Hyerin pov
Kringgggggg kringgggg
Huagrhhhh ngantuk nyaaaaaa..
Aku berjalan menuju ke syurga eh aku jalan pi kat toilet la nak mandi... OkSelesai aku mandi aku mengambil uniform sekolah dan sarungkan kepada anak jiran sebelah.. K joke.
Kang Hyerin!!!!!!!!!!!!!!!!! Palli siap kalau tak oppa tinggal hyerin... jerit oppa ku dibawah siapa lagi kalau bukan Kang Daniel...
Skipppppppppppp
Sampai sahaja aku di sekolah, aku disapa oleh monyet 6 eko yaiyitu yerin, hana, nayeon, rose, irene ngan joy.
Yow hyerin!!!!!! Pukkkk.. Arghhh appo... Rengek hana apabila aku tonjol pala dia.
Dah jum masyuk kelas.. Ajak nayeon. Nae.....
Fyi~
Kawan ii hyerin ni dikenali sebagai darkness gang. Diorang ni xjahat pun tapi kalau orang cari masalah mmg kena kaw kaw aaa. Diorang ni semua mak bapak kaya. Lawa. Tapi diorang xlayan mana ii namja pun. Kat sekolah ni pulak ada kingka and ofc it's BTS diketuai oleh jungkook. Diorang ni kaki buli orang dan playboy. Queenka pulak gojes gang and ahli dia Sana, tzuyu, seulgi, saera ngan mina. Ketua dia Sana. Diorang ni gedik nak mampussss and diorang ni pun pembuli budak ii perempuan yang diorang xsuke.Back to the story...
Time rehat~~~
Guyssss. Jom main truth or dare. Ajak nayeon... okay jom.
Meja kami di kantin bersebelahan dengan meja bts.
Let's me spin the bottle. Kata nayeon.. OKAY IT'S YOU ROSEEEE
Truth or dare? Tanya nayeon kpd rose... Urmmm truth.. Kata rose.
Okay aku tanya soalan ni kau jawab bebetul eh. Okay.
Bts pun pasang telinga 😂😂😂
Kau rasa sapa yang palingggg hensem kat sekolah ni? Tanya nayeon.
Mollaaa. Maybe Jimin.... kata rose kpd nayeon.
Bts pov
Dalam banyak ii manusia kat sekolah ni dia pilih kau jimin???!!! Kata Jungkook kpd jimin.
Well... Huh... Ko ape tahu aku ni hensem. Hahaha.
Berangan ah kau... kata taehyung.
Back to darkness gang
Okay now my turn.... kata rose
Damn shittew botol tu benti kat aku.
HOHO IT'S HYERIN (・o・;)
Truth or dare? tanya rose kpd hyerin... Ofc dare.. Huh.. Okay..Aku nak... Kau cpl dengan jungkook selama 3 bulan... Arra? kata rose kpd hyerin.
KAU GILE KE HANAT??? takde dare lain ke??? Nope....selambe rose..
Kalau aku tak buat ape jadi? tanya hyerin kpd rose.. Aku sebar satu sekolah kau PENGECUT.... kata rose sambil tayang mula lagaknya.
Ishhhhhhhhh fine!!! kata hyerin...
Kringgggg!!!
Dah jom masuk kelas... ajak irene..
Bts pov
Kau dengar pe aku dengar tadi kook??? tanya rapmon kpd jungkook.
Yeah aku dengar... Apahal clishe sgt. Kena dare pastu nnti tinggal org tu. Adui Hahaha.... Kata jungkook...
Tapi kan... Biar jelah dia cpl dengan kau jungkook sbb kau kan playboy. Kau xkisah kan kalau perempuan tinggalkan kau sbb kau ni perempuan keliling pinggang. kata taehyung kpd jungkook.
It's ok... Aku nk tgk mcm mna hyerin start takel aku... Kata jungkook.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tbc
Mian kalau xbest......