34. Fejezet.

617 28 25
                                    

*Zayn szemszöge.*

Elképzelésem sem volt arról, hogy miképp kerültem egy hófehér üres szobába, amiben csak egy ágyat, egy asztalt, és egy széket találtam, de hamar rájöttem hogy ez is csak Apám műve lehet! Ugyanis minden nap betolt valaki, az ajtó alsó részén található kis ablakon egy pohár vizet, és egy szendvicset, melyben nem volt hús! Bár még ez a bizonyiték sem kellett volna ahhoz, hogy tudjam ki juttatott ide!
De mégis mi ez az egész? Miért hozatott ide a neki köszönhető baleset után? Miért kezelték le az összes sérülésemet? Mi lehet a terve velem? Na és vajon a többiek is itt lehetnek valahol? 
Nekem itt valami nagyon bűzlik, mert ez nem az a hagyományos megbüntetlek aztán menj amerre látsz helyzet. Nem tudom hogy miben sántikál, de mindent ki fogok deríteni! 
Nem tudok mást tenni, mint hogy megvárom ismét az ételt hordó embert, és megpróbálom szóra bírni!

*Harry szemszöge.*

A karrierem során párszor megfordult a fejemben, hogy lehet egyszer a pszichiátrián kötök ki! 
Vagy azért mert megőrültem, vagy pedig azért, mert elvonóra ítéltett a sors. Azonban én úgy érzem, hogy egyikre sem szolgáltam rá. Valóban sokat drogozom, de ha tényleg ezért kerültem ide, akkor az elég gáz! Azt viszont felettébb túlzásnak tartom, hogy leszíjaztak az ágyhoz, amit mellékesen azt sem tudom, hogy minek köszönhetek. Ugyanis szinte minden kiesett a fejemből, de azt nem hiszem hogy akkora balfaszságot csináltam volna beállva, hogy ehhez kellett volna folyamodni. Ami halványan dereng, az még a buli éjszakája, ahonnan Zayn cipelt haza, mert offra tettem magamat Louis szülinapján. De hogy utána mi történt, az felettébb ködös! Biztos vagyok benne, hogy napok telhettek el azóta, mert borostás az arcom! 
Azonban van egy dolog, ami eléggé furcsa a számomra! Lehet hogy nem kellene vele foglalkoznom, de van egy név a fejemben, amihez kellemes érzések fűznek! 

-Lauren!-

*Lauren szemszöge.*

Próbáltam lenyugodni, és emlékezni! Azonban csak az van szemeim előtt, amikor a szüleim meghaltak! Újra és újra lejátszódik szemeim előtt a történet, és úgy érzem hogy meg fogok bolondulni! Folyamatosan azt érzem hogy sírnom kell, de egy árva könnycsepp sem folyik le az arcomon. 
De ami szintén furcsa számomra, hogy valamiért az One Direction-ból is élénken emlékszem Zayn Malik-ra, akivel Harry Styles koncertjén találkoztam. Mondott valami olyasmit, hogy vigyázzak Harry-vel, mert hogy egy beteg drogos. 
De mik ezek az emlékek? Miért nincsenek előzmények? Mi történik velem? 

*Clark szemszöge.*

Önelégült vigyorral az arcomon, sétáltam végig Dr. Brian barátom, kísérletekkel foglalkozó pszichiátriájának a folyosóján. 

-Szóval akkor azt mondod, hogy megfelelő agystimuláló injekciókkal, be tudod folyásolni az emlékeiket?- Karba tett kezekkel haladtam mellette. 

-Így van! Sőt! Bizonyos emlékeket, teljesen meg tudunk változtatni, vagy törölni és újat beépíteni a helyére! Azonban ehhez rengeteg idő kell, és nyugodt légkör. Nos hát ezt a célt szolgálják, ezek az üres ablak nélküli szobák, amik teljesen el vannak szigetelve a civilizációtól!- 

-Tökéletes! És most hogy halad a kísérlet?- Érdeklődtem. 

-Mindegyikük nagyon jól alkalmazkodik a szerhez, csak Harry volt barátnője kérdőjeles! Nála összeomlást érzékeltünk, a videó felvételek alapján! De igyekszünk helyrehozni a hibát!- 

-Ez mit takar?- Vontam fel szemöldökömet. 

-Ezt még pontosan nem tudjuk! Még ma vizsgálatok alá fogjuk vetni!- 

-Értem!- Megálltunk Elina szobája előtt, és az ajtón lévő kis ablakon keresztül néztük őt. 

-Talán ő alkalmazkodik a legjobban!- Jegyezte meg, a boxzsákot püfölő lányról. -Egy igazi gyilkológép lesz belőle!- 

-Tökéletes!- Suttogtam. -Szóval ezek szerint hamarosan készen állnak arra, hogy kiengedjük őket a nagy világba?- 

-Így van!-

-Még egy utolsó kérdés, és utána hagylak dolgozni! Körülbelül mennyi idő, amíg közel ilyen vérengző lesz Harry volt barátnője?-

-Mint mondtam, még ma kivizsgáljuk őt! Neki több idő kell, de ő is hamarosan egy hidegvérű gyilkos lesz, akit kedved szerint ugráltathatsz majd barátom!- Veregette meg a vállamat. 

-Köszönöm a részletes beszámolást! Most vigyél a fiamhoz, mert beszédem van vele!-

*Elina szemszöge.*

A düh, az erő, a gyilkolási vágy! Ezek azok az érzések, amelyek kitöltik az életemet azóta, amióta megtudtam, hogy apám új családot alapított. De ha ez mind nem lenne elég, a halála után azt is megtudtam, hogy van egy húgom! 

-Lauren Morris!- Sziszegtem. -Ha egyszer kiszabadulok innen, istenemre esküszöm hogy megöllek, Harry Styles-el egyetemben!-

꧁Az Utolsó Szó꧂ [H.S / Z.M] [3. ÉVAD BEFEJEZETT] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن