dvadeset četvrto poglavlje

2.5K 96 117
                                    

Iako sam mislila da je sve spremno, nije bilo. Zaboravila sam glavnu stvar. Poklon.

Brzo sam nagovorila Mejsona da pošalje Zejnu poruku da pokuša da zadrži Krisa još malo, nakon nekoliko minuta odgovorio nam je potvrdno. I tako evo mene sa Mejsonom u obližnjoj prodavnici svakakvih stvarčica. Puna je suvenira, plišanih igračaka i još puno toga.

,,Šta da kupim Krisu?", upitala sam Mejsona koji je zabavljeno gledao u mene kako izgubljeno razgledam po prodavnici.

,,Ne znam", slegnuo je ramenima ,,Iskreno, mi jesmo ortaci, ali on je jedan od onih tajanstvenih čudaka. Ne priča mi baš o svojim tajnama, željama i prošlosti. Čuva to samo za sebe."

,,Da... primetila sam", rekla sam misleći na Krisovu tajanstvenost. ,,I on nije čudak, ti debilu!", odbrusila sam mu.

Prevrnuo je očima i okrenuo mi leđa. Izgleda da baš nije zainteresovan za priču sa mnom, ili za priču sa mnom o Krisu.

,,Znaš...", počeo je, a još uvek mi je bio okrenut leđima. ,,Ne znam šta možeš njemu da kupiš, ali ovo možeš meni."

Prevrnula sam očima kad je u ruke uzeo i pokazao mi belu majicu na kojoj je pisalo 'Ja sam seks mašina'.

,,Tako si...", ostala sam bez reči.

,,Nenormalno zgodan, znam to", arogantno je rekao.

,,To sigurno", sarkastično sam rekla, i prevrnula očima.

,,Priznaj da sam zgodan", prišao mi je i štipnuo me za struk.

,,Jesi, zgodan si kao Alan", našalila sam se. Pomenula sam mog prvog komšiju iako ga Mejson ne zna.

,,Ko je Alan?", odjednom je njegov glas postao grub.

,,Moj komšija. Jako, jako buckast dečko."

,,I s' njim si našla da me porediš?", namrgodio se, zvučao je besno.

,,Daj šta ti je? To je bila šala. Naravno da ne izgledaš kao on", prevrnula sam očima i nasmešila mu se.

,,Pa glupa ti je šala", drsko je rekao.

,,Daj, šta ti je sad?", upitala sam ga.

Nije ništa rekao, samo je frknuo kroz nos ljutito i okrenuo mi leđa.

,,Dobro budi takav. Ljuti se", napućila sam usne, prekrstila ruke i okrenula mu leđa.

Na jednoj od polica koje su bile ispred mene sam ugledala savršen poklon za Krisa. Osmeh mi se odmah nacrtao na licu, pružila sam ruku da ga uzmem, ali sam se ukočila kad sam osetila neku toplinu na vratu. U trenutku sam shvatila da je to Mejsonov vreo dah. Spustila sam ruku pored tela i samo tako nepomično stajala.

,,Šta to radiš?", upitala sam ga. Ćutao je. ,,Mejsone, pomeri se od mene", zahtevala sam, ali on se nije pomerio.

,,Zašto me ne želiš?", upitao me je sa tugom u glasu. Ne znam da li je njegova tuga bila stvarna ili je samo odglumio, ali tako je zvučalo.

Nešto kao da mi se steglo u grudima; počela sam teško da dišem.

,,J–jaa...", zašto uvek počnem da mucam u ovakvim situacijama?

Polako sam se okrenula ka njemu, ali to je bila ogromna greška. Bili smo previše blizu jedno drugom. Nosevi skoro da su nam se dodirivali. Pokušala sam da se pomerim unazad, ali sam udarila leđima od police.

,,Molim te, Mejsone. Pomeri se", tiho sam ga molila. Dlanove sam stavila na njegove grudi pokušavajući da ga odgurnem od sebe, ali bezuspešno. Uhvatio me je za zglobove i pogledao me pravo u oči. ,,Šta hoćeš od mene?", upitala sam ga.

Pazi da se ne zaljubiš Donde viven las historias. Descúbrelo ahora