17

245 20 51
                                    

" Ajan Turner... Sığınağa hoş geldiniz "

Aurora açmış olduğu ikinci kapıyla güvenlik sisteminden duyduğu sese gülümsemişti.. adımını içeri atarken birinci kapıyı Diana'nın açtığını hatırlamış asansörün düğmesine basmıştı... Özel olarak tasarlanmıştı burası...

" Vay canına " Jerome yeni yeni kendine geliyordu... Gördüğü yapının ihtişamına kapılmıştı...
Dışarıdan sadece uçurumun kenarında olan taştan bir kulübe gözüküyordu...

" Aurora Turner hah?" Diana Aurora'ya sorduğu soruyla bakışları üzerine çekmişti..

Yaptığı meslekle gurur duyan Aurora gülümseyerek cevabını vermişti... "Kesinlikle.."

Diana: Muhtemelen daha nicesi vardır değil mi?

Aurora: Tahmin edemeyeceğin kadar..

Gülmeye başlayan kızlara Sophia ve Ophelia da eşlik etmişti...

Ophelia: Cidden tüm bu olanlara inanamıyorum...

Sophia: Diana sen ne yaptın öyle ya? Senden korkulur...

Diana: Narsist bir kişilik olarak gözükmek istemem ama iyi yaptığım şeyler var...

Kahkaha atarken içeri geçen Diana Jerome'u odasına götürüyordu...

Kızlar ana salona geçmiş hepsi bir yere dağılmıştı... Ophelia uzanıyor.. Sophia kitapları karıştırıyor Aurora ise telefon görüşmesi yapıyordu...

Diana odaya geldiklerinde söze girmişti..

Diana: Burası senin odan...  şu görmüş olduğun siyah gardropda giyebileceğin kıyafetler var. Odalar şifreli ilk kez girdiğinde normal bir şekilde girebiliyorsun ama ikinci defa girmek istediğinde şifre istiyor...

Jerome: Güvenlik sistemine bak... Bayıldım...

Diana: Evet... Kardeşinin ki gibi dandik bir sistemi yok... Burası sığınak... Sığınağa hoş geldin..

Jerome gülümseyerek cevap vermişti..

Jerome: Kendini zeki sanan bir aptal o... Ona küçük bir hediye gönderdim... Kendini bulmasına yardımcı olacak..

Diana: O işlere sonra bakalım... Önce şu üzerinde ki kanlı kıyafetleri bir çıkar..

Jerome üzerinde ki kıyafetleri değiştirmek için elini ceketinin düğmelerine götürdü...

Diana: Yanımda değiştir demedim... Biz içerdeyiz... gelmek istersen geldiğimiz yoldan geri dön... Burası bir labirente benziyor... Kaybolma yani... Duş al rahatla...

Jerome: Bütün bunları neden yapıyorsun?

Diana'nın buna verebilecek bir cevabı yoktu...

Diana: Çünkü öyle istiyorum...

Jerome inanmış gibi gösteriyordu kendini... Farklı bir sebebi olduğunu bilse de

Jerome: Yarım saat sonra orada olurum...Her şeyi teker teker açıklaman gerekiyor... Nasıl oldu bu?

Diana: Açıklarım.. Şimdi keyfine bak..

Jerome gardroba yöneldi.. kapağı açtığında karşılaştığı kıyafetler sitem etmesine yetmişti...

Jerome: Neden bu kıyafetlerin hepsi siyah beyaz??... Çok sıkıcı...

Diana: Bunları giy... Sonra istediğin tarzda kıyafet buluruz... Hem bunları ben seçtim... Özellikle şu siyah
takım ceketinde gül deseni olan.. En sevdiğim parça..

if | GothamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin