"Kızım ben çıkıyorum ve gece geleceğim haberin olsun" diye geç kalacak anneme baktım. "Tamam" diyip nuttella'ya gömülmeye devam ettim. "Yavaş yesene abicim. Sanki kaçıyor" nuttella'yı adeta tüm kavanozu doldurduğum ekmeği,ağzıma attım ve konuşmaya başladım.
"Evet kaçıyor hatta geç kalmışsın bile" dedim anlamaz bakış attı. "İş,iş,iş.. Elsa! Niye bana söylemedin!?" "Eeee abicim hani az önce dedim ya-" "Tamam anladık. Ben çıkıyorum" "Tamam byeee"
Evet nuttella'm ile aşk yaşadıktan sonra koltuğa sıvışıp,Alaca karanlık'ın son bölümünü açıp bu günkü filim sevdamı güldürdüm.
(...)
Şu an ise koltukta ters oturmuş ne yapsam diye bakıyorum. Televizyonda saçma diziler,filimler var. Yani ne yapsam!
Kanalları dolaşırken,bir haber kanalı dikkatimi çekti. Verdammt ormanı yasaklandı yazıyordu büyük harfler ile. Kaşlarımı çatıp,ilgimi habere verdim. Haber sunucusu konuşuyordu;
-Evet sayın seyirciler. Verdammt ormanı yasaklandı!?
-Şu an açıklama için başkan Alex Telles den açıklama için A****'ya bağlanıyoruz.
-Evet izleyiciler,şu an Alex Telles kürsüye çıktı.
A.T- Hallo halkım ve sayın herkes. Verdammt ormanı yasaklandı biliyorsunuz. Bunun nedeni oradan büsürü şikayet almaktır. Du (sizler) için güvenliğimizi korumak yönelgeli kanuna uyarak. O ormana mühür koyuyoruz bir daha girmemek üzere-
Derken kapattım televizyonu. O ormana girecektim-
'Delisin sen'
Sen konuşmasan olmuyor sanki iç ses!
"Hmm.. Oraya böyle elim boş gidemem. Bir şeyler almalıyım!?" Diyerek kendimi övdüm.
"İlk ne olması lazım yanımda?" "BULDUM! İlk çikolata ve sonrada bir su bir de Jilet!"
Aslında çikolata işime yaramiyacak ama yine de no problem.(...)
Tam Verdammt ormanına varmıştım ki telefon çaldı. Elime aldım ve abimin aradığını gördüm. "Nerdesin sen!" "Abi arkadaşıma geçtim. Arayacaktım seni-" "oh tamam sabah erken saatlerde ol burda!" "Tamam" diyip kapattım ve montum'a sarıldım. Gerçekten soğuktu. Büyük demirleri gördüm ve yutkundum. "Bu kadar yüksek yapmanızın sebebi neydi?"
Tırmanmak için demirlere tutundum. Tam iyiyim derken..
Yeri boyladım. "Uh acıdı" diyip belimi tuttum. Ve ses geldi. "Hey burada biri mi var!?" Diye ses duyunca yutkundum ve uzun olan demirle bakıştık. Ve "Hadi canım götür beniğğ ayağğğ"
Diyip tırmanmaya başladım. Yukarıya ulaştım ama sesler yaklaşmıştı. Yere baktım. Resmen üşenmeden 7 metrelik bir demir koymuşlar girmeyelim diye. "Haydi bismillah" diyip attladım ama filimlerdeki gibi düşmedim yani hani ayaklarının üstüne düşerler sonra da bir şey olmamış gibi savaşırlar ya benimki onun tam tersiydi.
"Ahhhh-" o kadar bağırmıştım ki kuşlar kaçmıştı. "Hızla gelin kesin burada biri var!" Diyen adamla kendime gelip koşmaya başladım. İlerledikçe yavaşladım.
(...)
Nefesimi düzene sokmuştum ama hâlâ bacağındaki ağrı ile kıvrıla kıvrıla yürüyordum. Görende deli sanır o derece.
Sesler gelmeye başladı sanki gittme diyor napam benimki de öküz inadı. Sesler artmaya başlamıştı. Korkmaya başladım mi? Sanki..
(...)
Bu düz araziye ağacın arkasından bakıyordum. Burası eski bir evdi ama evde evdi sanki..
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~CREEPYPASTALAR İLE~
Fanfiction"Buraya gelmem zaten bir ailemdi. Burası daha ailemdi" Adamlardan kurtuldum derken,sesler duymaya başladım. Bu orman zaten yasak alandı. Sesler artarken bende umursamadan yürümeye devam ettim. (...) Bir ev görmüş ve merakımdan girmeye karar vermişt...