14.rész „ Talán az volt a leghátborzongatóbb, hogy Rebeka már meg sem ijedt."

5 1 0
                                    

A Rolis eset óta Rebeka és Gergő nem igazán mozdult ki. Rebi a pszichológushoz ment még egy két alkalommal és ennyi. Pont ezért támadt, az az ötletük, hogy 4-en, Ricsivel és Beával elmennek a Balaton partra. Gergőéknek volt ott egy kis nyaralójuk a strand közelében. Úgy gondolták elindulnak pénteken és vasárnap haza jönnek.

Rebeka megbeszélte barátnőjével aki egyből lelkesen pakolni kezdett, Gergő pedig Ricsivel és ő is egyből neki látott készülődni, hiszen holnap reggel tervezik az indulást.

- Te miket raksz el? -kérdezte Gergő, miközben Rebekára pillantott aki a nyitott szekrény előtt gondolkodott.

- Hát nyilván a bikinimet. - mutogatta a lány a cannabis-os bikinijére majd az utazótáskába helyezte.- Egyik este elmehetnénk buliba szóval olyan ruhát is raktam, meg kerázó dolgokat.

Gergő ezen a kifejezésen jót mosolygott, hiszen nem egy mindennapi megfogalmazás, de maguk közt csak így szokták hívni mikor valaki kicsípi magát kicsit.

Gergő is nagyjából el mondta, hogy mit rak, megbeszélték, hogy el kell majd menniük boltba venni szendvicsnek valót, azon a pár napon elég lesz nekik az is, nem kell főtt étel. Mind a kettőjük egy kisebb utazótáskába pakolt bele.

Megvacsoráztak és el is tették magukat holnapra, a többiekkel pedig megbeszélték, hogy a Domusz parkolóban találkoznak nyolc órakor.

„Ring-Ring-Ring-Rin...", kiabált Gergő telefonja amíg rá nem nyúlt és ki nem kapcsolta. A zajra Rebeka is felébredt és kómásan rápillantott.

- Kelj fel Nagylány, egy óra múlva találkozunk a többiekkel.- mondta Gergő egy ásítás kíséretében,

Rebeka csak bólintott és törökülésben felült az ágyra, közben Gergő pedig kiment kávézni.

Mire meg itta a második kis bögre kávéját Rebeka is kitámolygott a szobából, már felöltözve. Egy fekete magas derekú rövidnadrágban volt rajta, és egy áttetsző fekete ujjatlan ing, amit apró dinnyék díszítettek. Alatta pedig a bikinije, hiszen már ma be akartak menni a vízbe, így már nem kell átöltöznie sem.

Gergő apró biccentéssel jelezte pozitív véleményét a mai megjelenéséről, amit Rebeka talán észre sem vett. Még gyorsan bement a fürdőbe ahol laza lófarokba kötötte haját és feldobta a napszemüvegét egyelőre a fejére. Gyorsan elrakta még a telefon töltőjét és egy-két apróságot.

Gergő is elfoglalta kicsit a szobát, majd ő egy laza szaggatott kék farmer rövidnadrágban és egy egyszerű fehér ingben jött ki amit nem gombolt be. Így teljesen jól látszódott a teljes oldalát elfoglaló tetoválása. Feldobta fejére fehér baseball sapkáját, felkapta fehér tornacipőjét, Rebeka is bele bújt a cipőjébe vállukra vették a táskájukat és elindultak az autóhoz.

Mikor Gergő kiállt az udvarból, Rebeka becsukta a kaput és elköszönt Fricitől a „kis" kutyájától, majd ő is beült Gergő mellé.

- Szólok Beának, hogy indulunk. -jelentette ki a lány.

- Rendicsek. -mondta Gergő majd feltekerte kicsit a hangerőt.

Így megint csak elég jó hangulat lett a kocsiba és mind a ketten énekeltek, bár nem hallatszódott a hangjuk, csak a zene.

Lelkiismeret (BEFEJEZETT!)KIADOTT!!🤩Onde histórias criam vida. Descubra agora