~~
Hızlı mı yaşamalıydım yoksa hızlı mı ölmeliydim?
~~
06.04.2016
ÇarşambaGünler geçtikçe ben de hayattan bir o kadar geçip gidiyorum. Bazen sayılı günler, bazense müebbet gibi geliyor bana yaşam. Yaşam kelimesi herkese göre değişir tabi ki. Birisi için yaşam seyehat etmekken birisi için ailedir. Birileri yaşama söverken ve kaderi buna ortak ederken, birileri yaşama sımsıkı sarılır ve ölümü def eder bölgesinden. Benim yaşamım sendin. Nefes almam için gerekli oksijen, içkimin yanından eksik etmediğim mezemdin. Olmazsa olmazımdın. Olmadın ve olmuyorum sevgilim.
Şarkı sözlerini yazdım. Güzelce bir dosyaya koydum. Kendimi tamamen hazır hissettiğimde şarkımı sana söyleyeceğim. Söz veriyorum. Ne tepki vereceğin umrumda değil. Sadece şarkımı söyleyeceğim sana, ağlaya ağlaya.
Beni unutmaman için sana yalvarıyorum. Defalarca kez dua ediyorum Tanrı'ya, sana beni unutturmasın diye. Peki sen unuttun mu çoktan?
Unutsan da sana kendimi hatırlatmak için hazırım. Burada senin aşkınla yanıp tutuşan adamı hatırlayacaksın ve bir daha unutamayacaksın. Buna izin vermeyeceğim. Beni bırakmana izin verdim ya zaten, daha fazlasını benden isteyemezsin.
Son zamanlarda ne Yoon Gi'yle ne Nam Joon'la görüşüyorum ne de diğerleriyle. Hatta doktor bile aramıyor artık. Umudu kesti benden belli ki. Onları aramıyorum, onlar da beni aramıyor. Doğru. Herkesin bir derdi var, hayatı var. Mızmız bir bebekle, daha ayrılığı bile kaldıramayan adamla kim görüşmek ister ki?
Ama seni görmeye geleceğim, şarkımı sana söyleyeceğim gün herkesi ziyaret edeceğim. Buna da söz veriyorum. Hepsine sarılmayı da ihmal etmeyeceğim tabi ki. Neticede benim için çok uğraştılar. Özellikle Nam Joon. Hakkını nasıl öderim gerçekten bilmiyorum. Ona bir mektup yazacağım. Sadece ona özel olarak. Her şey için teşekkür ettiğimi ve durmadan bana bakmak zorunda kaldığı için özür dilediğimi söyleyeceğim.
Mesaj atabilirim? Arayabilirim? Yüz yüze de konuşabilirim?
Hayır.
Buna kalbimin dayanmayacağını ikimizde çok iyi biliyoruz. Zaten o gün kendimi fazla yormamam gerekiyor çünkü tamamiyle kendimi sana saklayacağım. Sana şarkı söylemek, sana aşık olan adamı hatırlatmak için.
Yine bir günlük sayfasında görüşmek dileğiyle sevgilim. Sayılı günler kaldı...
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aubade • KSJ
Fanfic❝Bir ayrılık şarkısı yazdım. Söyledim şafaklara, sana ithafen. Artık gel güzelim❞ Kim Seok Jin hayran kurgu kitabıdır. [TAMAMLANDI]