Rozdział 1

28 1 0
                                    

Poznaje się z moimi psiapsi

Hej mam na imię Wiktoria czasami lubię rozrabiać i to dość konkretnie. Ale czasami jestem bardzo poważna ale to się rzadko zdarza mam problemy z ortografia i wg nauka nauka to nie mój konik, mój konikiem jest granie w gry może to dziwne że dzwczyna gra w gry ale to możliwe.

Może teraz zacznę jak spotkałem się z moimi psiapsi. Z pierwszą z nich spodkałam na polu, wiem to dziwne ale tak to się zaczęło to była Hania. Hania modra jeździła kono z 6-7 lat tak wiem jaka to zemnie psiapsi jak nie wiem ile jeździła no ale pamięć to mam krótka poznałam ja w wieku 4 lat a ona miła 6 . Miała pięknego psa miał na imię Bazyl, Bazyl był bardzo przyjaznym psem biegał zawsze praktycznie był tam gdzie dzieci . Gdy za czynami o nim myśleć zawsze myślę że ten pies był bohaterem wszystkich ludzi może go nie znałam za długo ale było widać po nim jaki on był , był stanowczym psem , był mondry zawsze wiedział co ma robić czasami był zabawny. Dobra może przestanę bo jak moja psiapsi zacznie to czytać to zacznie płakać a tego bardzo nie chce. Poznaliśmy my się i zaczęłyśmy się spotykać coraz częściej po roku czasu pojechałam z nią do mojego rodzinnego domku nad jeziorem. Zawsze wieczorem brałam jej tel i wpisywałam hasło i grałam na jej tel. Przepraszam Hania jeżeli to czytasz to wiedz że już tak nie robię. Wsymie mało pamiętam pamiętam te chwile które były naj ważniejsze czyli te spędzone z Hanią . Przez ten czas moje życie się bardzo zmieniło o 180° . Może to dziwne jeżeli było tak super nie było aż tak kolorowo zawsze jak z Hanią się pokuciłam to szłam do domu płakać że właśnie tracę moja przyjaciółkę ale tak nigdy nie było wręcz inaczej dowiadowałysmy się więcej zeczy o nas było mega aż do teraz to wspomina .
Może teraz zacznę o drugiej mojej ważnej osb w życiu czyli Kornelia . Kornelię poznałam na jednym z festynów na naszej zadupiu przepraszam za aż tak brzytkie słowo . Miła może w tedy 7 lat a Kornelia 8 lat o Kornelia wiem dużo mniej niż o Hani . Hania jest bardzo otwarta a Kornelia właśnie jest bardziej skryta osb . Kornelia urodziła się w październiku Hania w wrześniu 25 a ja w grudniu 9 . Moim że mało wiem o Korneli to wiem kiedy ma urodziny ile ma lat i wiem co by chciała mieć i co ulubi. Lubi anime , chciała by mieć nitendo nw czy to tak się pisze , a teraz na lat 13 . Kornelia ma pieska o imieniu Tamiczka Tamiczka jest małym grubaskiem jest biała jak śnieżynka .




Chyba jak na pierwszą część to chyba dobrze mi poszło jutro chyba będę pisać drugi rozdział ale jak narazie zapoznajcie się z tym . Hania o tb za dużo nie pisałam bo mam plan na cb haha .
I przepraszam za orto jak tam będzie .

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 05, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

ja i moje PsiapsiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz