4- Gerçekler Tamamen Yalandır

22 1 1
                                    

medayayı açıklayalım bu karantinaya girmemizden once cektigim okuldaki son fotografim siz de en tatlı çıktığınız fotoğrafları anket bölumümde atarsanız sevinirim ballarım hepinize tatlı günlerrrr.

...

Can'dan

-Bora senin belanı sikerim orospu çocuğu

Bora'nın bilmem kaçıncı kez suratına yumruk atışımdan sonra artık yorulmaya başlayan elimi sallayarak bizi ayırmaya çalışan Buse'yi kenara ittim.

-Can sakin ol. İlk işimiz Derin'i bulmak bırak çocuğu yüzü kandan görünmüyor. Bora seninle sonra görüşeceğiz. Ya sen Koray'la arkadaş olabilirsin Derin'i niye suçluyorsun abi.

-Dayak istiyor canı bu piçin de ondan. Gelmiş utanmadan bunları bunları dedim Derin'e diyor. Mahvederim lan seni çocuk mu var karşında aptal herif?!

Hem konuşmaktan hem dövmekten soluk soluğa kalmış yüzümdeki ter damlalarini elimin tersiyle sildikten sonra lavaboya gittim. Bora okula döndüğünde yanında Derin olmayınca Derin'in ona gerçekleri anlattığını ve bu yüzden mutsuz olduğunu sanmıştım ama Bora'ya ne olduğunu sormamız ve bize söylediği aptalca sözleri anlattıktam sonra resmen nevrim dönmüştü. Sakinleşmeye çalışırken yüzümden damlayan damlalara aldırmadan son bi kez aynada beremi düzelttim ve sınıfa gittim. Derin'in okula geldiğinde Koray'ı bu sınıfta görmesiyle kalbinin iki kat kırılacağını ve yaptığım davranışla onu daha da üzeceğimi bilsem de döndüğümde Bora'nın değil yanı boş olan tek kişinin Koray'ın yanına oturdum.

....

Bora'dan

Derin koşarak uzalaşırken hala yanan yanağımı dokundu parmaklarım. Sonrasında aklım başıma geldi ve Derin'in peşinden koşmaya başladım. Kalabalık sokakta koşarken bi anlığına dengemi kaybedip yere düştüm ve gözden kaybolan Derin'i her ne kadar bulmaya çalışsam da sonuç vermedi.  Sonunda ona mesaj atmaya karar verdim.

En "Derin"im

"Özür dilerim"
"Okula dönüyorum n'olur gel Derin seni kırdığım için çok pişmanım keşke söylemeseydim onca şeyi n'olur gel,n'olur"
"Bana kızgınsın biliyorum sadece geri gel"

Mesajlarım böyle uzayıp giderken en yakın arkadaşımı kırmanın üzüntüsü beni parmaklıklar ardında bırakıyordu. Ne diye bu kadar abartmıştım ki bunun hiçbir anlamı yoktu ve nedensizlik benim hiç sevmediğim bir şeydi. Her şeyin bir nedeni olmalıydı bizim gözümüzde hem de her şeyin...

...

Derin'den

Beş dakika daha gelecek miydi nasıl neden ? Of kafam çok karışıktı aramalı mıydım buna hazır mıydım? Sorular resmen zihnimi kemiriyordu ve ne yapacağımı bilemez halde o bankta saatlerce oturmuştum. Galiba aramalıydım asla bilmiyordum ne yapmalıydım, ne?

-Derin?
Omzuma değen elle irkilip arkama dönmem bir mini saniyede gerçekleşmişti arkamda sınıf arkadaşım Berk'i görmek beni şaşırtmıştı.

-Berk? Senin burada ne işin var? Derste olman gerek.

-Derin sen iyi misin dersler biteli yaklaşık 1 saat oldu ne yapıyorsun kendinde misin sen? Bi dakika ağladın mı sen kız?

BEŞ DAKİKA DAHA (ASKIYA ALINDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin