Sarutul

106 9 1
                                    

Dupa ceva timp el se apropie de mine , ma ia de mana , ma trage mai departe de grup si imi spune: Andreea, eu am auzit ca tu... tu... In fine e complicat, am auzit ca tu...

Eu: Ca te plac? Da, e adevarat.

Atunci ma asteptam sa imi explice intr un mod cald si ferm ca el nu are aceleasi sentimente , dar el s a apropiat de mine si m a sarutat. Eu n am avut nicio reactie pentru ca ma asteptam la un refuz nu la un sarut.

Vazand ca nu am nicio reactie ne intoarcem la grup de parca nu s a intamplat nimic.

Pentru a evita un moment penibil speram sa nu fi observat nimeni toata scena. Dar atunci Nicolas se ridica , vine in fata tuturor si ma intreaba zambind: Deea, am vazut bine?

Eu: Ce ai vazut?

Nicolas: Tu si Alex tocmai v ati sarutat?

Eu ma uit la toti prietenii mei care ma priveau curiosi si raspund usor timida : Da.

Toti au inceput sa ne aplaude , iar el s.a ridicat, a venit la mine si m a sarutat in fata tuturor.

Toata ziua am continuat sa ne sarutam.

Incepe sa se insereze, Alex ma ia umpic de o parte si ma intreaba : Cine nu vrei sa afle ca suntem impreuna?

Eu: Suntem impreuna?

Alex: Pai cum se cheama doi oameni care sa saruta?

Eu: Poate sa afle toata lumea.

Intr un tarziu toti am plecat acasa, a fost o zi perfecta.

Pistoale si trandafiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum