< Belakang Sekolah>
Allen: Cepat keluar aku tahu korang semua ada dekat sini "mata berubah merah darah"
??: Hahahahahaha.... Finally jumpa pun kau Allen or Agent Pheonix "smirk"
Allen: Huhh tak sangka kau tahu indentiti aku .... well sorry aku takkan biarkan kau terlepas "dengan cepat cekik tengkuk salah seorang ahli Black Gang"...."dengan sekali pukulan tepat pada perut" Prakkk & Splashhh !!! "bunyi tulang and badan yang dah terbelah dua" "huhh kau sepatutnya lari bila jumpa aku ...."campak mayat ke dalam perigi terbiar belakang sekolah"
? : "serang dengan cepat"
Allen: Kau ni memang nak..... Urhg~~ "mengelak serangan Aqua" pisau karambit ?
? : "serang" swoshhh~~~
Allen: Macam mana kau boleh ada pisau ni "geram and ingat ahli Black Gang tangkap Aqua". "tumbuk and cuba untuk bunuh kali kedua"
? : "sempat mengelak and topeng muka tertanggal" Urgh~~~
Allen: AQUA!! apa kau buat ni kau dah gila ke ? "terkejut sebab Aqua yang serang dia dari tadi"
Aqua: "serang and cuba gigit Allen"
Allen: Stop aku tak nak cederakan kau...... "marah" apa yang dah jadi and sapa buat kau sampai macam ni?
? : Apa tunggu lagi serang Agent tak guna tu "beri arahan pada Aqua"
Allen: KAU! Betul-betul cari nahas "mengelak serangan Aqua and serang salah seorang ahli Black Gang" Apa kau dah buat dekat bff aku cakap "keluarkan aura menyeramkan"
? : "mengigil ketakutan dengan aura Allen" Ka...kalau kau ..bu.bu..nuh aku kau akan menyesal.
Allen: "cekik tengkuk and hempap badan ahli Black Gang ke arah dinding" CRACKK~~~ "bunyi retakan dinding yang lepas Allen hempap badan ahli Black Gang pada dinding bangunan lama"
? : URGHH!!! "muntah darah" Ka..kau ku..at tapi kenapa waktu ... le..tu..pan.. tu kau nampak le..mah arhh~~ "menahan kesakitan sambil pegang pergelangan tangan Allen yang masih cekik tengkuk dia"
Allen: Aku memang kuat tapi aku takkan tunjukkan kekuatan aku sesuka hati "smirk" kalau kau pandang rendah dengan aku kau silap Snap~~ "patahkan tengkuk dengan mudah"
? : "jatuh ke tanah dengan darah yang terpancut keluar dari leher"
Allen: Huhh "elak serangan pisau Aqua" Stop it ..... "marah"
Aqua: Ggggrrrr!!! "serang tanpa henti and berjaya gigit tangan Allen"
Allen: Oww~~ "mata Aqua colour dark gray tapi kenapa bukan ke colour mata Aqua colour blue ocean cakap dalam hati".... kau kena bangun aku tahu ni bukan kau jangan biarkan ahli Black Gang control kau.....
Aqua: Gggrrr~~~ "gigit dengan kuat"
Allen: urgh~~ apa yang tak kena dengan kau ni hah rantai silver? "cuba ambil rantai dari leher Aqua"
Aqua: "genggam pergelengan tangan Allen dengan kuat"
Allen: Tak guna aku tak boleh serang kau "marah" ..... Aqua dengar sini kau kena ingat sapa kau, ingat balik sapa aku and kenapa kau ada dekat sini sebagai seorang Agent kau dengar tak ni "menjerit"
YOU ARE READING
Beast Killer Want Real Love
VampireKisah: Seorang top killer professional melakukan tugas tanpa sebarang kesilapan, mula berkeinginan untuk mencari pasangan akan tetapi disebabkan misi yang perlu diselesaikan dia terpaksa menggunakan 2 identiti dan di pindahkan ke sebuah tempat yan...