| Hayden lee |
Dia dingin. Perwatakannya beku. Kacukan melayu-itali yang mampu memukau hanya dengan auranya. Pandangannya tajam dan sentiasa sinis menandakan dirinya tidak mempunyai belas buat musuhnya. Lengan gagahnya mempunyai tatoo yang menandakan dirinya seorang ketua.Keluarga?
Hanya datuknya yang masih boleh dijadikan tempat bergantung. Ibu Bapanya sudah lama dianggap mati. Lagipula dia satu satunya harapan datuknya untuk menyambung legasi mafianya.Teman wanita?
Mereka tidak digelar teman wanita. Hanya mistress. Darah kacukan yang mengalir di tubuhnya mempuatkan para wanita sanggup menggadaikan maruah demi mendapatkan perhatiannya.Misinya hanya satu ; hapuskan keturunan yang tegar membunuh abangnya. Haiden lee
Lain pula jadinya apabila hati kerasnya terpaut pada gadis yang perwatakannya baik dan polos, namun gadis itu merupakan salah seorang keturunan yang sepatunya dibunuh dengan kejam olehnya.
Terbalik pula jadinya apabila hatinya sering menegaskan dirinya untuk melindungi gadis itu malah sifat dinginnya turut perlahan lahan terhakis apabila berhadapan dengan gadis itu.
" my mission will never be complete unless i destroy you, la bambina"
| Seldrina Asyra |
Dia halus. Perwatakannya polos namun dirinya menyimpan seribu satu rahsia. Perwatakannya disenangi semua orang. Darah kacukan melayu- rusia yang mengalir di tubuhnya membuatkan dirinya digilai ramai.
Sejak kecil, dia telah dijinakkan dalam seni mempertahankan diri. Ini semua untuk dirinya juga. Kerana abang-abangnya merupakan ketua dalam sebuah oraganisasi mafia yang amat digeruni oleh seluruh pelosok Rusia.
Namun disebabkan kesilapan besar abangnya hidupnya kini tunggang terbalik.
Cinta?
Hanya seorang lelaki yang telah menakluk hatinya dalam diam. Itulah Hayden lee, yang turut sudah merosakkan sebahagian besar hidupnya."end your mission, you need me"
__________________________________
instagram ; adeleaaa.amani
The first storyTheme ; mafia
Start ; 6 may 2020
End;Update ; Seminggu sekali
√√ genre ; thriller, badboy, bad romance, cruel
♡bahasa ; Bahasa melayu, Bahasa inggeris, Russia dan Itali
Count on chapter ; ?
Warning ; 15+
YOU ARE READING
Mafia
Mystery / Thriller" my mission will never be complete unless i destroy you, la bambina '' description berubah tak kira masa ehek<3 start; 060520 end; book cover ; @Hananisy ♡