"Πρέπει να χαλαρώσεις και για αυτό θα φροντίσω εγω"λέει η Όλγα
Ο Οδυσσέας το πήρε πολύ χάλια όλο αυτό που μου συνέβη. Ήταν σκεπτικός όλη την ώρα.
"Οδυσσέα μου,τι έχεις τι σκεφτεσε...;"τον ρωτάει η ολγα
"Όλο αυτό που έπαθε η Καλυψώ, μπορούσε μ καταλήξει πολύ χειροτερα..."λέει
"Ήταν όντως τραγικό,αλλά γλίτωσε είναι καλά την βλεπεις"του λέει η Όλγα και προσπαθεί να τον ηρεμήσει
"Ναι όμως την Καλυψώ την νοιάζομαι πολυ"λέει γρήγορα
Well well, κάπου εδώ Πρέπει να σας πω τι εγινε πριν από περίπου 4 Χρόνια. Ειμουν πάλι στο ποσειδι;) φίλοι μου ηταν τα διδυμα η εβελινα και ο μανος. Με την ολγα δεν καναμε πολυ παρεα τοτε. Ειμουν 6η δημοτικου και τότε ήρθε ο οδυσσεας για πρώτη φορά στο ποσειδι. Έγινε φίλος μας και μπήκε και στην παρέα μας. Ήταν 1η Γυμνασίου. Κάναμε πολύ καλή παρέα. Δίνουν αρκετά μικρή οπότε δεν είχα ιδέα από σχέσεις και μαλακιες. Ένα βράδυ στο σινεμά ο οδυσσεας καθόταν δίπλα μου και μου έπιασε το χερθ5και Εγώ εννοείτε ανταποκριθηκα (πεσιμο/φλερτ της δημοτικου:)) άρχισε να μου αρέσει καιρούς και αυτός το ίδιο. Ειμασταν μικρα ομω1 οπότε μονο χεράκι και τέτοιες βλακειες..Οπότε όπως καταλαβαίνεται ο οδυσσεας με έχει μια αδυναμία και γενικά μετά από όλο αυτό αποφασίσαμε να μείνουμε πολυ καλοί φιλοι. (Γι αυτο με φωνάζει καλύψουμε μερικές φορες). Δεν παίζει κάτι παραπάνω μεταξύ μας:)
"Παιδιά, όλα καλά ας ηρεμησουμε" λέω και πάω και κανω μια αγκαλια τον Οδυσσέα
"Ναι όντως, εγω επίσης λέω να μην κάτσουμε όλη μέρα να στεκόμαστε,θα κάνουν κανονικά ότι κάθε μεραχαλαρα"λέει η ολγα και έρχεται και αυτή και μας αγκαλιάζει όλους.
"Καλά τα λες, εμ παμε στους αλλους;"ρωτάω
""Τι λες βρε 9 είναι θα κοιμούνται όλοι σαν φυσιολογικοί άνθρωποι " λέει η Όλγα και γελάει" αν θέλετε αράζουμε εδώ και πέσουμε κανένα επιτραπεζιο or something"συνεχίζει η ολγα
Παίξαμε λοιπόν 1 παρτίδα cluedo να καταλήξαμε μετά απ 20 λεπτσ Ν κοιμόμαστε. Ο Οδυσσέας και η Όλγα σε ένα κρεβάτι και εγώ στο στρώμα. Δίνουν φουλ κουρασμένη με 4 ώρες ύπνο...."Ξυπνάς.."
"Εο σηκω"λέει η ολγα
"Έλα τι εγινε?!" Την ρωτάω και ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου
"Είναι 11:20"μου λέει
"οκευ εμ σε 5 λεπτά σηκωνομαι"λέω
"άντε ηρθε και η βεβε"λέει ο οδυσσεας (έτσι φωνάζει την εβελινα όπως εγώ την λέω εβε).
Τεντωθηκα λοιπόν λιγο και αποφάσισα μ σηκωθώ.
"Που σε ρε καλ, εδώ κοιμηθηκες;"με ρωτάει η εβε
"Όχι ρε, στην παραλια"της λέω
"Αχαχ τι όντως; Γιατί δεν είπες και εμενα;"ρωτάει
"Δεν εινα απλό το θεμα"λέει η ολγα
"Λοιπόν πάμε στα δίδυμα Ν τα πω μια και καλη"λέω και φεύγουμε.
BINABASA MO ANG
το καλοκαίρι μου
ChickLitπαρεα, ξενύχτια,παραλία,έρωτες,βόλτες ...το καλοκαιρι μου ήταν πολύ διαφορετικό φέτος. Με πολλές ανατροπές και καλές και άσχημες. Που λέτε το καλοκαίρι μου ξεκίνησε κάπως έτσι....