Beast Killer Want Real Love Part 13

53 5 0
                                    

< Ivory Villa>

Danish: Nah baju korang berdua tukar cepat ... "hulur 1 set baju colour blue azure dekat Kevin and 1 set baju colour gray silver dekat Allen"

Allen: Thanks....

Kevin: ERMMM~~


_Bilik yang sama_ 

Allen: Apesal aku kena tukar baju sebilik dengan kau ni.

Kevin: Huhh kau ingat aku nak sangat "buka baju"

Allen: KAU... "terkejut tengok parut yang ada dekat belakang badan kevin"

Kevin: Apa? ..... Dah tepi aku nak mandi "ambik towel and pergi mandi"

Allen: Dia vampire tapi kenapa parut sebesar tu tak hilang??? "baring atas katil sementara tunggun Kevin"

_Bilik sebelah_

Danish: Nah baju Alice "1 set sweater colour purple violet"

Alice: Wahh cantik thanks Abang Danish...

Danish: lepas tukar baju turun okay lepastu Abang akan hantar Alice keluar dari sini.

Alice: baik~~~

-30 minit kemudian-

Alice: Abang Evin -_- nak tanya sikit kenapa Allen cakap Abang ni salah seorang ahli Black Gang.

Allen: Abang kau cuba nak curi Sfera Kinetik dari aku bukan tu je  separuh agent aku mati sebab dia "marah"

Kevin:Eh kau jangan nak burukkan aku depan Alice. Aku dah bagi tahu yang aku dengan kau akan buat pertukaran tapi kau yang tipu aku bagi Sfera Kinetik tiruan dasar tak guna. Pasal bom tu aku tak tahu lagi pun aku erm....

Alice: Apa cakaplah biar Alice teka sebab nak balas dendam dekat Serpant kan betul tak..-_-

Allen: Nanti kau kenal Serpant "terkejut sebab tu adalah misi dia untuk bunuh Serpant"

Kevin: Oii jangan masuk campur lah ...

Allen: Huhh ... aku still akan balas dendam dekat kau.

Alice: Cukup~~ Abang Evin mesti ada sebab cepat cakap jujur dengan Alice.

Kevin: Fine ~~ ye Abang memang nak balas dendam sebab tu Abang menyamar jadi salah seorang ahli Black Gang tapi tak sangka la pulak Alice punya soulmate tu agent professional.

Alice: Kenapa buat semua ni?.... Abang tu polis  D9 - Bahagian Siasatan Khas geram pulak Alice bila Abang salah guna kuasa ni .....

Allen: WHATTT!!  Kau polis "terkejut"

Danish: Kalau ye pun tak payah la terkejut sangat.  ^-^'

Allen: "terkelu"

Alice: La kau tak tahu ke Abang Evin ni polis aku ingatkan kalau dah jadi agent kau akan kenal semua yang atas-atas kau.

Allen: "aku memang patut baca habis biodata si Alice ni ckp dalam hati".....kau ni pengkhianat ke apa ? "marah Kevin"

Kevin: Hello!! sorry sikit aku bukan pengkhianat apa kau ingat kau sorang je ada misi tugas aku kena siasat apa yang si Serpant tak guna tu buat and buat anggaran bila dia akan buat plan baru.

Allen: Okay fine so kenapa kau nak Sfera Kinetik cakap ....

Kevin: Minggu depan birthday Alice so aku nak bagi Sfera Kinetik tu dekat Alice

Alice: eahh jadi Abang Evin join Black Gang semata-mata nak ambil Sfera tu.... jap dah hilang akal ke or Abang Evin salah makan ?

Kevin: Mana ada lah, ingat tak hari tu masa Sfera Kinetik ade dekat Auction House Alice yang beria nakkan menda tu sebab tu lah Abang nak dapatkan Sfera tu dengan fair and square. Tapi si sengal tu tipu Abang geram betul.

Alice: Boing! "ketuk kepala Kevin" ..... huu~~ hilang geram aku ... -_-

Kevin: Owiiee~~~ sakit la .. "buat muka sedih"

Allen: Apa la malang sangat nasib aku ni lepas satu-satu masalah huuu~ "mengeluh"

Alice: Haish dah lain kali tak payah buat perkara bukan-bukan...

Kevin: ermm~

Alice: Erm Abang Danish tak boleh ikut balik ke jom la lawat mama and papa

Danish: Tak boleh ~~ tapi kalau suatu hari ada perkara buruk berlaku panggil nama Abang and Abang akan datang secepat mungkin and kalau betul situasi tak terkawal datang sini Okay.

Alice: Ermm okay

Danish: Dahla..... semua salah faham dah settle jom Abang hantar keluar dari sini 

Alice: Baik~~


_Keesokkannya_


< Sekolah>

Kate: Morning Alice 6_6 .. Kau kenapa wei barai sangat ni?

Suzy: Aku baru nak tegur hahaha

Alice: Tak cukup rest penat la ~-~

Allen: Huawarghh~~ "mengantuk"

Suzy: Haish kau pun sama apa yang korang berdua buat sampai tak cukup rest ni.

Alice: "aku punya la drama dengan family semalam sampai tak cukup rest cakap dalam hati"~-~

Allen: "Aku tak boleh tidur sampai ke pagi bila teringat balik yang Kevin tu polis ahhh~~~ buang masa aku betul la merungut dalam hati"

Kate: Barai dow budak berdua ni .

Suzy: Ha'ah pelik aku .... dah jom focus dalam kelas...



Beast Killer Want Real LoveWhere stories live. Discover now