magunkat majd lementünk a nappaliba. Mivel ez egy randi, ezért mind ketten egy kicsit elegánsabb ruhadarabokat választottunk. Én egy fehér hosszú ujjú inget vettem fel egy fekete farmer nadrággal, míg Yoongi egy fekete hosszú ujjú inget vett fel kék farmer nadrággal. A kanapén ülve vártuk Taet és Jungkookot.
- Ugy tényleg nem zavar hogy elhívtam őket is?-kérdeztem meg tőle, mert nem voltam bisztos válaszában.
- Persze hogy nem. Úgy is akartunk velük időt tölteni, szóval ez egy jó mód rá.-mondta mosolyogva.
- Rendben.-mondtam én is mosolyogva majd egy puszit nyomtam a szájára.
Hirtelen csengettek. Oda léptünk az ajtóhoz majd kinyitottam.
- Indulhatunk?-kérdezte Tae.
- Igen.-mondta Yoongi majd megfogta a kezemet. Úgy döntöttünk gyalog megyünk. Jó idő van, ezért kár lenne nem kihasználni. Kezen fogva sétáltunk végig a városon. Miközben hajtincseink közé fújt a kellemes szellő..Sziasztok. Nagyon nagyon sajnálom hogy tegnap nemvolt rész. Tudom , írtam hogy szombaton lessz de nem éreztem jól magam lelkileg. Ma sem volt jobb de nem szerettelek volna titeket rész nélkül hagyni. És igen tudom ez a rész kicsit rossz lett de igyekeztem. Sajnálom. És holnap új rész. Nem szeretném felborítani a rendszerezést amit felálítottam. Puszi 😘
ESTÁS LEYENDO
Baby, I am Worth it {NAMGI}
FanficEgy átlagos fiú aki középsulira megy, és kiderül róla az ő meglepetésére úgyszint hogy nem annyira heteró mint ő aszthitte. A fiú aki a belekerül az életébe az nem más mint az osztálytársa MinYoongi. De előtte szembe kell néznie pár nehézséggel. Hog...