Gerekli

154 4 0
                                    

Düşünmek hemde detayına kadar sonunun ne olacağına dair bilgi edinerek ilerlemek düşünmek.Bi hata yaparsın sonra devamı gelir aslında devamının gelmesini hiç istemezsin ama zorunda olursun bazen belkide olmazsın ne biliyim. Değer verdiği insanı fazlasıyla kafasına takarmış insan bazen detayına kadar bile düşünmeyi unuturmuş kesin olurmuş hep ama ondan önce hep detaylı bi düşünen insanmış değer verirsin sonra ise mutlu olduğunu sanırsın ardından bi süre sonra yalanlar saklamalar gelir bunlar ise çok gereksiz şeyler için yapılır aslında gerekte yoktur değer verdiğin kişi için kendisinin yaptıkları hiçbişeydir çünkü o hiçbizaman bişey yaptığını sanmaz farketedemez belkide hiçbişey yapmadım sanır ama aslında yapmıştır ve farkında bi gram dahi değildir. Olmamıştır olamamıştır işte bu yüzden "düşünmekk" en ince ayrıntısına kadar hem olanlara hem olucaklara kadar düşünmek. Evet sen artık düşünmelisin dimi? evet düşünmelisin hatta senin düşünmen lazım hemde herşeyi çünkü yalan herşeyi alan bi kötülük yeri gelir duyguları yeri gelir aklını kaybetmek ise en korkuncu dimi? evet dediğini biliyorum peki niye o zaman niyesinide senin düşünmen lazım hatta düşün! Çünkü çok kırgınlıklar yarattın çok kızgınlıklar yarattın bu yüzdendir belki yalanların seviyesini düşünmemem ister büyük olsun ister küçük sonucu bi yalan nasıl olsa küçükte olsa bi yalan ne kadar soğuk bi kelime baksana"yalann" insanı korkutan düşündüren asıl kelime değilmi sence bu?  o yüzden düşün detayına kadar hem olanları hem olacakları ve birde bunu yaşadığın kişiyi "Düşün.."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DüşünmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin