Hikayeye ne zaman başladın?
Yoruma yaza bilirsin...Merhaba ben Mia (medyadaki kız). Benim 18 yaşım var, 45 kiloyum, 1,68 boydayım ve bir insanım. İsterseniz size hayat hikayemi anlatayım.
Benim babam çok güçlü bir vampir kökeninden, annem çok güçlü bir kurt kökeninden ama ben insanım. Biliyorum bu kulağa çok qarip ve saçma geliyor. Ama doğru. Benimle ilgili bir kehanet ve ya efsane var ama bu efsanenin doğru olup olmadığını kimse bilmiyor. Ve bu kehanet ve ya efsanenin kimden bahsetdiyini (yani beni) kim olduğumu bilmiyorlar. Annem ve babam bir-birlerini sevmiş ve evlenmişler. Ancak annemi seven kötü bir büyücü varmış ancak annem onu sevmiyordu. Annlemle kendisi evlenmek istiyormuş. Annemle babam evlendikden sonra ortadan kaybolmuş. Ama ben doğduktan sonra yani 1 yaşım olduğunda kötü büyücü çok güçlü bir halde ortaya çıktı ve bana bir lanet yaptı. Şimdiye kadar bütün sihirbazlara ve büyücülere durumu anlattık benim üstümde biçok büyü uygulandı kara büyü bile uygulandı ama hiç bir işe yaramadı. Aslında 18 yaşım olduğunda melez olmam gerekirdi ama bir insanım. Ancak kanımın insan kanından farklı olduğunu söylüyor babam. Yani vampir kanına yakın bir kan hücrelerine sahibim. Bunun için beni sihirli bir akademiye okumaya gönderiyorlar. Gerçek akademide benden şuphelenirler diye. Çünki bazen istemeden duygularımla göz rengim deyişe biliyor.Ama söylediyim gibi bazen bunun için ne zaman olduğunu bilmiyorum bazen oluyor ama bazen olmuyor ve ne zaman olacağını bilmediyim içinde engel olamıyorum. Gideceğim akademi aydınlık ve karanlık olarak 2 yere ayrılıyor. Ben aydınlığa gidiyorum. Aslında akademiye insanlar yasak ve orada hiç insan yok bu sebepten benim orada olmam çok tehlikeli ancak bir yöntemle oraya gideceğim. Ailemizin en yakın arkadaşları var, bu da büyücü bir aile. Büyücü ailenin babası çok güçlü bir büyücü ve o bize yardım etti. Benim üzerimde çok araştırma yaptılar çok büyü uyguladılar, yıllarca çalıştılar. Ve bana bir büyü buldular. Bana bir büyü uygulandı. Ha bu arada söylemeyi unuttum. Üzerimdeki laneti kaldırmak için bana başka bir lanet yapıldı. Yoxsa başka türlü bu lanetten kurtulamam. Bu yeni lanetin nasıl olduğunu isterseniz anlatayım. Bu lanet sayesinde olduğum durumdan kurtula bilirim ama aşık olmam gerekiyormuş (hiç inanmasamda) bu böyleymiş. Ancak benim aşık olduğum kişide bana aşık olmalıymış yoksa büyü işe yaramaz. Neyse nerede kalmıştık. Akademide kimse benim melez olduğumu anlamamalı çünki okulda melez yok eğer olursada vampirler yada kurt adamlar öldürüyor. Neden olduğunu bilmiyorum ama qaliba kıskanıyorlar yada bir-birlerine düşman oldukları için yüz karası falan olduklarını düşünüyorlar. Bunun için beni okulda vampir olarak tanıyacaklar. Yani normal bir vampir. Annemi de bir vampir gibi düşünücekler babamıda. Büyücünün büyüsü benim insan olduğumu gizleyecek. Bunun için büyücü bana tılsımlı bir kolye verdi. (burada uğur böceyi ve kara kediye bakan varsa, orada ki tılsımlar gibi ancak kwami olarak bu kwami küçük bir vampir. Ve beni vampire dönüştürüyor. Arkadaşlar bide bu kolye biraz farklı bu kolyeyle vampire dönüşmek yıllar ala bilir. Eğer çok hızlı öyrenilirse çok kısa sürede de dönüşüle bilir. )Kolyedeki küçük vampir arkadaşımın yani kwamimin adıda Jisa. Bu kölyeyle ilgili bir kehanet ve ya bir efsane gibi birşeyde var. Ben daha güçlerimi kullanmayı bilmiyorum çünki kolye bana daha yeni verildi. Güçlerimi kullanmayıda bana Jisa öyretecek. Jisa beni çalıştırmaya başlamadı akademide geceleri öyreticek. Ve vampire dönüşmedim.
Ha bu arada söyleyeyim bu okulda sadece vampir ve kurtlar olmuyor. Yani başkalarıda var. Yani kısaca bir macera beni bekliyor ve ben bu maceraya hazırım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Kara Melez JJK~
FanfictionBaban olduğunu bildiğin adam seni 1 yaşındayken öldürdü. Ama melezlik güçlerin seni diriltdi. Seni öldüremeyeceğini anladığında sana en güçlü laneti yaptı ve melezlik güçlerini lanetledi. Seni 18 yıl büyüterek üzerindeki laneti güçlendirdi. Ve se...