Глава 26

314 24 5
                                    

Додому ми повернулися лише на наступний день у вечері. Я дуже весело провела час у Кванжу та і Субіну сподобалося. Коли ми приїхали то я стала збиратися на вечір. Тє моє мене забрати. Тому я зробила макіяж, зачіску і одяглася.

Субін залишився з Мей а я вийшла на подвір'я чекати хлопця

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Субін залишився з Мей а я вийшла на подвір'я чекати хлопця. Довго чекати не довелося. До мене під'їхала шикарна машина

І з неї вийшов Тє.
- Привіт, гарно виглядаєш- підійшов він до мене.
- При...- невстигла я договорити як Тє впився в мої губи і я відповіла.
- І що це було- відійшли один від одного.
- Просто скучив- посміхнувся він і ми поїхали в ресторан.

Коли ми зайшли то мене відразу зустріла мама Тє.
- Доброго вечора Ким Инсоль-- обійняла я її.- вітаю вас і Ким Мінсу з ювілеєм.
- Дякую-поцілувала вона мене в щічку а я вручила за рання готовий подарунок.
Далі ми пішли до хлопців.
- Всім привіт- приобняла я Юнги.
- Привіт-сказав Юнги і Чим.
- Привіт подруга- обійнялися ми з Гуком.
Ми довго говорили і ось настав час їхати додому як раптом в зал заходить Рей і Мійон
- Рей що ти тут робиш? - злісно сказав Техьон.
- Я прийшла очистити своє ім'я- вийшла вона на сцену.- Всім доброго вечора. Шановні Ким Инсоль і Ким Мінсу вітаю вас з такою особливою датою- звернулася вона до них.- всі ви спитаєте чому я тут? Та все просто. Після нашого розриву з Ким Техьоном. Мене звинуватили у кражі великої суми грошей з компанії "V Entertainment"
- Тє про що вона говорить - повернулася я до нього.- ти звинуватив Рей у кражі?
- Це не завсім так але в неї був мотив.- поглянув на мене Техьон.
- Але я і копійки не брала з компанії Техьона. - поглянула вона на нас- тому я найняла хорошого слідчого і все вияснила. - вона зійшла зі сцени.- Я знаю хто вкрав всі гроші. Це була Мин Джію, секретарка Ким Техьона- всі здивувалися і поглянули на мене.
- Рей, що ти таке говориш! Навіщо зводиш таку брехню?- поглянула я у її очі а вони такі холодні та безжалісні.
- Рей ти в своєму розумію- підійшов до мене Гук.
- Я якраз то і в своєму. Я вияснила що всі ті гроші знаходяться на карточці Джію.
- Цього не може бути- здивувалася я.
- Так це все вкрала вона!!- показала в мене польцем Рей.
- Це не я!! Це все брехня- крикнула я.
- Брехня? Тоді як ти поясних чому у тебе на карточці така велика сума грошей, а та квартира в центрі Сеулу.
- Так я дійсно хотіла купити собі нову квартиру але я нічого не купувала- часом я дивилася на Тє.
- Тоді чому вона оформлена на тебе і оплачено все твоє карточкою. А ще всі ці переводи відбувалися з твого офісного комп'ютера на твою картку. Ось докази- кинула вона на стіл папку- а якщо мені не вірите то можете іти і самі все перевірити.
- Я цього не робила- мої очі уже були мокрі.- Дійсно це не я- всі з розчаруванням дивилися на мене.
- Признайся ти навмисно влаштувалася влаштувалася сюди та обдурила всіх щоб вкрасти гроші- поглянула вона на мене а я на хлопців які були здивовані.
- Ні це не правда!!- крикнула я.
- Джію-звернувся до мене Тє- я остількішо зателефонував начальнику відділу безпеки і він підтвердив що всі ці мохінації проводилися з твого офісу, твого комп'ютера. А ключ до твого кабінету є лише в тебе і мене- розчаровано поглянув на мене Техьон.
- Тєхьон я клянуся, що то була не я! Ким Инсоль-підбігла я до жінки але вона лише відвернулася.
- Джію а я тобі вірила. Рахувала нас подругами а ти лише користувалася цім- жінка сказала це так холодно що з моїх очей пішли сльози.
- Техьон, хлопці я нічого не крала.- підбігла я до них.
- Джію а я думав, що я дійсно тобі подобаюся і у нас все серьозно- сумно сказав Тє а я заплакала.
- Вона лише цим скористалася- поглянула мені у очі Рей.- Тому я і хотіла тебе уберегти Техьон- підійшла вона до нього.
- Техьон я цього не робила- бо я дійсно... Я...те...
- Джію годі влаштовувати цей цирк- перебив мене директор- Ти вже награлася? Тоді годі. Все що ти вкрала можеш залишити собі але я незнаю, що далі може бути між нами- ці слова мене заїли мені стало боляче від того, що він повірив їй а не мені. Я знала що вона навмисне мене підставляє. Але ці слова виявилися для мене останньою краплею тому я гордо підняла голову і сказала.
- Гаразд-посміхнулася я- Ти повірив їй а не мені. Яке далі Техьон? Про яке далі може бути мова? Між нами уже нічого не буде. Ти повірив, що я злодійка але я нічого не крала. - я взяла телефон і зателефонувала- Алло.. МинСок привіт.... Твоя пропозиція на рахунок секретаря ще в силі.... Добре тоді чекай мене завтра... Потім все поясню. Бувай- поклала я слухавку.
- Навіщо ти телефонувала МинСоку- підійшов до мене Гук і взяв за плечі- Яка пропозиція. Я вірю, що ти нівчому не вина- поглянув він мені у очі.
- Містер Ким я звільняюся за власним бажанням. Моя заява лежить у вас у шафі на третій поличці вже тиждень. Я нічого не крала але поверну те все в чому ви мене звинуватили- схопила я свою сумку і пішла на вихід.
Коли я вибігла то на дворі ішов дощ і не звертаючи на це я як завжди залишила свої підбори і побігла куди дивляться очі.
На серці мені дуже боляче тому сльози пішли самі. Я знову пережила це від тебе чортів демон Ким Техьон. Я не знала що робити тому просто побігла до бабусі у Хаїнсу.
Коли я прибігла то просто впала колінами на холодний мрамор та стала ще більше плакати.
- Бабусю...чому ти пішла від мене?...чому залишила одну в цьому жорстокому світі?....мене знову придади бабусю...але вже немає нікого хто б ніжно прижався до мене, підтримав мене, погладив по голові та дав пораду- сльози ні на хвилинку не переставали іти.
Тому посидівши там ще годинку я зібралася з силами та пішла додому. Зайшовши до квартири я побачила як Субін і Мей мирно сплять на дивані. Тому я прийняла душ, щоб вони не бачили мене в такому жахливому стані та перенесла Субіна до його ліжечка а Мей вкрила одіялом на дивані у вітальні. Сама то я довго не могла заснути через думки та де ж мені взяти таку велику кількість грошей.
Тому я вирішила на постійно наняти Мей як няньку а сама буду робити у МинСока та повернуся у бар.
Вранці я прокинулася від смачного запаху з кухні тому я спустилася і побачила...

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now