Selam yine ben yolculuk yorgunu olduğum halde otobüste öküz gibi uyuduğum için uyuyamıyorum dedim bari yb yazalım hadi iyi okumalar
"D-Doğukan."
*****************
"Buse ."
"Neden geldin tekrar hayatımı mahvetmek içinmi ?"
"Hayır bak ben seni seviyorum tamam mı ."
"Ama ben seni sevmiyorum artık çık hayatımdan Doğukan. "
"Sen benim olana kadar gitmeyeceğim."
Ne saçmalıyor bu gerizekalı .
"Ben senin oyuncağın değilim ve aslada senin olmayacağım ." dedim kolumu sertçe tuttu canımı acıtıyordu.
"Canım acıyo bırak kolumu."
"Sen benimsin tamam mı ."
"Sen piskopatsın bırak beni ."
Kimse yokmu ya bana yardım edecek .Birisi Doğukanı ensesinden tutuğu gibi yere fırlatıı. Bu Barıştı ikiside yerde birbirlerine vuruyorlardı .
"Barış tamam dur ."
"Barışşş."
"Bırak Ne hali varsa görsün .... Barışşş."
Son birkez daha yumruk atınca ayağa kalktı ve yanıma geldi kaşı ve dudağının üstü patlamıştı .
"İyimisin sana bişey yapmadı ya ."
"Hayır ben iyiyim ama sen pek iyi gibi görünmüyorsun gel yaralarını temizleyelim ."
Barışın klubesine gittik barı koltuğa oturunca bende ilk yardım malzemelerini alıp yanına gittim İlk önce yarasını temizleyip pamuğa kırmızı sıvıyı döktüm ve hafif hafif yarasına bastırdım canı acımış olacakki Yüzünü buruşturdu .
"Özür dilerim ."
"Önemli değil ."
Pamuğu hafif hafif bastırmaya devam ettim işim bitince yaralarına yara bandı taktım ve İlkyardım malzemelerini kaldırdım ve tekrar yanına gittim bir süre sesizce birbirimize baktık sonra gözleri koluma kaydı ve kaşlarını çattı .
"Kolunu o mu yaptı ?"
"Boşver zaten acımıyor."
Yalann zaaa
İçses niye bu güzel anı bozuyon bi söylesene
İbnelik olsun diye napıyım sıkıldım allah allah öpüşün bitsin .
Ne Diyon lan hıyar Ne içtin olum sen bi bas git .
Süt içtiydim belki ondandır .
İyii bidaha içme o zman salak çek git terk et burayı .
Tamam abla ne kızıyonki
İç sesle tartışmayı bitirince Barışa döndüm Oda bana bakıyordu .Bakışmamızı telefon sesi böldü teyzem arıyordu
"Alo teyze"
"Tatlım sana birşey diyeceğim ama sakin olman lazım ."
" Tamam ."
"Annen Trafik kazası geçirdi."
"Nee!"
Tadam :D asfdsfsfd yine bir macera neyse görüşürük güçük jelibonlar :D fddadsdgsd