~1~

8 2 0
                                    

Ležím v posteli a přemýšlim nad tou cestou teď ji nemůžu podniknout protože škola maturita a tak ale.... Najednou do pokoje vtrhla Sof (moje mladší sestra) začala mi skákat po posteli a křičet "já mam narozky juchuuuuu" a jooo ona má narozky a já nemám dárek!!!
"Joo Sof ty máš narozky ale dárek ti dám večer ok?" bylo vidět jak je nedočkavá. Vyskákala z mého pokoje a já popadla oblečení a peníze. Převlékla jsem se a běžela do obchodu.

Natož že bylo 8 ráno bylo otevřeno. Vešla jsem dovnitř a pohled mi padl na menší brunetku "Sári!" přiběhla jsem k ní a zezadu ji objala. Když se z mého objetí vyprostila tak jsem si všimla že to Sári není! Byla to asi 30ti letá žena přibližně. Koukla se na mě s takovym tim pohledem co říka 'eee cože?' bylo mi hrozně trapně! "Oomlouvám se, omlouvám se spletla jsem si vás!" začala jsem se omlouvat a pomalu jsem odcupitala k oddělení se sladkým. No tak to bylo ráno!

Sof milovala sladký proto jí kupuju 5 balíčku bonbónu, 3 maxi čokolády, a karamelky. Po cestě k pultu jsem zahlédla oddělení s nápoji tak jsem tam zašla a vzala 2 flašky Vinei. Zaplatila jsem a běžela domu.

Tiše jsem otevřela a zavřela dveře a vyběhla jsem do pokoje. Převlékla jsem se a začala všechny věci které jsem koupila pro Sof balit do krabice a krabici jsem obalila žlutým balicím papírem.

Když jsem se upravila šla jsem do kuchyně na snídani. "Dobré ránko všem!" pozdravila jsem a rodina mi to oplatila. Zatímco mamka připravovala palačinky já jsem si se Sof povídala o vysněné oslavě....

Tak tady máme první kapitolu doufám že se líbí.

Tak zatim Ahoooj♥

Ty a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat