Capitolul 22 - Îti place lantisorul, nu?

2.4K 173 94
                                    

De dimineata sunt trezita de...

~~~ Din perspectiva Adelinei ~~~

Mici batai în geamul masinii. Am ridicat privirea si am vazut un domn înalt, îmbracat în tipica uniforma de politist. Am încercat sa ma dau jos din masina fara sa îi trezesc pe baieti, dar a fost o misiune imposibila, mai ales ca Louis ma tinea strans în brate, asa ca am sfarsit sa iesim amandoi din masina.

- Buna dimineata! Cu ce va putem ajuta? spune Lou politicos, frecandu-si ochii cu palmele.

- Domnisoara este Styles Adelina? întreaba politistul, iar eu ezit prima data sa raspund, deoarece eram obisnuita sa ma numesc " Parker ".

- Da, eu sunt. spun si în urmatorul moment mai apar cinci masini de politie, toti acei oameni iesind din masini cu arme îndreptate spre noi, Lou facand ochii mari si ridica mainile, în sens ca s-ar preda. Doar nu suntem în filmele cu banditi, ce Dumnezeu.

- Domnilor, sunteti arestati pentru rapirea domnisoarei Styles! spune asa-zisul politist, iar Louis este încatusat, iar Niall si Liam sunt treziti din somn de catre acele matahale care doreau sa îi încatuseze si pe ei. Stai, ce?

- În numele reducerilor de la Nando's ce se întampla? Stiti cine sunt eu? Pun pariu ca fiicele voastre doar daca le-as face cu ochiul ar lesina. M-ati auzit? Puneti-ma jos! zbiara Niall din spinarea unui politist, zbatandu-se si amenintand pe toate persoanele din jurul lui.

- Stati, stati, stati! Pune-ti frana! Unu, ce homo-idiot v-a spus ca eu am fost rapita de ei? Si doi, dati-le drumul pana nu îl pun pe Harold pe voi! spun vrand sa par foarte serioasa.

- Pai, stiti, domnisoara Styles, v-am vazut în masina cu ei si am crezut ca...stai putin. Tu esti sora faimosului Harry Styles data disparuta de aseara? spune politistul, dandu-si ochelarii de soare jos, eu dand ochii peste cap. Nu, nu eram ea. Eram Celine Dion în varianta britanica.

- Da, logic ca eu sunt aia. Si ei sunt membrii trupei One Direction : Louis Tomlinson, Niall Horan si Liam Payne. Le puteti da drumul? spun serioasa.

- Ati auzit-o, baieti? Dati-le drumul, acum! spune politistul sef, presupun, iar gorilele care îmi prinsesera prietenii executara ordinul.

- Si acum, ca am lamurit totul, ne puteti în tabara? am spus pe un ton putin mai autoritar, vazand ca asa ma pot impune în fata lor.

- Da, sigur, sa mergem! spune ofiterul si ne urcam în masina sa, pornind spre tabara.

Pe drum nimeni nu a scos niciun cuvant, eu sprijinindu-mi capul de geamul rece. O tristete ma cuprinsese, dorul de femeia care m-a crescut aflandu-se in sufletul meu. Acum regret ca nu m-am dus la mormantul ei, dar sper sa mai am ocazia sa o fac.

- În ce data suntem astazi? întreaba Louis din senin, trezindu-ma din gandurile mele.

- Pai...21 iulie, de ce? îi raspunde Liam, uitandu-se prin telefon, presupun ca la sectiunea "Calendar".

- Poftim? se alarma Louis, tipand mai mult, trezindu-l pe Niall, care tocmai adormise la loc cu capul pe umarul lui Liam.

- Ce cartofii mei ai Louis? spuse nervos Niall, frecandu-si ochii cu palmele.

- Nu, nu, nu! Am uitat complet! Peste doua zile este ziua Dianei si eu nu i-am organizat nici o petrecere! Sunt ruinat! se agita Lou, însa chiar atunci intram în tabara si observ un mare afis care cu siguranta îl va linisti pe Louis.

- Nu cred ca mai e nevoie. îi spun si îi arat afisul care anunta ca pe data de 23 iulie, la ora 19:00, va avea loc petrecerea onomastica a Dianei.

Ofiterul opreste masina în fata cantinei, noi multumindu-i si dandu-ne jos din masina. Vad imediat cum Harry iese pe usa cantinei, fiind urmat de David si Evelina. Alearga spre mine si ma cuprinde într-o îmbratisare stransa.

- Doamne, Adelina, esti bine? Stiam eu ca nu trebuia sa te las cu ei. Îmi pare rau! Esti bine? spune fratele meu, luandu-mi fata în mainile sale mari si examinandu-ma atent. Face mai rau ca o mama.

- Da, Harry, sunt bine! spun chicotind, îndepartandu-ma de fratele meu mult prea grijuliu, ca într-un final sa sfarsesc în bratele lui David.

