Czas w domu

433 18 25
                                    

Jest epidemia i nic nie poradzimy
Jak spędzacie czas w domu?

🏡Candy
Powiem prosto. Gdyby nie pewien cudowny wynalazek bylibyście DUUUUUUUUUUUUUUŻĄ szczęśliwą rodziną. A tak poza tym to otworzyliście własny biznes. Robicie lizaki. Na początku nie braliście tego na poważnie jednak z czasem pojawiły się bardziej spersonalizowane zamówienia ponieważ ludzie zapragnęli osłodzić bliskim trudne chwile. Więc i wy się w to wciągnęliście.

🏡Jason
Cała ta sytuacja na świecie sprawiła, że sklep Jasona stracił klientów ale też materiał na nowe lalki. Chłopak nie stracił jednak chęci do tworzenia więc naturalnie stałaś się jego główną laleczką, jeśli mogę to tak nazwać. Na pewno nie możesz stanąć przed szafą i powiedzieć "nie mam się w co ubrać". Zresztą nie raz podrzuciłaś mu jakiś twój projekt.

🏡L. Jack
Nie narzekacie na nudę, zawsze któreś z was coś wymyśli czym zamieniacie zwykłe czynności w fantastyczne wspomnienia.

🏡Ben
Wy i reszta rezydencji wciągnęliście się w RPG zazwyczaj murder mistery ale Benek okazał się świetny i w taki rodzaj gier. Rozgromił chyba z dziesięć więc stwierdziliście, że czas przejść na jakieś fantasy.

🏡Toby
Z przyżądzania gofrów dla przyjemności zamieniliście się w deserowych szefów kuchni. Zrobicie wszystko oprócz sernika...
Przez to cieszy się cała rezydencja oprócz jednej osoby.

🏡Masky
Jedni powiedzą, że wasz związek właśnie przeżywa kryzys, inni stwierdzą, że przecież tylko się "docieracie" ale wy po prostu macie nowe hobby. Jednak pamiętajcie, że kłótnia to niebezpieczny sport.

🏡Hoody
Macie pełne ręce roboty z waszym dzieckiem...

To nie był żart! Małego złotego szczeniaka labradora uznaliście za swojego syna. Adoptowaliście go po tym jak wylizał cię podczas gdy wracaliście z randki. Mały zerwał się ze smyczy opiekunce.
Teraz waszym hobby stały się właśnie spacery z waszym synem.
Przypomnij mi jak go nazwaliście?

🏡Helen
Chyba was nie zdziwię mówiąc, że w wolnym czasie zajęliście się DIY.
Wasze mieszkanie przeszło metamorfozę, jest jeszcze bardziej... ciekawe. Ale najbardziej dumna jesteś z tej doniczki z odlewu waszych rąk. Wygląda jakby wasze dłonie tylko delikatnie podtrzymywały roślinkę. Zaraz obok tej doniczki stoi rzeźba też samych waszych dłoni jednak tym razem splecionych w uścisku.

🏡E. Jack
Zaczęłaś robić porządki. A to w szafie, a to w kuchni czy w składziku. Chłopakowi to nie przeszkadzało, nawet twierdził, że nie WIDZI różnicy dopóki nie wsypał sobie do herbaty soli zamiast cukru.
Teraz odwraca twoją uwagę od sprzątania czułościami.

🏡Slendy
Tutaj chyba też nie odkryję przed tobą Ameryki mówiąc, że w wolnym czasie uwielbiacie czytać książki. Popijacie herbatkę zanurzeni w staromodnych fotelach.

🏡Kagekao
Bimbrownicy! Zebraliście plony z ogródka i robicie nalewki.
Dziwnie się na was w sklepie patrzyli jak mieliście w wózku sam cukier i alkohol.

🏡Kasper
Pożyczyliście od Bena horrorkowy starter pack- jak to nazwał. Stwierdził, że te gry to podstawa i jak ich nie ogracie to macie się nawet nie pokazywać ze wzrotem.
No to co, pykacie. Utkneliście na 3 nocy we Fnaf'ie 4.

🏡Kate
Wasz czas w domu jest emm zielony.
Inaczej nie da się tego nazwać. Poświęciłyście się całkiem swojej domowej dżungli. Przekształciłyście oszklony ganek w piękne całorocznie zielone miejsce do picia kawy i odpoczynku.

🏡Liu
Macie lekko babcine hobby. Robicie na drutach szaliki. Za cel ustaliliście sobie zrobienie szaliczka dla każdego z rezydencji. Niedawno daliście Sally taki uroczy różowy w kwiatuszki. Sama potajemnie szykujesz dla Liu sweter na święta. To wcale nie tak, że przez przypadek podejrzał twój projekt i robi sweterek do pary dla ciebie.
(Jak dla mnie mega romantyczne. Uwielbiam matching outfity u par🤗)

🏡Puppeteer
Korzystając z mocy chłopaka robicie dziwne, czasem śmieszne teatrzyki skarpetowymi pacynkami. Po prostu na oglądaliście się tyle seriali i koreańskich dram że zaczęło wam odbijać.

Ale czekam na kolejny akt kiedy
Miss skarPetunia porzuci Wang Sock'a przed ołtarzem i poleci wyznać miłości Zhan przystojnemu Podkolanówce.

🏡Cherry
Macie wykichane w koronke i urządzacie imprezkę Halloween dla rezydencji. Przygotowywałyście się już od stycznia a teraz dopinacie wszystko na ostatni guzik.

➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕➕
Ogłoszenia Parafialne

Hej ho dalmatyńczyki!
Dziękuję wam serdecznie za
100 tysięcy odczytów (oczek).
Bardzo się cieszę, że taka błacha książka wam się podoba i poświęcacie jej swój czas. Jeszcze raz z całego serducha dziękuję.

Chciałam jeszcze powiedzieć, że to nie był jeszcze ten specjal który zapowiadałam. Wydaje mi się że mam coś ciekawego, więc warto poczekać.

Info
Po tym rozdziale pojawi się Halloweenowy rozdział a po nim nadrobimy Cherry bo widzę, że tuptacie już nóżkami.

Na razie to tyle

~wasza Autorka 😽

Bo ja tak go kocham 💗Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz