(Multimedya:Ege)
Miray'dan...
Bugünkü dersler hemen bitmişti. Normalde bitmesini istediğimde bitmeyen dersler, bugün bitmesini istemeyince hemen bitti. Şu an eşyalarımızı toplayıp cenazemize doğru gidiyorduk. İçimden bilmem kaçıncı kez annelerimiz ilişkimize onay versin diye dua ediyordum. Ne yapacağımızı bilmediğimiz hâlde bir felakete doğru gidiyorduk...
Bir süre sonra evin kapısının önüne geldik. Cesaretimi toplamaya çalışıp kapıyı açtım. Hep beraber içeriye geçtik. Annem ve Melis teyze çatık kaşlarla bize bakıyordu. Sanırım çok tırsıyorum!
Nehir: Hoşgeldiniz çocuklar, tabi Miray ve Meriç yaptıkları hata ile tek başlarına yüzleşmek istemeyip sizi de sürüklediler değil mi?
Ege:Hoşbulduk yengecim. Biz kendimiz istediğimiz için geldik. Hem biz ona hata demeyelim ya, pek hata sayılmaz sonuçta.
Melis: Ne hata sayılmayacak Egecim? Daha ne yapmaları gerekiyor bizim buna hata dememiz için? Hatta bu yaptıkları hata da değil suç resmen!
Ece: Ne yaptılar sanki bu kadar Melis teyzeciğim? Görende adam dövdü sanır.
Nehir: E zaten adam dövdüler. Biz deminden beri neye kızıyoruz Ececiğim?
Meriç ile birbirimize şok içinde baktık. Bütün bu olanlara anlam vermeye çalışıyorduk.
Meriç: Nasıl yani? Siz şimdi tam olarak neye kızdınız?
Nehir: Miray ile Ateş'in devamsızlıklarını izine çevirmeye gittiğimde, hazır gitmişken durumlarını da sordum ve hiç iç açıcı şeyler duymadım Meriç. İkinizin sürekli olay çıkardığını söyledi müdür. Öğretmenleriniz sürekli sizi şikayet ediyormuş. Resmen çete oluşturduğunuzu söyledi. İkinizinde çok zeki olduğunu söylüyor ama aynı zamanda çok yaramaz olduğunuzu da söylüyor. Okulda kavga çıkarmak nedir ya? Bunu bana açıklar mısınız?
Allah'ım çok şükür annemler hiçbir şey öğrenmemiş! Çaktırmayıp durumu devam ettirdim.
-Çok haklısınız anneciğim. Bir daha asla böyle bir şey olmayacak.
Demek bana yalan söyledin Ceyda? Seni evire çevire döveceğim kızım! Bana durduk yere bu gerilimi yaşatmanın cezasını çekeceksin!
Meriç: Aynen bende Miray'a katılıyorum. Çok haklısınız. Bundan sonra olay çıkarmamak için elimden geleni yapmaya özen göstereceğim.
Annemler bu tavrımıza gülümsediler.
Melis: Çok şükür bu konuda tatlıya bağlandı.
Nehir: Aynen öyle çok şükür.
-Konu tatlıya bağlandığına göre biz odama çıkabilir miyiz annecim?
Nehir: Tabi, çıkabilirsiniz canım.
Gülümseyerek karşılık verdim. Odama çıktık. Kapıyı kapatmamla, sevinçle Meriç'in boynuna atlamam aynı an da oldu. Meriç, kucağında benle etrafında döndü. Mutluluğumuza, aşkımıza şimdilik bir engel yoktu. Annemler öğrenmemişti. Meriç ile ayrıldığımızda aklıma Ceyda geldi. Yine sinirlerim bozuldu.
-O Ceyda'yı bir elime geçirirsem, onu evire çevire döveceğim! Bizi kandırmak neymiş görecek o yelloz! Hayır ben bu kızı anlamıyorum ya! Kız resmen dayak yemekten zevk alıyor!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥️Aşk Engel Tanımaz♥️ (TAMAMLANDI)
ChickLitAşk hiç bu kadar imkansız olmamıştı. Anneleri tarafından kardeş gibi büyütülen ama onlar için hiçbir zaman öyle olmayan bir aşk hikayesi... Bu aşk yolculuğunda neler olacak?