×Calum szemszöge×
A park... Parkolójában(?) Lina egy kérdést szegezett felém.
-Miért hoztál ide?
-Gondoltam még nem voltál itt, tehát... Jaaa, elhoztalak. - mondtam, majd kicsatoltam az ő övét illetve a sajátom.
-Muszáj bemennem? - kérdezte bociszemekkel.
-Muszáj! A kedvemééért...-húztam el a szó véget, mire nemlegesen rázta a fejét. - Linaaaaaaaaa. - megforgatta a szemeit, majd kiszállt.
-De csak, hogy ne idegelj tovább. - legalább bejön... Mármint a parkba....
Éppen elhagytuk a park bejáratát, amikor Lina meglátott egy ilyen... Vattacukor eladó faszit. Egyből rám nézett.
-Ajh, milyet kérsz? - kifosztanak a vagyonomból, halo.
-Uuuuuu ha van, akkor eper ízűt... - mondta csillogó szemekkel.
-Jó napot! - léptem oda az eladóhoz, majd megnéztem van-e epres.
-Jó napot, fiatalok. Mit adhatok a szép párnak? - erre a mondatra én is, és Lina is egy kicsitt lesokkoltunk. Bár én nem kicsit.
-Mi... Nem vagyunk egy pár.. - mondta.
-Még. - csúszott ki a számon, mire Lina megint megütött. -Naa.. Egy epres vattacukrot kér a hölgy. - Nagyon ügyes vagy Cal, szépen elterelted a témát.
-Máris adom. Elnézést, a félreértésért. - mondta... A névtábla szerint Jim. Fél perc sem telt el, de már készen volt a vattacukor. Az árat meg sem hallottam.... Vagyis nem akartam meghallani...
Miután odaadtam a fizetendő összeget, útnak indultunk egy 'további szép napot' kiséretében.
-Úristen... - csodálkoztam el, mire Lina értetlenül nézett rám.- Azt a fát... Azt én ültettem. 4 évesen... - mondtam, majd elkezdtem a fa irányába sétálni.
-Cal, várj már meg. - szólt utánnam, bár én már a fa előtt álltam. - Köszike, hogy megvársz. - mondta, majd.. Onnan lentről a vállamra tette apró kezét.- Hogy ismerted fel? Minden fa ugyanolyan.
-3 évvel ezelőttig, minden nap kijöttem ide. Aztán kezdődött a suli, ugye a srácokkal lógtam, és már nem tudtam rá időt szakítani.
-Éértem.- ezután egy pad irányába indult.
-Hova, hova? - ragadtam meg a karját.
-Fáj a lábam, legalább egyszer leülhessek...
-Gyere a hátamra!-mondtam, mire elmosolyodott, illetve bólintott. A magasságomból egy kicsit 'visszavettem', hogy legalább elérje a hátam... Vagy hogy mondjam..
A park többi részét úgy JÁRTAM körbe, hogy Lina a hátamon helyezkedett el, a kezeit, pedig összekulcsolta a mellkasom előtt.
Kezdett sötétedni, de még Jane nem hívott, amit furcsáltam. Elindultunk az autó irányába, mire banditák állták utunk... Magyarul belerúgtam 2 bokorba.
Leraktam Lina-t, majd beszálltunk. Hirtelen ötletből megnézten a telefonom...
KAMU SEDANG MEMBACA
Summer Love❤️✌🏼 Calum Hood ff.
Fiksi Penggemar"Üdv, kedves földlakók, marslakócska gumivitami... Ez így nem jó... Mindegy is. Sziasztok, a nevem Lina Roberts. Az öcsémmel, James-el a nagynénémnél fogjuk tölteni ezt a nyarat... Izgalmasnak ígérkezik... Senkit sem ismerünk Sydney-ben, szóval ez...