- Vin sa te iau peste o ora. Mergem la o plimbare! îmi sopteste la ureche, plecand spre cabana lui presupun, eu ramanand confuza.

Am mancat rapid ceva, am mai stat putin de vorba cu Eve, care se simte din ce în ce mai bine, si am hotarat sa merg la cabana, pentru a ma putea pregati pentru plimbarea cu David. Niall a venit si el cu mine, spunand ca vrea sa doarma. Louis am înteles ca s-a dus sa îi caute un cadou surorii lui, iar Harry si Evelina s-au dus în camera lor si, sincer, nu vreau sa stiu ce fac acolo. Cand intru în cabana, observ ca o fata îsi pune hainele dintr-o valiza în dulap.

- Hei, te pot ajuta cu ceva? o întreb si îi atrag atentia, putand sa îi observ mai bine trasaturile. Era foarte frumoasa. Ochii ciocolatii îi straluceau si parul brunet era lasat sa îi cada pe umeri. Am tras cu ochiul la Niall care avea o fata memorabila. Ochii îi sclipeau si aproape ca îi ieseau din orbite, gura sa era între-deschisa.

- Oh, voi trebuie sa fiti colegii mei de camera. Ma numesc Mayra, încantata de cunostinta! spune fata zambind si îmi întinde mana prieteneste.

- Eu sunt Adelina, iar el este Niall. Mai este un baiat care sta cu noi, Louis, dar este plecat. Îmi pare bine sa te cunosc! ma prezint, ea zambindu-mi în continuare. Ea îsi îndreapta atentia spre Niall, eu înghiontindu-l subtil pentru a-l trezi la realitate.

- Aaaa...eu sunt N-Niall! Ai un nume foarte frumos, Mayra! îi spune, ea rosind la afirmatia blondului. Se pare ca i-a trecut tot somnul micului amorezat.

Mai discutam pe tot parcursul în care mi-am ales hainele, Mayra sfatuindu-ma. Mi-am ales o rochie turcoaz, cu volanase. În picioare am încaltat niste sandale albe, am ales un machiaj natural, iar parul l-am îndreptat cu placa. În scurt timp a ajuns si David, dandu-mi un trandafir albastru. Am plecat, lasandu-i pe îndragostiti singuri. Ne plimbam în liniste, eu începand sa ma joc cu micul lantisor pe care l-am primit în Londra de la un admirator secret. Ma întreb cine ar putea fi.

- Îti place lantisorul, nu? îmi atrage atentia David.

- Da, l-am primit de...stai putin! David, tu... spun si îl privesc în ochi. Se pune în fata mea, blocandu-mi calea si oprindu-ma din mers.

- Da, Adelina! Eu sunt cel ce ti l-a daruit! Eu simt ceva pentru tine de mult timp, dar iata ca acum am curajul sa îti marturisesc! Te iubesc! spune si eu raman stana de piatra. Nu stiu ce sa spun sau cum sa reactionez.

- David, eu... încep dar sunt întrerupta de el.

- Acorda-mi doar o sansa, nimic mai mult! îmi spune, iar eu aprob încet din cap. Nu tin la David în felul în care o face el, dar poate o sa fie bine. Nu stiu la ce ma asteptam. Sa fie de la Louis? Clar trebuie sa îmi scot din cap ideea ca el m-ar placea vreodata mai mult decat ca pe o prietena.

Restul timpului l-am petrecut cu noul meu iubit, tinandu-ne de mana si razand. Am luat masa împreuna si am mai povestit diferite amintiri pe care le avem împreuna de cand eram mici. Dar gandul meu statea la Louis. De ce nu-l pot uita? Gata! Îl am pe David si voi fi fericita cu el! A trecut timpul si David m-a condus la cabana mea.

- Ne vedem maine, frumoaso! îmi spune si îmi da un sarut pe obraz.

Îmi iau si eu "la revedere" si intru în cabana, unde observ ca sunt singura. Nici nu apuc sa ma schimb ca pe usa intra Louis, trantind-o în urma lui. Era nervos, dar sincer nu am chef de el acum.

- Ce a fost aia? spune nervos, îndreptandu-se spre mine.

_______________________________________

Si, pam, pam, pam...VESNICUL SUSPANS! :)))

Ce mai faceti? Am intrat în vacanta! Yuhuu! Stiu, e un capitol scurt, dar urmatorul va fi mult mult mai lung si va fi postat pe 24, de ziua lui Louis! O sa aflati atunci de ce. Desigur, sper sa se împlineasca cele 2 pareri si 5 voturi. Am început o noua carte intitulata " Me, Myself and I " si este un fan-fic cu Niall, poate vreti sa treceti si pe acolo cu un mic vot sau o parere. Si, cat de curand, va aparea înca o carte, de la care am asteptari mari. Dar nu va zic mai multe, va las asa, în suspans! :)))

Scuza-ti eventualele greseli gramaticale!

See you next time! :* :*

Summer Love // Louis Tomlinson f.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum