Devdas
İzlediğim en güzel filimlerden bir tanesi. Kesinlikle izleyin şiddetle tavsiye ediyorum. Paro ve Devdas aşkı çok güzeldi. Aşk üçgeni bir hikaye. Üç kişide aşktan kahrolacak. Filimin son sahnesinde ben ağlamıştım. Çok güzel filimdi. O kadar güzel ki tekrar izlemek isteyebileceğiniz bir filim. Ailenizle Ya da sevgilinizle izleyebilirsiniz. Ben tek başına gece yarısı izledim. Ağlamaktan gözlerim şişti. Kendimi tuttum ama o son sahne de dayanamadım.
Filimin konusu;
Devdas (Shah Rukh Khan) durumundalı bir ailenin çocuğu olarak dünyaya yaşıyor. Paro'yu (Aishwarya Rai Bachchan) bu sayfada. Paro ile aşkın sıcaklığı ile ancak ne olduğunu anlaşılmadan yaşanmış güzel bir çocukluk geçirmiştir. Aile geçmişleri ve ekonomik sınıf farklılıklarını bilmeyen çocuklar arasında sağlam bir bağlanmıştır. Gençlik senelerinde ise aşkları oldukça güçlü bir hal indirmek. Devdas'ın gençliğinde vermiş olduğu bir zayıflık anında, onunla sevdiğinin arasına aşılması zor büyük bir duvar örtü. Paro ihanete dayanamayıp ondan uzaklaşabilmek için, evlenip başka birisinin eşi oldu. Bir yanda kalbi kırılmış Paro, başka bir yanda ise tamamen yıkılmış Devdas. Devrolar, Paroşuz bir yaşama dayanamayan, onsuz yaşayamayıp kendisi dağıtan Devdas, alkolü de en sadık arkadaşı oldu. Ama içki Devdas'a o yakıcı acıyı unutturamayacak, tam tersine oldukça kötü hale getirmiştir. Safra, onu yaşama yeniden bağlanabilir başarabilecek midir. Filim & Dizi Önerileri olarak iyi seyirler diler, Devdas filmi tanıtım yorumlarınızı bekliyorum.
Tür: Hint Filimleri, Müzikal Filimler, Romantik Filimler, Dram Filimleri
Yapım: 2002
Ülke: Hindistan
Yönetmen: Sanjay Leela Bhansali
Oyuncular:
Shahrukh Khan
Aishwarya Rai
Madhuri Dixit
Kiron Kher
Jackie Shroff
Klipleri izlemeyi unutmayın. Çok güzel dans ediyorlar. Hint filimlerini de bu yüzden çok seviyorum. Eminim siz de çok seveceksiniz. Kıyafetleri harika. Dansları muhteşemdi.
Üçü de en sevdiğim oyunculardan. Siz hangi Hint oyuncularını seviyorsunuz?
Yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin. Teşekkürler.
*******************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Filim & Dizi önerileri-Hint-Kore-Çin-Japon
ChickLitHer türlü ülkeden Filim & Dizi tanıtımı yapılır. Filim bulamıyorsanız eğer bulmakta zorlanıyorsanız ya da çok seçiciyseniz kararsız kaldıysanız buyrunuz. Sizleri Filim & Dizi önerilerine davet ediyorum. İstediğiniz filimi seçip izleyebilirsiniz. Kor...