Hayallerin ardında dolaştıgım kırlarda topladıgım çiçekler bir bir soldu ben ise sadece uzaktan izledim ....☘Pencerenin önünde öylece avluya bakıyordum . Sanki yıllarım burda geçmemiş gibi bir yabancı gibi acılarıma solan hayatıma uzaktan seyirci olmam artık bana normal geliyordu sanki hiç ölmemiş ihanete ugramamış gibi .
- Yine mi bu pencere önünde sabahlayacaksın ? Ne yapmaya çalışıyorsun haftalardır konuşmuyorsun artık sinirimi bozmaya başladın behna kendine çeki düzen ver ben senin kocanım bana böyle yüz çeviremessin !!!!
Kocasının sözlerini umursamadan kalktı oturdugu yerden behna göz göze geldiklerinde yüzünde alaycı bir gülümseme belirdi samimiyetten çok uzak sahi ya kalbi acıdan yanıp kül olmuştu degilmi kimin umrundaydı behnanın çektiği acı ...
- Ne oldu artık nerde oturdugumadamı karışır oldun serhat ağa kocanım diyorsun eger sen kocamsan ben geceleri neden bu yatakta tek başıma uyuyorum ! Neden kahvaltıya başka bir kadınla aaaa pardon kumamla gülüşerek indigini izliyorum daha bir çok şey söylerdimde sen değmezssin git karının yanına ne istiyorsan o yapsın !
Karşısında sinirden derin nefesler alan kocasının yanından geçip gidecekken birden kolundan tutulmasıyla duvarla sırtının buluşması bir oldu .
- Senin dilin yine fazla uzamış behna bana o dilini kestirtme lan sen benim karımsın zenanda benim karım bunu kabulleneceksin artık . Bekledim alışmanı ama yok sen yine aynısın burnunun dikine giden laf dinlemeyen bir kadın benim kadınım töreleri bildigin halde hır gür çıkarıyorsun ben ne yapayım lan söyle ben ne yapayım şimdi o aklını başına alıp aşşagı gel hemen dedikten sonra kapıyı çarparak cıktı odadan .
Gözleri dolsada aglamamaya yemin etmişti behna bu ilk acısı degildi ama en agırıydı gururunun kırılmasının yanında ne acıları vardı sessiz kaldıgı gözlerini kapatıp sessizce fısıldadı ...
RUHUMUN YARASI RUHUNA YARA OLSUN !
❤❤❤❤
Evet arkadaşlar kitaplara geri döndüm buda yeni kurgum umarım begenirsiniz 2 gün arayla bölüm gelecek yorumlarınızı merak ediyorum ❤
Diger kitaplarımada bu hafta bölüm atacağım güzel bir geri dönüş olur umarım sizi beklettigim icin özür dilerim seviyorum sizleri ve desteklerinizi bekliyorum ☘☘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir kalbin ihanetle sınandığı bir hikaye de kayboluşu ...
General FictionBazen hayat bize oyunlar oynardı , kimi zaman aglatan kimi zaman güldüren ; Ben hayatım boyunca hiç gülemedim izin vermediler göz yaşlarımla yaşamasını sonsuz mutsuzluğa mahküm edilip sessizlige büründüm . Ben BEHNA Sessizligimin sesi acının ta ke...