♡︎𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝟷♡︎The Day We Met

65 2 2
                                    

(𝙰\𝙽 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝙸'𝚟𝚎 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚘𝚗 𝚠𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍 𝚜𝚘𝚘 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚓𝚞𝚍𝚐𝚎. 𝙷𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚒𝚗𝚓𝚘𝚢!)

•𝑇𝑜𝑑𝑜'𝑠 𝑃𝑂𝑉•
𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑎 𝑡𝑟𝑒𝑒 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑛𝑜 𝑜𝑛𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑝𝑒𝑑...."ℎ-ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑘..?'' 𝐼 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑎 𝑠𝑚𝑜𝑙 𝑝𝑒𝑖𝑐𝑒 𝑜𝑓  𝑏𝑟𝑜𝑐𝑜𝑙𝑖 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘.

𝐼 𝑡𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑚𝑦 𝑙𝑖𝑓𝑒'𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 "𝑜ℎ 𝑚𝑦 𝑔𝑜𝑠ℎ!'' "𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 ℎ𝑜𝑟𝑟𝑖𝑏𝑙𝑒!'' 𝑇ℎ𝑒 𝑏𝑟𝑜𝑐𝑙𝑖 𝑏𝑜𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑 "..𝑦𝑒𝑎ℎ..''𝐼 𝑠𝑎𝑦. 𝐻𝑒 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑒𝑑 𝑚𝑒 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝐼 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑏𝑢𝑟𝑛 𝑢𝑝 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝐼 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑣𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑞𝑢𝑖𝑟𝑘.
𝑇𝐻𝑈𝑀𝑃
𝑇𝐻𝑈𝑀𝑃
𝑇𝐻𝑈𝑀𝑃

𝐼 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑚𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡 𝑡ℎ𝑢𝑚𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑓𝑎𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑠𝑒𝑐𝑜𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑏𝑦 𝒘𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒆𝒆𝒍𝒊𝒏𝒈... 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡

•𝘔𝘪𝘥𝘰𝘳𝘪𝘺𝘢'𝘴 𝘗𝘖𝘝•
𝘐 𝘩𝘶𝘨𝘨𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘰𝘺. 𝘏𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘸𝘩𝘪𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘳𝘦𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘶𝘳𝘲𝘶𝘰𝘪𝘴𝘦. 𝘞𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘦𝘢𝘤𝘩𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘏𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘦𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘤𝘢𝘭𝘮 𝘯𝘰𝘸.

"𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘯𝘰𝘸?''𝘐 𝘢𝘴𝘬. 𝘏𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘩𝘦𝘴𝘪𝘵𝘢𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘶𝘵 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘥𝘰𝘦𝘴. "𝐼-𝐼 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑠..'' 𝘐 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘱𝘢𝘳𝘵 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘸𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥

•𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖'𝑠 𝑃𝑂𝑉•
𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑜𝑦 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝑖𝑟𝑒𝑑 𝑡𝑜𝑜. 𝐼 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑔𝑜𝑡 ℎ𝑖𝑠 𝑛𝑎𝑚𝑒. "𝐻𝑒𝑦 𝑢ℎℎ 𝑤ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑎𝑚𝑒?'' 𝐼 𝑎𝑠𝑘
"𝘖𝘩 𝘐'𝘮 𝘐𝘻𝘶𝘬𝘶! 𝘐𝘻𝘶𝘬𝘶 𝘔𝘪𝘥𝘰𝘳𝘪𝘺𝘢! 𝘞𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴?'' 𝘐𝘻𝘶𝘬𝘶 𝘴𝘢𝘺𝘴 "𝘚-𝘚𝘩𝘰𝘶𝘵𝘰 𝘛𝘰𝘥𝘰𝘳𝘰𝘬𝘪..'' 𝘐 𝘴𝘢𝘺 𝘩𝘦𝘴𝘪𝘵𝘢𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘴𝘢𝘺. "𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑢𝑡 𝑛𝑎𝑚𝑒!'' 𝐻𝑒 𝑠𝑎𝑦𝑠.

"𝑂-𝑜ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘𝑠..''𝐼 ℎ𝑒𝑎𝑟 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑢𝑠. 𝐼𝑡'𝑠 𝑎 𝑤𝑜𝑚𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝐼𝑧𝑢𝑘𝑢. "𝖨𝗓𝗎𝗄𝗎, 𝖧𝗈𝗇𝖾𝗒 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗁𝗈𝗆𝖾!!'' 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 "𝘐'𝘭𝘭 𝘴𝘦𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘚𝘩𝘰𝘬𝘶𝘯!'' 𝒅-𝒅𝒊𝒅 𝒉𝒆 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒄𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒌𝒖𝒏!? 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡. 𝐼 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑚𝑦 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑏𝑢𝑟𝑛 𝑢𝑝 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.

𝐼 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛..𝒂𝒏𝒚𝒘𝒂𝒚𝒔 𝑰 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒈𝒐 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒎𝒚 𝒂𝒘𝒇𝒖𝒍 "𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓" 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡. 𝐼 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑜𝑚𝑒. 𝑂𝑛𝑐𝑒 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝐼 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑐𝑎𝑟 𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑒.

𝑻𝒉𝒂𝒏𝒌 𝒈𝒐𝒅 𝒉𝒆'𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒉𝒐𝒎𝒆 𝐼 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡. 𝑂𝑟 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝐼 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑'𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑑𝑒𝑎𝑑. 𝑀𝑦 𝑚𝑜𝑚 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑚𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑦 𝑠𝑖𝑏𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑑𝑖𝑛𝑛𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟 𝐼𝑧𝑢𝑘𝑢..

(𝙰/𝙽 𝙰𝙽𝙳 𝙲𝙻𝙸𝙵𝙵𝙷𝙰𝙽𝙶𝙴𝚁 𝚄𝚠𝚄!    𝚆𝚘𝚛𝚍 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝:𝟹𝟻𝟿)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 05, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My dear Izu~(Tododeku)Where stories live. Discover now