ΝΤΡΙΝΝΝΝ!!!!!
Ήμαρτον με αυτά τα ξυπνητήρια! Αχ...άλλη μία βαρετή μέρα. Πρέπει να πάω σχολείο, να κάνω πως είμαι καλά, ενώ εσωτερικά διαλύομαι..τέλεια! Προσπάθησα να λύσω τους κόμπους από τα μαλλιά μου και φόρεσα μία απλή κοντομάνικη μπλούζα και ένα απλό τζίν. Δεν δίνω καθόλου σημασία στο τι φοράω πλέον, δεν έχω και κάποιον να εντυπωσιάσω ούτως ή άλλως. Προσπαθώ να φαίνομαι σχετικά μέτρια.
Έχει περάσει μία εβδομάδα περίπου από τότε που τα ''έφτιαξα'' με τον Λουκά. Η Μαριάννα, από όταν ανακάλυψε για την ''σχέση'' μου μαζί του, μας ρίχνει απειλιτικά βλέμματα. Παρόλα αυτά, πολλές φορές έχει τύχει να κάνουμε οπτική έπαφη, αλλά εκτός αυτού, όλα παραμένουν ίδια. Ο Στέφανος σταμάτησε να με πιέζει τόσο πολύ να του μιλήσω και προσπαθεί πλέον να με βοηθήσει να ξεπεράσω την Μαριάννα. Ο Λίαμ συνεχίζει να με ακολουθεί παντού αλλά προσπαθεί τουλάχιστον να είναι διακριτικός, λέξη κλειδί: προσπαθεί.
Σήμερα θα βγω με τον Λουκά για φαγητό. Η αλήθεια είναι οτι περνάμε αρκετά περισσότερο χρόνο μαζί από όταν τα ''φτιάξαμε''. Όχι ότι με χαλάει, είναι πολύ ευχάριστη παρέα και πάντα με κάνει να γελάω. Μία στο τόσο αναφέρω επίτηδες το όνομα του για να το ακούσει ο μπαμπάς μου. Πραγματικά κάθε φορά που ακούει το όνομα Λουκάς, εμφανίζεται ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, είναι τρομακτικό, σοβαρά. Έχω ακόμα μερικές αμφιβολίες, για το αν θέλει να τα φτιάξω με τον γιο του συναίτερού του. Τον είχα ακούσει τις προάλλες να μιλάει στο τηλέφωνο, αν και ήταν πριν τα φτιάξω με τον Λουκά και είπε ''Δεν τα έχουν φτιάξει ακόμα αλλά θα φροντίσεις να γίνει".
Δεν έχω ιδέα με ποιον μιλούσε ή το πώς θα καταφέρει αυτός ο μυστήριος τύπος να τα φτιάξω με κάποιον..
*Τζζζζ τζζζζ τζζζζ*
Άρχισε να δονείται το κινητό μου στο κομοδίνο. Ο Στέφανος..
Άλεξ: Καλημέρα, είπα κοφτά. Όλοι ξέρουμε ότι δεν είμαι πρωινός τύπος .
Στέφανος: Καλημέρα μπουρμπουλήθρα, ετοιμάσου γιατί θα σε πάω σχολείο και φτάνω σε 10'
Άλεξ: Οκ οκ, ευχαριστώ, τα λέμε σε 10.
Μου έριξα άλλη μία ματιά στον καθρέφτη και βγήκα έξω από το σπίτι για να περιμένω τον Στέφανο.
Άλεξ: Καλημέρα και πάλι βλάκα, είπα χαμογελαστά καθώς έκλεισα τη πόρτα του συνοδηγού. Γέλασε και ξεκίνησε να οδηγάει προς το σχολείο.
Στέφανος: Λοιπόν, το βράδυ θα πάμε σε club, είπε παραπάνω σαν δήλωση και όχι σαν ερώτηση.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Από Την Πρώτη Ματιά
РазноеΗ Άλεξ ένα όχι και τόσο συνηθισμένο λυκειοπαιδο, ενώ πιστεύει ότι τα έχει σκεφτεί όλα όσο αφορά την ζωή της, έρχεται η Μαριάννα και τα αλλάζει όλα. Δράματα , έρωτες , χαρές , λύπες και μυστικά , έρχονται όλα στο προσκήνιο και δημιουργούν ταραχές και...