Marinette pov:
Nu pot dormii....l-am mintit pe Chat ca sa ma pot gandii la cele intamplate......Ca in vis.....Chat a aparut...iar Adrien....e asa un scump dar.....Of!!! Chiar nu stiu!!!
Ma decid sa ma transform si ma indrept spre turnul Eiflel.Este 2 noaptea.....strazile Parisului erau pustii......se mai auzea o masina ,doua,........Aceasta liniste parca era scoala dintr-un film de groaza.....
Ajung la turn...Ma pun pe bordura rece. Parisul era ata de frumos noapte, batea tare vantul..,,Evident !!! Este 12 noiembrie!!!"
Aud niste pasi in spetele meu.....Chat....Voiam sa scap de el dar nu am reusit.......
C: Buna seara M'lady! Ma bucur sa te vad......
Se ajeaza langa mine.....avea o expresie oarecum.......trista...
Lb: Chat..? S-a intamplat ceva? Te vad putin cam abatut...
C: Eh...nimic.....doar ca fata pe care o plac....nu prea se pare ca ma iubeste....
Lb: F...Fata...d...de care iti....p..place?!
C: Marinette....Marinette Dupain-Cheng.
Isi intoarce privirea spre mine...se uita cu tristete si amaraciune...
,,Bravo Marinette! Doi baieti te plac! Bravo! Cum o vei scoate la capat?! "
C: Este atat de dulce....si simpatica....Are o inima asa de buna! ......
Lb: Wow! Chia ro placi....
C: Da...si imi era asa de dor de ea! Din cauza acelei lupte......am suferit...
Lb: Si eu......dar uitane aici! Si suntem tor o echipa!
C: Heh.....da......
Lb: S-a facut cam tarziu.....trebuie sa plec! Am zburat!
C: Pa domnita.....
Adrien pov:
Of...Marinette...ce imi faci tu mie?
Ma indrept si eu spre casa cu gandul la Marinette si la aceasta conversatie cu Ladybug.....Ajung acasa...sunt extenuat!Ad: Imi e asa somn!
Pl: SI MIE ASA FOAMEEEE!
Ad: Mai usor! Branza ta imputita e in dulap dupw si iati-o !
Dimineata:
Este ora 9 . Sunt reaz de la 6........nu stiu ce sa fac......Ma tot gandesc daca sa ii fac o vizita lui Mari? Sau nu?.....
Marinette pov:
Este ora 11......imi aud mama cum ma striga....Bineinteles ca eu inca dormeam.....
M: Vin acum.....
Mm: Marinette! Este ora 11! Pentru dumnezeu!
M: Bine bine......
Ma duc la baie ,imi fa rutina,ma imbrac si ma gandesc sa o sun pe Alya sa mergem cu toti in parc!
Ora 13:
Sunt gata. Ies pe usa . Ajung in parc si ii vad pe prietenii mei.
Al: Buna Mari!
M: Buna! Buna baieti!
Ad:Buna! *si ma saruta dulce*
N: Deci? Ce facem?
M:MERGEM LA FIIIIILM!!!!
Ad: Mai usor...te-a auzit tot parcul!
M: Hehe....scuze...
Al: Bine...la film sa fie!
Ne indreptam spre cinema. Toti aleg flim horror.....Eu care urasc filmele horror.....
Intram in sala. Incepe filmul. Eu la fiecare scena mai...infricosatoare...imi puneam mainile la ochi...Adrien observa asta si ma lua in brate....
Dupa film me-am gandit sa ne mai plimbam......Dupa ,ziua ,a decurs normal.............
Ajung acasa obosita..............ma bag in pat si adorm instant!
..........................
Da scurt , dar îi ok! :3
Sper ca va placut! Incerc mereu cand am timp sa postez! Mai ales ca nu prea mai am ideii.....
Va pwpw si o zi miraculoasa sa aveti!
CITEȘTI
Iubirea invinge mereu!○ Miraculous ○
RomanceMarinette este o fata de 18 ani care dupa moartea tatalui ei intelege altfel viata...nu mai este totul roz ! Defapt totul din jurul ei i se pare fara rost...Este o fata care are greu increde in oameni dar cand o persoana speciala intra in viata ei t...