Sherlock & Doctor (11th)

37 4 1
                                    


Bilinmeyen Numara :  Seni gördüm.

Mavi Kulübeli Adam: Ne? Hey sen nasıl Tardis'in arayüzüyle bana mesaj gönderebiliyorsun? Bu imkansız! Yani neredeyse.. Kimsin? Dünya'yı istila etmeye gelen üstün yaşam formlarındansan, not today.

İstilacı (Değiştirildi): Hackledim. Demek zaman makinenin bir adı var. Hmm,  T.A.R.D.I.S , uzaydaki zaman ve izafi boyut anlamına geliyor olmalı, fena değil.

Tardisteki Adam (Değiştirildi): Sinyali takip ettim, 221B Baker Street. Orada yaşayan insanları rahat bırak, kimseye zarar vermezsen bir anlaşma yapabiliriz.

İstilacı Üstün Yaşam Formu (Değiştirildi) : Nasıl bir anlaşma?

Tardisteki Adam: Dünyayı terk etmen karşılığında, zarar görmeden kendi gezegenine dönebilirsin.

İstilacı ÜYF (Değiştirildi): Ya bu gezegende yaşıyorsam?

Tardisteki Adam: Mümkün değil. Einstein ve Tesla'yla tanıştım. Bu gezegene ait en zeki yaşam formları. Ve onların bile Tardis'i hacklemesi mümkün değil. 

İstilacı ÜYF: Geçmişte kalmış '' yaşam formaları''. Dünya değişti. 

Tardisteki Adam: İnsan olduğunu mu iddia ediyorsun? 

Kesinlikle İnsan Olmayan (Değiştirildi): İnsan olmadığımı söyleyen çok insan oldu ama biyolojik olarak, evet. Holmes, Sherlock Holmes.

Tardisteki Adam: Sherlock Holmes, gerçekten de 221B Baker street'te yaşıyor gözüküyor. Bir Slitheen olmadığını nereden bileceğim?

Sherlock Holmes ya da Slitheen mi demeliyim (değiştirildi) : Hala bana adını söylemedin?

Tardisteki Can Sıkıcı Adam (değiştirildi) : Doctor.

Sherlock Holmes? (değiştirildi) : Doctor kim?

Doctor? (Değiştirildi): Evet, kesinlikle insansın...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

''Who Knows Why'' Texting | SuperWhoLockHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin