HI GUYS! KAYLA KEMBALI DENGAN FF STRAY KIDS YANG BARU!
WHICH IS FF KIM SEUNGMIN!
KAYLA BJAT SEUNGMIN DULU CAUS EOF VOTE KORANG YA!
MEH BACA INTRO SEBELUM BACA SEMUA STORY NI YEH.
[YANG JEONGAE]
Berumur 19 tahun dan merupakan adik kebar Yang Jeongin. Sangatlah innocent dan mudah diperdaya.[KIM SEUNGMIN]
Berumur 20 tahun. Muka cute namun perangai psycho. Sanggup buat apa-apa je arahan appa dia. "Jangan mudah percaya orang pada raut wajah."Jeongae atau nama panggilannya (Aie) merupakan anak CEO Yang. Dia dan keluarganya hidup dalam keadaan yang mewah. Maun, Aie jarang berjumpa dengan orang dan dia jarang ada kawan sebabnya dia ni home school. Dah banyak kali eomma dan appanya hantar dia ke sekolah namun dia asyik dibuli.
Aie, mudah mempercayai orang dan dia mudah jatuh cinta. Namun bukan nasibnya untuk kekal lama.
Aie, bertemu dengan Seungmin, kawan baru oppanya Jeongin (Ayen). Seungmin sangatlah adorable dari luar namun dalam pelusuk hatinya ada sesuatu yang disembunyikan. Seungmin tinggal dengan appanya sahaja dan dia sangalah anak yang taat.
Segala yang disuruh oleh appanya akan dituruti. Slah satunya ialah. "MEMBUNUH KELUARGA YANG".
Banyak strategi yang disusun oleh Seungmin.
Banyak kisah silam yang akan dibongkarkan kepada Aie.SO AMACAM DENGAN INTRO?
GENRE THRILLER YEH. SEUNGMIN YANG KIOT MIOT AKAN JADI JAHAT DALAM NI EHHEHEHEHE.
SO... JEMPUT YA!
SPECIAL TAG
raraesihien -lesyeuxdeninie- nischii_ Pyoo_Ninx withfelix- maiyonies iovehyvnjin liennn- honey_cheol98 puppyseungmin- lynooo- Minsung_TheReal cutiepie_je0ngin FelixTaoSeungmin daydream_sky potatolust leeknowqt- cutieboki jiemeow mxgiclux naneun_aisha ItsmeAerin_ KookieXChanyeol
YOU ARE READING
⋮ ៚ ᴄᴜᴛᴇ ʙᴜᴛ ᴘsʏᴄʜᴏ ↺ ᴋɪᴍ sᴇᴜɴɢᴍɪɴ ꒰ ✓ ꒱
Fanfiction҂৲ seungmin fanfic : ❝Jangan disebabkan dendam, Kita hilang orang yang tersayang.❞ START : 5 Mei 2020 END : 25 Jun 2020