Noor
"Goedemorgen Noor. Heb je goed geslapen?" vraagt Linda. Ze komt mijn kamer binnen en maakt de gordijnen open.
Ik doe mijn ogen open en glimlach. "Hoe voel je je?" vraagt Linda als ze naast me komt staan. "Stuk beter," zeg ik enthousiast. "Als je wilt, kunnen we dadelijk wel een klein beetje beginnen om het lopen weer op te bouwen. Gewoon stapje voor stapje met krukken," zegt Linda. "Ik kan niet wachten om weer eens dit bed uit te komen," zeg ik met een glimlach. "Mooi zo, dan ga ik even krukken voor je halen en dan kunnen we wel eens wat proberen," zegt Linda en loopt m'n kamer uit. Ik drink een slokje water en Linda komt al snel terug met een paar krukken.
Ze helpt me naar de rand van het bed toe en doet m'n slippers bij me aan. "Oké, doe dit nou helemaal op je eigen tempo. Geen gehaast. Misschien zie je de wereld wel draaien, maar dat komt omdat je een hele tijd hebt platgelegen." zegt Linda en ze helpt me te ondersteunen. Voorzichtig ga ik rechtop staan en doe de krukken om mijn armen. "Wauw, dat heb je snel gedaan! Dan ben je ook wel klaar om een paar stapjes te zetten," zegt Linda en ze houdt m'n arm vast als ondersteuning. Voorzichtig doe ik mijn krukken naar voren en zet een paar pasjes naar voren.
"Nou, dat doe je erg goed hoor! Als je het aankan, kunnen we wel naar de kamer van Martijn lopen aan het einde van de gang." zegt Linda en ik kijk haar met een grote glimlach aan.
Heel voorzichtig, met Linda naast mij, loop ik m'n kamer uit en wankel nogal als een pinguïn door de gang van het ziekenhuis, richting Martijn zijn kamer. Ik ben benieuwd naar zijn reactie!Ik neem heel even een pauze in het midden van de gang. "Gaat het?" vraagt Linda. Ik knik en kom even op adem. "Wil je nog verder?" vraagt ze. "Tuurlijk, ik moet mijn doel nu ook behalen," zeg ik en ga weer voorzichtig verder stappen.
Ik kom aan bij de kamer van Martijn. Linda klopt op de deur en loopt naar binnen. "Goedemorgen Martijn, ik heb een verrassing voor je," zegt Linda en ik kom achter Linda aangelopen de kamer binnen. Martijn zit op bed met een mega glimlach. "Dag lief, ben je helemaal zelf hier naartoe gelopen?" vraagt Martijn. Ik knik vrolijk en ga naast Martijn liggen. "Wat ben ik trots op je," zegt Martijn en zoent me. Martijn gaat met mijn hand door m'n haren en het voelt zo goed! "Nou, ik laat jullie twee wel even. Als er iets is, alarmeer me," zegt Linda. "Komt goed. Dankjewel Linda!" zeg ik en Linda geeft een knipoog.
Ik zoen Martijn van blijdschap en hij zoent me terug.
"Maar ik moet wel een klein geheimpje verklappen," zegt Martijn. Ik kijk hem verbaasd aan. "Ik wist al dat jij onderweg naar mij toe was," zegt Martijn en ik trek m'n wenkbrauwen op. Dan pakt Martijn achter zijn kussen zijn telefoon vast, waarop het FaceTime gesprek van mij en Martijn nog steeds opstaat. Ik grinnik. "Je moest eens weten hoe groot mijn glimlach was. Ik ben zo trots op jou!" zegt Martijn. Ik voel tintelingen door heel mijn lijf. Hij is zo lief! Ja, hij is heel dom geweest om in die auto te rijden. En door hem lig ik hier ook met gekneusde ribben, maar ik hou nog steeds mega veel van Martijn."Maar lief, nu moet je me toch echt eens gaan uitleggen wat er allemaal is gebeurd." zeg ik en Martijn zucht.
Hij pakt mijn hand vast en begint te vertellen.
"Ik ging met Menno naar Ibiza. Maar toen ik beneden op Menno stond te wachten, was hij er niet. Toen kwam er een meid naar me toe. Ze deed zich voor als m'n taxichauffeur en ze wilde m'n telefoon opladen. Dus ja, ik ging met haar mee de auto in.
Maar in plaats van op Menno te wachten, reed ze weg. En toen gingen we naar Hilversum, ineens waren we bij Spinnin' Records, werd ik in de handboeien vastgemaakt en vertelde de meid dat ze Olivia heet en dat ze vriendinnen met jou is en dat ik je niet moet vertrouwen. En in de studio kwam Eelko van Kooten die eiste voor m'n managementvergoeding die ik nog moest betalen na m'n rechtszaak, die ik gewonnen heb trouwens. Olivia gaf me haar autosleutels en ik moest het geld halen. Toen maakte ik een filmpje en kreeg ik m'n telefoon niet aan de oplader en verloor ik de controle op het verkeer. En ja, toen kwamen jullie om de bocht gereden." zegt Martijn en hij klinkt schuldig. Ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft.
"Maar Noor, klopt het wat Olivia zegt?" vraagt Martijn. Ik zucht en zoek naar de juiste woorden.
"Sorry. Maar Ollie doet alles voor fame. En dat is vaak zo ontzettend irritant. En toen ze zag dat we samen waren, eiste ze dat ik je haar nummer moest geven. Toen heeft Laura het opgelost door haar nummer te geven en te doen dat jij je telefoon was vergeten als ze belde. Sorry, dat had ik natuurlijk niet moeten doen." zeg ik schuldig. Martijn knijpt lichtjes in m'n hand. "Nee joh, ik snap het ook wel. Mensen die met je contact willen, alleen door de fame zijn mega, maar dan ook echt mega irritant," lacht Martijn.
"Maar, sinds wanneer werkt Ollie bij Spinnin'? En heb je dat geld nou al betaald of nog steeds niet?" vraag ik.
"Nou, Olivia was heel erg jaloers op jou en daarop heb ik haar ook aangesproken. En nee, ik was op weg naar de bank in Hilversum centrum. Nu zal de prijs nog hoger oplopen, met alle schade erbij. En dan nog het ziekenhuis inclusief operatie. Gelukkig heb ik deze week geen shows. Want afzeggen wil ik echt niet." zegt Martijn. Ik geef een klein glimlachje. Ik laat hem wel even verder dromen over zijn shows. Maar zoals hij nu is, kan hij echt nog niet optreden hoor, volgende week.Er wordt op de deur geklopt. Het is Linda. "Ik heb een verrassing voor jullie," zegt ze en Louis komt achter de deur vandaan. "Koekoek! Ach kijk, daar heb je m'n besties toch!" zegt Lou enthousiast en geeft een groupshug. "Yo, gast. Wat doe jij nou weer hier?!" vraagt Martijn verrasts. "Nou, ik werd gebeld door Linda. Ze heeft nog een leuke verrassing voor jullie in petto en ze vroeg of ik daarbij foto's wilde maken." zegt Louis en houdt zijn camera omhoog.
"Nog meer verrassingen?!" vraag ik aan Linda. Ze knikt, "Ja, jullie twee revalideren best snel. Dus voor Martijn, we gaan je gips eraf halen en je krijgt voorlopig loopgips. En Noor, wij gaan nog even wat foto's maken van je ribben, aangezien je vandaag al hebt gelopen, en dan kijken we hoeveel tijd je nog nodig zult hebben en of we al verder kunnen gaan met je revalidatie," zegt Noor. Vrolijk door het goede nieuws geef ik Martijn een kus. Hij doet terug.Martijn
==========================
Liked by: @Noor.sanders, @Themediananny, @Mennobarkk & 8.107 others
Martingarrix En we leefden nog lang en gelukkig!🍀
Vandaag hebben zowel ik, als Noor goed nieuws gekregen! Ik mag weer rustig lopen op loopgips en Noor krijgt revalidatie om uiteindelijk weer pijnloos te kunnen lopen❣️
————
Martinsquad OMG, that's so great🙏🏻Garrixpizza Wow, Martijn, your arm! I hope that doesn't hurt❤️
Martingarrix ^Well, it burns a bit. But it'll be ok💪🏻Themediananny Woopwoop😍
Mennobarkk Fijn om te horen, poepies van me 💩 🥰
=====================Louis is weer weg en Noor ligt weer op haar eigen kamer een middagdutje te doen. Ze heeft het al heel goed gedaan vandaag! Gewoon voor de eerste keer weer gelopen, ik ben echt trots op m'n meisje! We hebben weer FaceTime opstaan en ik zie haar liggen. Ze slaapt zo schattig! Ik pak mijn laptop en probeer wat inspiratie voor mijn nieuwe muziek uit te werken.
Er wordt op de deur geklopt. Ik kijk op en schrik. "Wat doe jij hier?!" vraag ik verbaasd.
JE LEEST
Summerdays /\ Martin Garrix +x
FanfictionDUTCH ❥ Noor gaat met haar vriendinnen naar Ibiza om voor de laatste keer samen te zijn. Noor gaat namelijk bij een huisgenoot in Amsterdam wonen. Dan krijgt ze een awkward ontmoeting met Martijn, die ze letterlijk nog vaker tegen het lijf loopt. En...