2

66 8 19
                                    

Eve geldiğimde saat çok geç olduğu için sessiz olmaya özen göstermiştim kimse uyanmasın diye. Yavaşça odama girdiğimde sandalyemde oturan bir baba beklemiyordum. Bittiğimin göstergesiydi işte bu. Beni görünce yerinden kalktı ve yanıma geldi sen neredeydin diye bana bağırmaya başladı. Bu sesi duyan yan odadaki abim odama daldı hemen ama bir şey yapamayacağını biliyordum. Ben bir abime bir babama bakarken babam tekrar bağırdı neredeydin diye.
"Çok umurunda mı?" Dedim.
Benim bunu dememle neredeydin dedi tekrar.
Bu sefer umursamazca omuz silktim.
"Dışarda geziyordum." Dedim. Bu onu daha çok sinirlendirdi. Elini kaldırdı ve tokat attı. Bunu bekliyormuş gibi sessizce indi gözümden yaşlar. Babam odayı terk edince abim yanıma geldi ve beni kolları arasına aldı.
"Güzelim iyi misin?" Dedi. Cevap verecek gücü bulamadığım için sadece başımı salladım. Abim de "gel hadi üstünü değiştirelim sonra da seni yatağa yatıralım" dedi. Dolabıma ilerlerken onu durdurdum ve" ben yaparım" dedim.  O da çok fazla üstelemedi. Ben çıkıyorum o zaman dedi ve odasına gitti.
Abimin odadan çıkmasıyla birlikte olduğum yere çöktüm yanağımı tuttum. Babamın en son ne zaman benim saçlarımı okşayıp bana sarıldığını düşündüm ama bulamadım öyle bir anı bu daha çok canımı yaktığı için daha da şiddetlendi ağlamam. Zar zor üstümü değiştirdim ve saçlarımı topladım. Tek yatamayacağımı bildiğim için abimin yanına gittim. Odanın önüne gelince karşı odaya yani babamgilin odasına baktım ve ağladim orada bir süre. En son ağzımdan bir hıçkırık kaçınca abimin kapısını çalıp içeri girdim. Abim bunu bekliyormuş gibi
"Gel güzelim" dedi. Yanına gittim. Uzanıp abimin göğsüne sarıldım. Orada ağlamaya devam ettim bu süre boyunca abim de bana şarkı söyledi sessizce saçımı okşayarak. Söylediği şarkı benim aglamami durdururken abim yanımda olduğu için binlerce kez teşekkür ettim Allah' a. O olmasa napardım bilmiyorum. Gözlerim yavaşca kapanırken abimin tüy kadar hafif öpücüğünü başımın üstünde hissettim ve uykuya daldım.

Sabah uyandığımda abimin odasında tek başımaydım. Yavaşça yattığım yerden kalktım. Okul için hazırlamam gerekiyordu. Saate baktığımda 06:30 olduğunu gördüm. Kısa bir duşun ardından odama geçtigimde okul kıyafetimi üstüme geçirdim. Okul kıyafetimiz neyseki güzeldi. Siyah kareli eteğin üstüne beyaz sweat. Giyimdikten sonra aynada kendime şöyle bir bakıp çantamı omzuma taktım ve evden çıktım. Evden çıktıktan sonra çantamdan kulaklığımı çıkardım her gün olduğu gibi yine birbirine girmişti zar zor açtım ve en sevdiğim şarkıyı ay tenli kadını şarkı listemden bulup açtım. Yavaş yavaş ilerlerken şarkıyı da mırıldandıyordum.

  Tenin almış beyazlığını aydan
  Saçlarının rengi geceden 
  Bundan böyle geceye sevdam
  Sen örterken benimle kalbini
  Al aklım ve hissimi
  Al çünkü özlüyorum
 
Telefonuma gelen mesaj sesi  beni kendime getirdi. Anlaşılan yine şarkıya dalmışım.  Okul kapısından içeri girerken bizimkilerin nerde olabileceğini düşünüyordum. Özel Atahan Koleji yazısına gözüm takılınca sinirlendim. Sınıfa doğru yol alırken tekrar mesaj sesi geldi.

054.......: Günaydın ay parçam.

054......: Cevap versene ya

054......: Kız sana diyom

Sinem:  burdayım 

Sinem: sadece sınıfa giderken biriyle çarpışmak istemediğinden telefona bakmadım.

Sinem:  bu arada sana da günaydın


Bu sırada sınıfa gelmiştim. Bizimkilerde buradaydı hemen yanlarına gittim. Oturmuş bir şey konuşuyorlardı.

"Güno bebekler" diyerek sırama koydum çantamı. Hepsi buradaydı. Halsey, Can ve Arda ikizleri, Seda ve Gökhan .
Hepsi bir ağızdan
Günaydın derken can yine sebekliğini konuşturmuş

"Güno bbebekim"diye bağırmıştı.
Bu duruma gülmüş ve zil çalınca yerlerimize geçmiştik. Benle can ,
Arda ile halsey ve Seda ile de Gökhan oturuyordu. Hocanın derse girmesiyle sıkıcı bir tarih dersi başlamış oldu .
 

        Merhabalar. Hikayem nasıl gidiyor sizce ? Yorumlarınızı ve oylamalarınızı bekliyorum.♥️🖤

UÇURUM~texting (ARA VERİLDİ~)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin