32. Η αλήθεια ραγίζει καρδιές!

1K 78 23
                                    

Νέιθαν!

Το κεφάλι μου πήγαινε να σπάσει. Από την μία κοίταγα τον φίλο μου σε αυτήν την κατάσταση και από την άλλη ανησυχούσα τόσο για την Τζέσικα. Ήμουν σίγουρος πως κάτι σοβαρό μου έκρυβε, αλλά δεν ήξερα γιατί. Παρεξήγησε τα λόγια μου και όλα όσα είδε έξω από το νοσοκομείο. Και αν μείνω μόνος τώρα που την χρειάζομαι δεν θα το αντέξω. Θα γυρίσω στην μοναξιά μου και στον παλιό μου εαυτό. Δεν θέλω να αγαπήσω άλλη γυναίκα. Καμία που να της μοιάζει , καμία που να της επιβάλλω να αλλάξει για να γίνει εκείνη . Θέλω μόνο την Τζέσικα. Φτάνω στα όρια της απελπισίας και του πόνου. Δεν με νοιάζει τίποτα αν είναι να την έχω. Δεν έχω εγωισμό και λογική.

Είχα χαθεί στις σκέψεις μου, ενώ κοιτούσα τον Βίκτωρ. "Νέιθαν δεν αντέχω να σε βλέπω σε αυτήν την κατάσταση." Μου έλεγε η Αμάντα και προσπαθούσε να με αγκαλιάσει από πίσω. Εγώ κατέβασα τα χέρια της από τους ώμους μου ακόμα και αν η Τζέσικα δεν το έβλεπε αυτό. Τα πήρα μακριά μου απαλά γιατί δεν ένιωθα ένταση και οποιοδήποτε δυνατό συναίσθημα εκείνη την στιγμή.

"Αμάντα φτάνει. Μην με αγκαλιάζεις. Από τότε έχουν αλλάξει πολλά. Εγώ έχω αλλάξει. Δεν είμαι ο Νέιθαν που έπαιζε, δεν έδινε λογαριασμό σε κανέναν και δεν υπολόγιζε τίποτα. Πέρασαν πέντε ολόκληρα χρόνια που θρηνούσα εσένα στην αγκαλιά μου και γέμιζα με ενοχές τα βράδια μου. Ξύπνησα από τον εφιάλτη μου. Ίσως και να ήμασταν μαζί αν δεν σκηνοθετούσες τον θάνατό σου. Ίσως και όχι γιατί τότε ήμουν επιπόλαιος και ανεύθυνος. Αυτό που είμαι το οφείλω σε εκείνην. Χωρίς αυτήν είμαι ένα τίποτα." Της έλεγα τρίβοντας το πρόσωπό μου.

"Δεν αξίζει την αγάπη σου." Είπε εκείνη με βουρκωμένα μάτια." Ποτέ δεν θα με αγαπήσεις όπως έκανα εγώ τόσα χρόνια για εσένα. Ούτε τότε, ούτε τώρα." Έλεγε εκείνη και χαμήλωσε το βλέμμα της με δάκρυά να τρέχουν στα μάτια της.

"Δεν μπορώ να σβήσω το παρελθόν. Για μένα είσαι πολύ σημαντική. Μα όχι με τον τρόπο που το βλέπεις και θα το ήθελες εσύ. Τώρα δεν είμαι μόνος μου ποια. Έχω εκείνη στην ζωή μου. Της έχω δώσει όλη μου την καρδιά, όπως δεν φανταζόμουν πως θα έκανα και ποτέ. Δεν θέλω να την χάσω. Σε ένα μήνα παντρευόμαστε. Και αυτό θέλω στην ζωή μου. Περάσαμε πολλά από την Ηλέκτρα. Μείνε δίπλα μου σαν φίλη μου και όχι σαν εχθρός μου. " Είπα απορρίπτοντας την Αμάντα . Τότε πρόσεξα την Τζέσικα να μας κοιτάζει και να έχει επιστρέψει. Δεν ήξερα καν πόση ώρα στεκόταν εκεί και τι είχε ακούσει. "Μωρό μου;" της είπα εγώ και την πλησίασα . Το έκανα όσο και αν φοβόμουν πως θα με διώξει.

Mr. Brown!Onde histórias criam vida. Descubra agora