#ᴛʜɪʀᴅ

806 89 114
                                    

Cʜᴏᴜ Tᴢᴜʏᴜ:

       Aᴄᴏʀᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴍᴀʟᴅɪᴛᴏ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴀᴅᴏʀ,ɪɴᴅɪᴄᴀɴᴅᴏ ϙᴜᴇ ʜᴀᴠɪᴀ ᴄʜᴇɢᴀᴅᴏ ᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴇᴜ ᴍᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ɪʀ ᴀ̀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,Jɪʜʏᴏ ᴠᴀɪ ᴄᴏᴍɪɢᴏ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴘʀᴏᴠᴀᴠᴇʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴀᴄᴏʀᴅᴀᴅᴀ.
        Vᴏᴜ ᴅɪʀᴇᴛᴏ ᴘʀᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ,ᴇsᴄᴏᴠᴀɴᴅᴏ ᴏs ᴅᴇɴᴛᴇs ᴇ ᴛᴏᴍᴀɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ᴅᴜᴄʜᴀ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴀ,ᴄᴏʟᴏᴄᴏ ᴍᴇᴜ ᴜɴɪғᴏʀᴍᴇ ᴇ ᴅᴇsᴄ̧ᴏ,ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀɴᴅᴏ Jɪʜʏᴏ ᴇ ᴍɪɴʜᴀ ᴛɪᴀ ɴᴀ ᴍᴇsᴀ ᴅᴀ ᴄᴏᴢɪɴʜᴀ.
      

-Bᴏᴍ ᴅɪᴀ Tᴢᴜʏᴜ-ғᴀʟᴀᴍ ᴇᴍ ᴜɴɪ́ssᴏɴᴏ sᴏʀʀɪɴᴅᴏ.

-Bᴏᴍ ᴅɪᴀ,Jɪʜʏᴏ ᴇ ᴛɪᴀ Sᴜɴ-sᴏʀʀɪᴏ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ,ᴍᴇ sᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴅᴀs ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀs ᴀʟɪ.

-Cᴏᴍᴀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ Tᴢᴜʏᴜ-ᴀ ᴍᴀɪs ᴠᴇʟʜᴀ ᴇᴍᴘᴜʀʀᴀ ᴜᴍ ᴘʀᴀᴛᴏ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ sᴀɴᴅᴜɪ́ᴄʜᴇ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇ ᴛʀᴀᴢ ᴜᴍ sᴜᴄᴏ.

-Oʙʀɪɢᴀᴅᴀ ᴛɪᴀ-ᴀ ᴏʟʜᴏ ᴇ ʟᴏɢᴏ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴏᴜ ᴜᴍᴀ ᴍᴏʀᴅɪᴅᴀ ɴᴏ ᴀʟɪᴍᴇɴᴛᴏ.

Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ:

- Tᴀ́ ᴛᴀ́,ᴍᴀs ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴊᴀ́ ᴘᴀʀᴏᴜ ᴘʀᴀ ᴘᴇɴsᴀʀ,ᴀ ᴏᴠᴇʟʜᴀ ᴇ́ ᴅᴇ ʟᴀ̃,sᴇ ᴀᴛʀᴏᴘᴇʟᴀʀᴍᴏs ᴜᴍᴀ ᴇʟᴀ ᴘᴏᴅᴇ ᴠɪʀᴀʀ ᴜᴍ ᴛᴀᴘᴇᴛᴇ!-Mᴏᴍᴏ ғᴀʟᴀᴠᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴅᴇ́ᴄɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ,ɴᴏ́s ᴅᴜᴀs sᴏᴍᴏs ᴠɪᴢɪɴʜᴀs,ᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴏ,ᴠᴀᴍᴏs ᴊᴜɴᴛᴀs ᴀ̀ ᴇsᴄᴏʟᴀ.

-Pᴇʟᴀ ᴀ ᴜ́ʟᴛɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ!A ᴏᴠᴇʟʜᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴛᴇᴍ sᴏ́ ʟᴀ̃ ɴᴏ ᴄᴏʀᴘᴏ Mᴏɢᴜʀɪ!-ғᴀʟᴏ ᴊᴀ́ ᴄᴀɴsᴀᴅᴀ ᴅᴇssᴀ sᴜᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ .

- Tᴀ́ ʙᴏᴍ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ...ᴇ ᴀɪ́,ᴄᴏᴍᴏ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴛᴀ́ ᴄᴏᴍ ᴀ Eᴜɴʜᴀ?-ғᴀʟᴀ ᴍᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ sᴏϙᴜɪɴʜᴏ ɴᴏ ʙʀᴀᴄ̧ᴏ.

-Vᴏᴄᴇ̂ sᴀʙᴇ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ɢᴏsᴛᴏ ᴅᴇʟᴀ-sᴜsᴘɪʀᴏ ᴄᴏᴍ ʀᴀɪᴠᴀ-Mᴀs ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ,ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴛᴀ́ ɢᴏsᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜᴇ́ᴍ?ᴘᴏʀ ᴇxᴇᴍᴘʟᴏ,Dᴀʜʏᴜɴ...Nᴀʏᴇᴏɴ...ᴀs ᴅᴜᴀs?- ᴇʟᴀ ᴍᴇ ᴏʟʜᴀ sᴇ́ʀɪᴀ.

-Eᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ɴᴇᴍ sᴇ ᴇʟᴀs ɢᴏsᴛᴀᴍ ᴅᴇ ᴍɪᴍ,ɪᴍᴀɢɪɴᴇ ϙᴜᴀʟ ᴅᴇʟᴀs ᴇᴜ ɢᴏsᴛᴏ-ᴅɪʀᴇᴄɪᴏɴᴀ sᴇᴜ ᴏʟʜᴀʀ ᴘʀᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ.

-Tᴜ ᴇ́ ʙᴜʀʀᴀ ᴏᴜ sᴇ ғᴀᴢ?ᴇʟᴀs ɢᴏsᴛᴀᴍ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ Mᴏᴍᴏ!-ᴅᴏᴜ ᴜᴍ ᴛᴀᴘᴀ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴀ ᴛᴇsᴛᴀ,ᴏ ϙᴜᴇ ғᴀᴢ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ʀɪʀ.

-É,ᴘᴏᴅᴇ sᴇʀ,ᴍᴀs ɴᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ᴇᴜ sᴏ́ ᴛᴏ̂ ғᴏᴄᴀᴅᴀ ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ-ᴀ ᴏʟʜᴏ ᴄᴏɴғᴜsᴀ.

-O ϙᴜᴇ sᴇʀɪᴀ ᴇssᴀ ᴄᴏɪsᴀ?

-Aϙᴜᴇʟᴇ sᴏʀᴠᴇᴛᴇ ᴅᴇ ᴄʜᴏᴄᴏʟᴀᴛᴇ ʟᴀ́ ᴅᴀ ᴄᴀɴᴛɪɴᴀ-ʟᴀᴍʙᴇ ᴏs ʟᴀ́ʙɪᴏs ᴇ ᴇᴜ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏ ᴀ ʀɪʀ.

Cʜᴏᴜ Tᴢᴜʏᴜ:

-Hᴀᴊᴀ ᴏ ϙᴜᴇ ʜᴏᴜᴠᴇʀ,ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴘᴇʀᴄᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ ᴏᴋᴀʏ?-Jɪʜʏᴏ ᴍᴇ ᴀᴠɪsᴀ ᴘᴇʟᴀ ϙᴜɪɴᴛᴀ ᴠᴇᴢ,ᴇ ᴏ́ʙᴠɪᴏ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴄᴏɴᴄᴏʀᴅᴏ sᴇᴍᴘʀᴇ,ɴᴏ́s ᴊᴀ́ ᴇsᴛᴀ́ᴠᴀᴍᴏs ᴄʜᴇɢᴀɴᴅᴏ ᴀ́ ᴇsᴄᴏʟᴀ.

ᴀɴɢᴇʀ ᴏʀ ᴘᴀssɪᴏɴ?--Sᴀᴛᴢᴜ♡Onde histórias criam vida. Descubra agora