Doruk
Gözlerimi açtığımda farklı bir odada olduğumu farkettim.Yattığım yerde doğrulmaya çalışırken hissettiğim acı ve üstümdeki ağırlık bana nerde olduğumu hatırlattı.Gözlerimi üstümdeki ağırlığın ne olduğunu anlamak için hafiften aşağı baktığımda Derin göğsümde uyuyordu.Hissettiğim acı da dün geceyi hatırlatıyordu.Gece çok özeldi ama şu an canım acıyordu.Biraz daha yatmaya karar verdim.Derin göğsümde uyurken onun ipek gibi yumuşacık saçlarını okşuyordum.Aklıma dün geceyle ilgili sahneler doluyordu.Birbirimizin olduğumuz dakikalar,adımı inlediği anlar geliyordu ve içim hoş oluyordu.Ama bi süre ilişkiye girmesek iyi olurdu.O yüzden bu düşünceleri aklımdan atıp gözlerimi tekrar gözlerimi kapattım ve uykuya dalmaya çalıştım.
Derin
Uyandığımda odamdaydım ve yanımda Doruk uyuyordu.Ah,daha doğrusu ben onun göğsünde yatıyordum.Dün gece yaşadığımız anılar zihnime doluşunca içim kıpır kıpır oldu.Çenemi göğsüne dayayıp bu güzel manzarayı izlemeye başladım.Ah o kadar güzeldi ki...Kalbime onu seçtiği için teşekkür ediyordum hergün.Bi süre daha izledikten sonra göz kapakları aralanmaya başladı yavaş yavaş.Önce bikaç saniye tavana baktı boş boş.Gözleri yavaş yavaş beni buldu ve o muhteşem dudakları muazzam gülümsemesini bahşetti bana.Benimde anında gülümsemem büyüdü."Günaydın."dedi uykulu sesiyle."Günaydın sevgilim."dedim."Ne zaman uyandın?"diye sordu.Saate bakmamıştım kalktıgımda ama tahminen biseyler söyledim."Yarım saat olmuştur."dedim.Kafasını salladı yavaşça.Bende doğruldum ve tekrar konuştum."Hadi bakalım kalkalım bi duş alalım..."dememle sözümü kesti.Doğrulup büyümüş gözlerle bana bakıyordu."Birlikte mi?"diye sordu.Eh biraz uğraşsam bisey olmazdı değil mi?"Sen birlikte olmasını mı tercih ederdin?"dedim ve çapkın bi gülüş attım.Yüzünün yavaş yavaş kızarmasına şahit olurken gülümsemem büyüdü.Yanındaki yastığı bana fırlattı."Sen benimle dalga mı geçiyorsun?Zaten canım yanıyor."dedi dudaklarını büzerek.O hali o kadar tatlıydı ki...Yastığı tuttum ve yanına gittim."Canını yaktığım için özür dilerim bebeğim.Seni seviyorum."deyip dudaklarından öptüm ve odamın içinde bulunan banyoya girdim.
Duştan çıktıktan sonra yatağımda sere serpe yatan güzelliğe baktım biraz.Beyaz çarşafların arasında bir meleği andırıyordu.Belimde havluyla yanına adımladım.Saçlarını okşayarak seslendim yumuşak bir sesle."Doruk,sevgilim."dedim ve mırıldanarak gözlerini araladı."Efendim."dedi mavileri parlayarak."Hadi aşkım kalk duşa gir.Bende kahvaltı hazırlayayım."dedim ve çenesini tutup,öptüm dudaklarından.Yavaşça doğruldu ve gözlerini ovaladı.O kadar sevimliydi ki..."Tamam bitanem kalktım ben."dedi gülümseyerek.Ardından duşa girdi.O duşa girince bende baksır ve eşofman giyip mutfağa kahvaltı hazırlamaya gittim.
Omleti yaparken beline sarılan kolları hissettiğimde yüzümde kocaman bi gülümseme belirdi.Yanağını sırtıma dayamıştı muhtemelen çünkü nefeslerini sırtımda hissediyordum."Bebeğim?"diye seslendim."Hm?"diye karşılık verdi o da."Omlet hazır.Oturalım mı artık?"dedim."Şu an bulunduğum yerde çok rahat aslında ama oturalım madem."dedi.Yavaşça ayrıldığı an ona döndüm."Dün gece benim için çok değerliydi.Harika anlar yaşadım."dediğimde yanaklari kızardı,gözlerini kaçırdı."Ama utanma benden.Ben çok mutluyum.Pişman olmadın sen değil mi?"diye sordum son cümlemi söylerken sesim titredi.Çünkü pişman olamasından ölesiye korkuyordum.Ben öyle deyince anında bana baktı."Hayır!Asla pişman değilim.Ben s-sadece utanıyorum.Böyle biseyi ilk defa yaşıyorum ve ne yapacağımı bilemedim.Sana farklı yansıttıysam özür dilerim."dedi.Kalbinden öpesim gelmişti o an.Ellerini tutup avuçlarından öptüm."Seni çok seviyorum."dedim gözlerine bakarak."Seni çok seviyorum."diye karşılık verdi o da.
Kahvaltımız eğlenceli bi sohbet eşliğinde geçmişti.O gün evli olduğumuzu düşündüm ve bu fıkır çok güzeldi.En kısa zamanda Doruğa evlenme teklifi etmeyi aklıma not ettim.
İlham gelmiyor ama yinede kötü ve boş bir bölümle burdayım.
Umarım beğenirsiniz 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 🦋
Emre ve Ozan için bir kurgu istiyor musunuz?Isterseniz onlara kısacık bir kitap yazabilirim...Buraya belirtin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKENLİ YOLLAR (BXB)
RomanceKapak Tasarım; @MineLafc 💕 Eşcinsel içerik rahatsız olanlar gelmesin!!!