תשובות

266 9 4
                                    

שלום לכולם:)

אז הנה לעם התשובות לשאלות ששאלתם~

תודה לכל השואלים🎈

OR1213 -שאלות

מאיפה ההשראה שלך לסיפור?
מה את עושה כאשר יש לך מחסום כתיבה? איך את עוברת אותו?
תשובות

1. אני מקבלת השראות מכל דבר בעצם. אני יכולה לראות מטוס בשמיים ויש לי רעיון לסיפורXD
אבל לרוב זאת מוזיקה שתמיד מפיחה בי רעיונות לכתיבת קטעים/סצנות. דבר נוסף שיכול אולי לעזור לי עם רעיונות או אפילו השראות זה לקרוא על נושאים שונים שאני לא מבינה בהם. לדוגמא אני לא מבינה שיט בכימיה אבל אני קוראת הרבה על כימיה וביולוגיה כי אני רוצה לכתוב משהו בסגנון מד"ב.

2. יש כל-כך הרבה דרכים לעבור מחסום כתיבה, אבל לא לכולם הכל עובד. אני חושבת שמה שלי אישית עובד זה כשאני ממשיכה לכתוב גם עם הקושי שלוחץ עליי - לפעמים כל מה שיוצא לי ג'יבריש ואני מוחקת, אבל זה עוזר לי לפתוח את המחסום. דבר נוסף הוא שאני שומעת מלא שירים או יוצאת לטייל. או לפעמים עוצרת אפילו באמצע כתיבה והולכת לעשות סיבוב - עוזר לי.

אני מקווה שזה יעזור גם לך3>

***

MY_READ_WORLD - שאלות

שושנה זה השם שלך או כינוי? ולמה את קוראת לעצמך ככה?
אם לא, אם יש סיבה מיוחדת שלא בחרת לעצמך כינוי או סתם?
תשובות

1. האמת היא שהשם האמיתי שלי הוא שושנה - הכינוי שלי הוא שושה לפעמים כי ככה המשפחה שלי קוראת לי וזה הקיצור של שושנה אצליהם.

2. אני לא משתמשת בכינוי כי אני לא מסתירה את הזהות האמיתית שלי ורוב האנשים שעוקבים אחריי - בין אם זה אנשים שהם משפחה ובין אם זה מהלימודים -, מודעים לזה שאני כותבת ומה התוכן שאני כותבת. רובם תומכים וחלקם לא ממש, אבל זה לא משנה לי כי אני כותבת בשביל עצמי ובשביל כל מי שבוחר לקרוא.
מקווה שזה ענה על השאלות3>

***

shirg5 - שאלות

מה את עושה בימים אלה של הקורונה? לדוגמא כשאת רוצה לחפש לך סביבת עבודה אחרת... שונה... טוב, חוץ מאשר להיכנס לשירותים?😁😉איך משפיעה עלייך הקורונה, בכללי?ועל כתיבתך, בפרט?
4. מתי התחלת לחשוב על הרעיון לסיפור הזה?
5. מתי את מעלה את הפרק האחרון, בערך ככה?
6. האם היו לך... אממ... בואי נקרא לזה, גירויים חיצוניים, שעזרו או הפריעו לך בכתיבה?
ו... 7. אם כן היו כאלה גירויים מה עשית איתם ומה הם היו?
תשובות

1. קודם לקחתי את הקורונה בתור הפסקה של כתיבה (לתוך היער ובין הנחלים, היא ההוכחה לזה), אחרי זה התבטלתי ולא עשיתי שיט. ועכשיו אני תקועה באמצע צומת של רעיונות שלא ניתן לממש אותם בנתיים, אבל עומדים סביבי ומקניטים לי את החיים. יענו: "הו, זה רעיון מעולה." - "הו, זה רעיון עוד יותר מעולה." - "הו, זה רעיון פגז." - ואני תקועה בשום מקום מנסה להבין לאיזה כיוון ללכתXD

2. המקום הכי טוב שלי להקליד רעיון זה בשירותים - זה המשרד הפרטי שלי ואיש לא מפריע לי שמהXD. אבל בחוץ על ספסל גם עושה לי טוב. גיליתי גם שלהקליד במחשב קל לי יותר מאשר בפלאפון - עוזר לי בקשב וריכוז.

3. כפי שאמרתי, קורונה היא הזמן שפשוט יש לנו זמן לפתח רעיונות, אבל לכתוב אותם בשלב מסוים אנחנו מתבטלים. זה בעייתי... קורונה לוקחת חיים, סוגרת אנשים ומפיחה השראה - שלושה דברים שהם לא אמורים ללכת ביחד~

4. הרעיון הזה האמת צץ לי בזכות Or1213, היא נתנה לי המון השראה על זה שדיברנו פעם שיהיה ממש מגניב סיפור שבו יש דובים במקום זאבים משני צורה ואני ממש מתה על דובים באופן כללי. אז חשבתי שאולי בעולם הזה יהיה לי קל יותר לבנות עלילה כזאת, אז זה יצא. וגם הסיפור הזה הוא מעין גשר לספר הבא בסדרה של האדון והלוחמת (אם אגיע אליו אי-פעם);)

5. עלה הפרק האחרון והאפילוג...

6. מבין כל הספרים שלי, זה הספר שהיה לי הכי קשה לכתוב והוא איכשהו גם חסם לי את כל שאר הספרים שניסיתי לכתוב. הרגשתי שהוא ממש הכביד עליי ואיכשהו ידעתי שמבין כל הספרים שלי, הוא יהיה הספר שייקח לי מלא זמן לכתוב (וזה אכן קרה, הספר הזה לקח לי שנה שלמה לכתוב). אז אם את מתכוונת לזה בגירויים, אז זה ככה.

7. בכל "הגירויים" שהפריעו לי ומנעו ממני להמשיך, אני דחפתי את עצמי להמשיך ולסיים את הספר, כי העלילה עצמה כבר הייתה בנויה בתוך המוח שלי ואמרתי לעצמי שאני חייבת להילחם בזה ולסיים את זה. כי זה בסופו של דבר ספר נפלא:)

***

numh123 - שאלה

שאלה למה טאיינה לא לקחה את הזאב איתה?
תשובה

זה יכול היה להיות יפה, אם הייתה לו את היכולת לעלות איתה לשמיים. אבל משנה צורה ובן-אדמה לא יכולים לעלות לשמיים ולנשום בצד השני - במקום אליו היא הולכת. רק "אלים" יכולים לנשום שם למעלה (טכנית אם להסתכל על זה ככה, האטמוספרה שם שונה לחלוטין מזה של האדמה ולכן באסמה היה מת).

לכל מי שיש עוד שאלות, מוזמן לכתוב... אני אענה לו בתוך התגובות שלו~

תודה רבה לכל מי שבחר לקרוא את הספר הזה ואני ממש מצטערת שזה לקח כל-כך הרבה זמן. אני לא מאמינה שסיימתי אותו. תודה רבה לכם ואוהבת המון ומלא3>
שושה

🎉 You've finished reading נערת הניחומים | פנטזיה רומנטית למבוגרים 🎉
נערת הניחומים | פנטזיה רומנטית למבוגריםWhere stories live. Discover now