Mindent elmondtam Oliviának amint haza értünk és őszintén szólva: nagyon megkönnyebbültem, hogy van valaki, akivel megbeszélhetem a történteket. Ő már tudott a vámpírokról, amit az anyja mondott el neki (ő szintén boszorkány), csak azon lepődött meg, hogy Stefan és Damon is azok, mellesleg az apám is, akinek négy éve halottnak kéne lennie. Meséltem neki Melissáról is, akiről szintén hallott már, mivel ő a boszrokányok egyik ellensége. Segíteni akart Damonéknek, amit nehezemre esett megengedni neki.
- Az elmúlt öt napban végig gyakoroltam minden egyes percet, menni fog - mondta Olivia bíztatóan, miközben a Salvatore ház ajtajához mentünk.
- Csak ígérd meg, hogy nem lesz bajod! - néztem rá aggódva.
- Ígérem! - mosolyodott el, mire kinyílt az ajtó, s Damonnal találtuk szembe magunkat.
- Ő ki? - "köszöntött" Damon.
- Mi lenne, ha azt mondanám, hogy van egy boszorkányunk?
- Nos... - húzta mosolyra a száját, majd végig mérte Oliviát. - az nagyon jól jönne! - állt félre az ajtóból, mire bementünk.
- Csak mondom, most csak azért vagyok hajlandó együtt működni veletek, mert a boszorkányok egyik ellenségéről van szó. - közölte Olivia magabiztosan, amin vigyorogni kezdtem.
- Olivia? - lépett Stefan elénk, mire Damon beállt Olivia és Stefan közé.
- Öcsi, ő itt a boszink - mutatott Oliviára.
- Biztos?
- Mondhatni majdnem felgyújtotta az egész temetőt - szóltam közbe.
- Képes lennél rá, hogy... - kezdett bele Damon, de Olivia közbe szólt:
- Hogy lezárjak egy szobát és kisüttessem egy vámpír agyát? Hidd el, menni fog.
- Hol van apa? - kérdeztem körül nézve a nappaliban.
- Azt mondta elmegy hozzád - húzta össze a szemöldökét Stefan.
- Nem jött el. Biztos, hogy hozzánk tartott?
- Hívd fel! - tanácsolta Damon, mire azonnal kivettem a telefont a zsebemből, s tárcsáztam apát, de az kisípolt.
Itt John, hagyj üzenetet. Ha Damon vagy, nem szükséges.
Hallottam meg a hangját a hangpostában, mire mindenki felfigyelt.
- O-ó - reagálta le Damon.
- Mondta, hogy ma apa-lánya estét akar tartani, de írtam neki, hogy ma este nem jó - kezdtem aggódni. Ő mégiscsak az apám volt, akivel mellesleg nagyon jól kijöttem az elmúlt pár napban...
- Egy Locator bűbájjal simán megtalálhatom - ajánlotta fel Olivia.
- Rendben, mi kell hozzá? - egyeztem bele azonnal.
- Egy térkép és a véred.
Damon egy másodperc alatt elment, s hozott egy térképet, amit kiterített a földre Olivia elé, Stefan pedig egy kicsi, éles kést adott a kezébe.
- Kész vagy?
- Csak csináljuk - tartottam Olivia elé a kezem, mire belevágott a tenyerembe a késsel, s lecsöpögtette a vérem a térképre. A kés élességétől felszisszentem, majd a sebemet a pólóm végével szorítottam össze, hogy elálljon a vérzés.
- Phasmatos Tribum, Nas Ex Viras... - kezdett bele csukott szemmel, mi pedig érdeklődve figyeltük a történteket.
A vér lassan megindult a térképen Mystic Fallstól észak-nyugat felé. Kísértetiesnek tűnt, ahogy megindult egy irányba, majd megállt az Atlanta feliraton.
BINABASA MO ANG
Váratlan Fordulat (Damon Salvatore ff.)
Fanfiction„-...csak figyelmeztetni akarlak: Veszélyes! Nem minden az, aminek látszik." ~ I. ÉVAD Marilyn egy rosszul elsült személyes ügy után úgy döntött, hogy elmegy a helyi bárba inni valamit, remélvén, hogy megnyugvást talál az italában. Sejtelme sem vol...