Това са отговорите на въпросите зададени от DoJae_lover_. Дано отговорите да ти харесат.
Въпрос към Юта:Кога ще простиш на Тейонг?
Юта: Как така да му простя? Той се подигра с мен преди години и това може да се случи и сега. Не е лъжа че все още го обичам,но ме е наранил прекалено много,за да му простя. Ако не беше Даниел до мен през всички тези години аз щях да се срина. И защо? Заради Тейонг. Така че отговорът на въпроса ти е НЕ. Дано да съм бил достатъчно ясен.
Въпрос към Тейонг:Защо нарани Юта преди време?
Тейонг: Защо го нараних ли? Защото бях глупак. Когато Сорн се появи с нея станахме много близки и на едно парти аз просто се напих. И на сутринта помня само че бях гол в леглото,а до мен беше Сорн. Да правихме го с нея,но дори и факта че бях пиян нямаше да може да оправи нещата. Исках да кажа на Юта и да се опитам да го накарам да ми прости,но знаех че няма да може да ми прости нещо подобно. Не че ще ми прости и това,което след това му причиних. Исках да я накарам да изтрие снимките,които беше направила на нас през онази вечер,но тя не искаше. И накрая просто ме заплашваше с тях. Нямах избор или поне тогава така си мислех.
Въпрос към Дойонг:Как е връзката с Джехьон?
Дойонг: Що за въпрос е това?! Връзката ми с него е много силна и изпълнена с много любов и страст. Обичам го много и знам,че и той ме обича. Винаги сме били един до друг и за напред ще е така. Макар,че понякога много ме ядосва,като се прави че не ме чува или като ми прекъсва гледането на драмите.(Вече веднъж това с драмата се случи.)
Въпрос към Джехьон:Какво мислиш за Дойонг?
Джехьон: За него мисля много неща. Мисля че е невероятно красив,умен и просто той е всичко за мен. Най-много ми харесва когато се засрами,защото той винаги ще си остане моето невинно зайченце. Въпреки това има моменти в,които много обича да ме игнорира.
Въпрос към Даниел: От колко време имаш чувства към Юта?
Даниел: Към Юта имам чувства от гимназията. Винаги съм го виждал като нещо повече от приятел,но може би чак тогава се примирих и го признах и на себе си. Не мога да повярвам как Тейонг ми го открадна под носа. Аз съм този,които го заслужава,защото никога не го нараних за разлика от него. Вярно е,че аз съм причина за раздялата им,но и със и без мен те пак щяха да се разделят,защото Тейонг е един безчувствен задник.
Въпрос към Сорн: Кога ще заминеш надалече?
Сорн: Много скоро. Все пак след годежа ще дойде и сватбата,а трябва и на меден месец с Тейонг да ходим. Мисля да е наистина далече. Можи би Бали или Хаваите. Не съм решила още,но нека първо годежа да мине и да се отърва от онази японска гад и с Тейонг ще заминем надалеч и то за доста дълго време.
Въпрос към Хендери: Как беше с Шяоджун?
Хендери: Кое как беше? Единственото което помня е,че бях на някакво парти с него и Кун. Какво ли толкова сме правили? Дано не е.... Правихме го нали? Не мога да повярвам. Сега как ще го погледна в очите,та той ми е като брат. Не мога да повярвам че съм правил нещо подобно и то с него и дори пияното ми състояние не може да ме оправдае. Боже мой.... С приятелството ни е свършено.
Въпрос към Шаоджун: Как беше с Хендери?
Шаоджун: Как може да е?! Това е най-голямата грешка,която някого съм правил. Истината е,че не бях пиян,но от толкова време исках да усетя такава близост с него,че просто се оставих на желанието ми да ме води. От доста време той за мен не е само приятел,искам го като нещо повече,но знам че той не ме вижда по този начин. Знам и,че сега ще се отдръпне от мен,но аз няма да го позволя,защото е важен за мен. И дори да не отвърне на чувствата ми аз пак го искам в живота си,колкото и да боли,че ще е само като мой приятел.
..............................................
Това са отговорите за днес. Дано да са задоволили интереса ви и дано да са ви дали нужните отговори. След няколко дни мисля да кача новата глава,а след това и остатъка от въпросите.
Приятен ден на всички!!!
أنت تقرأ
Dangerous kiss
عاطفيةКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.