Telefonum çalmaya başladığında yataktan doğrulup prizin yanına duran telefonuma doğru uzandım. Telefonu elime aldıktan sonra kimin aradığına baktım. İremdi. Açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim."
"Bana yeni uyanıyorum deme!" dediğinde güldüm.
"Uyanalı baya oldu da yatakta film izliyordum."
"Kız biz bu sene sınava gireceğim! Ne filmi?" dediğinde göz devirdim. "İrem gerçekten bunun için mi aradın?" diye sordum.
"Hayır ya, hazırlanda çık diye aradım. Saat oldu baya"
"Tamam ben hazırlanayım çıkarım."
"Tamam ben de Burcuyu arayayım. Haberleşiriz yine." dedikten sonra telefonu kapattı İrem.
Yataktan doğrulup saate baktım. Altıya geliyordu. Evet ben yataktan daha yeni kalkıyordum. Bu gün Ramazan'ın 13. günüydü ve hep beraber iftara gidecektik.
Bilgisayarı çalışma masasının üzerine koyup yatağımı topladım sonra da dolaptan siyah kot pantolon ile sarı bir tişört aldım ve giydim.
Saçlarımı tarayıp balık sırtı ördükten sonra makyaj yapmak için aynanın karşısına geçtim. Yaklaşık bir 10 dakika boş boş baktıktan sonra sadece rimel sürdüm.
Telefonum tekrardan çalmaya başlayınca oturduğum sandalyeden kalktım ve yatağın üzerinde duran telefonumu aldım.
Arayan Ozan abiydi. Ne diyeceğini merak ettiğim için fazla bekletmeden telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Alo, Ozan abi?"
"Alo Feraye neredesin?"
"Evdeydim abi?"
"İyi şey diyecektim ben sana."
"Ney?"
"Ya ben Mihrimah'a söyledim biraz çekindi galiba, hani benim ne işim var diye düşündü."
"Ee?"
"Birde sen arasana ya." dediğinde güldüm. "Tamam ararım ben." dedim.
"Canımsın, hadi görüşürüz." dedi ve telefonu kapattı. Rehbere girip Mihrimah ablanın numarasını buldum ve aradım.
"Alo Feraye?"
"Alo Mihrimah abla, nasılsın?" diye sordum direk konuya girmemek için.
"İyiyim canım sen nasılsın?" dediğinde gülümsedim.
"Bende iyiyim abla. Şey diyecektim ben sana."
"Ney?" diye sordu.
"Ya biz hep birlikte iftara gideceğiz. Ozana abi bahsetmiştir zaten. Sende gel diyecektim."
"Evet canım bahsetti. Ama siz hep beraber gidin ben gelmeyeyim."
"Ama olmaz ki öyle. Hem sen yabancı mısın ne demek hep beraber gidin?"
"Öyle ama"
"O zaman aması yok yarım saate görüşürüz" dediğimde güldü. "Görüşürüz."
Kapattıktan sonra, telefonumu ve cüzdanımı cebime sıkıştırıp odamdan çıktım.
"Furkan hazır mısın?" diye seslendiğim de Furkan odasından çıktı. "Ya ama olmaz ki!" diye konuştuğunda ona döndüm. Kıyafetlerine bakınca neden böyle bir tepki verdiğini anlamam uzun sürmedi. Oda siyah kot pantolon ve sarı tişört giymişti. Tek fark onun tişörtü düzdü benim ki yazılı. "Hadi git değiştir" dediğinde "Yok ya? Rahatsız olan sensin sen değiştir" dedim. "Ya anne ya!" diyerek söylendi. Annem yanımıza geldiğinde hemen konuştu "Ablam benimle aynı giymiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Giritli Mahallesi | Tamamlandı
HumorArkamdan "Mudanyanın bütün sokakları denize çıkar," diye bağırdığında ona döndüm. Bir süre yüzüme baktı sonra daha sakin bir şekilde devam etti, "Benimse bütün sokaklarım sana çıkıyor." 28.08.2020 #Sevgili 1 10.10.2020 #GenelKurgu 1 23.10.2020 #Roma...