kapitel 1 slutet av sommar lovet

51 0 0
                                    

Väckarklocka ringer, jag ville verkligen inte gå upp men jag skulle träffa Linda så jag var tvungen.

Jag satte mig och åt frukost sen tog jag på mig min bikini och en fin sommarkläning jag sminkade mig inte alls mycket.
Ring ring ring ring det var Linda som ringde (M=Mollie L=Linda)

L: Heej honey

M: Heej sweety

L: Ska vi ses vid grottan?

M: Absolut jag är där om 15

L: Perfekt, jag tar med mig bullar

M: Mm då tar jag med mig Kladkaka och läsk

L: Jätte bra vi ses där hejdå älskar dig!

M: Älskar dig med ;*

Jag pakade mer kladkaka och fanta sedan cyklade jag till grottan.

Lindas o min grotta ligger i ett berg o nedanför så är havet, det är super mysigt.

När jag kom fram till grottan var Linda redan där.

-Mollie kan du tänka dig att detta är sista dagen innan skolan börjar och du ska få börja 8 fast att du bara! är 13!

-Jag vet det är helt galet men jag kommer sakna er jätte mycket ni får ha det super bra i 7.

-Vi kommer sakna dig med, är du nervös?

- Lite.

Jag var faktiskt inte särskilt nervös för jag brukar ha lätt att skaffa vänner o så :)

Efter 4 timmar cyklar vi hem igen nu är klockan 3 och jag ska äta middag med familjen. Jag cyklade hem och gjorde mig i ordning vi åkte till resturangen jag och min lille bror skulle äta bufé men när vi skulle gå o sätta oss tappade min lillebror talriken på golvet ALLA i resturangen tittade det var såå pinsamt.

Det kom fram em tjej till mig hon hade jätte mycket smink och genomskinlig magtröja med ett par super korta shorts till, hon slog mig i ryggen och sa

- Så jävla klupiga ni små ungar är.

Jag visste inte vad jag skulle svara så jag gick och satte mig igen.

Efter vi hade ätit så åkte vi hem igen jag packade skol väskan asså fatta imorgon är lovet slut! Jag la mig i sängen och tittade på film till jag sommnade.

från himmelen till helvetet.Where stories live. Discover now