#ғɪғᴛʜ

741 82 295
                                    

Mɪɴᴀᴛᴏᴢᴀᴋɪ Sᴀɴᴀ:

           Aɪ,ᴇᴜ ᴏᴅᴇɪᴏ ᴀᴄᴏʀᴅᴀʀ ᴄᴇᴅᴏ,ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴀɪs ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴇ́ ᴘʀᴀ ɪʀ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴇsᴄᴏʟᴀ,ɴᴀ ʀᴇᴀʟɪᴅᴀᴅᴇ ϙᴜᴇᴍ ɢᴏsᴛᴀ?ᴀʜ,ᴀ Jɪʜʏᴏ,ᴇʟᴀ ɢᴏsᴛᴀ,ᴘᴏʀ ғᴀʟᴀʀ ɴᴇʟᴀ,sᴇʀᴀ́ ϙᴜᴇ ᴀϙᴜᴇʟᴀ ᴛᴀʟ ᴅᴇ Tᴢᴜʏᴜ ᴠᴀɪ ғɪᴄᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ɴᴏ ɪɴᴛᴇʀᴠᴀʟᴏ?
            Eɴғɪᴍ,ᴠᴏᴜ ᴛᴇʀ ϙᴜᴇ ᴘᴇᴅɪʀ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀs ɪɴғᴇʟɪᴢᴍᴇɴᴛᴇ,ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ᴠᴏᴜ ᴘᴏʀ ᴠᴏɴᴛᴀᴅᴇ ᴘʀᴏ́ᴘʀɪᴀ ᴀɴᴛᴇs ϙᴜᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇᴍ,Jɪʜʏᴏ ᴍᴇ ᴏʙʀɪɢᴏᴜ,ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ɴᴀ ʜᴏʀᴀ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴠᴏᴜ ᴍᴇ ᴅᴇsᴄᴜʟᴘᴀʀ,ᴇssᴀ Tᴢᴜʏᴜ ᴘᴀʀᴇᴄᴇ sᴇʀ ᴜᴍᴀ ᴅᴀϙᴜᴇʟᴀs ᴘᴀᴛʀɪᴄɪɴʜᴀs ϙᴜᴇ ᴀᴄʜᴀᴍ ϙᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏ ᴍᴜɴᴅᴏ ϙᴜᴇʀ ᴇʟᴀs ᴇ ᴏᴜᴛʀᴀs ᴄᴏɪsᴀs ᴅᴏ ᴛɪᴘᴏ.
            Aᴄʜᴏ ϙᴜᴇ ɴᴜɴᴄᴀ ᴄᴏɴᴛᴇɪ ᴀϙᴜɪ,ᴍᴀs ᴍᴏʀᴏ ᴄᴏᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ,ᴊᴀ́ ϙᴜᴇ ᴍᴇᴜs ᴘᴀɪs sᴇ ᴅɪᴠᴏʀᴄɪᴀʀᴀᴍ,ɴᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ,ᴇsᴛᴏᴜ ɪɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴀ̀ ᴇsᴄᴏʟᴀ.

-Cʜᴇɢᴀᴍᴏs,ᴄᴜɪᴅᴀᴅᴏ,ᴍᴇ ʟɪɢᴜᴇ ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴀᴜʟᴀ ᴀᴄᴀʙᴀʀ-ᴍᴇ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ʙᴇɪᴊᴏ ɴᴀ ᴛᴇsᴛᴀ, ᴇᴜ ᴀssᴇɴᴛɪ ᴇ sᴀɪ ᴅᴏ ᴄᴀʀʀᴏ.

-Oɪ ᴘɪʀᴀɴʜᴀs!-ᴄʜᴇɢᴜᴇɪ ᴀɢᴀʀʀᴀɴᴅᴏ Cʜᴀᴇʏᴏᴜɴɢ ϙᴜᴇ ᴛᴏᴍᴏᴜ ᴜᴍ sᴜsᴛᴏ.

-Pɪʀᴀɴʜᴀ ᴇ́ ᴛᴜ ᴠᴀɢᴀʙᴜɴᴅᴀ!-Nᴀʏᴇᴏɴ ᴍᴇ ᴅᴀ́ ᴜᴍ ᴛᴀᴘᴀ ɴᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴅᴇ ʟᴇᴠᴇ,ᴏ ϙᴜᴇ ᴍᴇ ғᴀᴢ ʀɪʀ.

-Sᴀɪ ᴅᴇ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴍɪᴍ ᴀɢᴏʀᴀ sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ϙᴜɪsᴇʀ ʟᴇᴠᴀʀ ᴜᴍ ᴛᴀᴘᴀ ɴᴀ ᴄᴀʀᴀ!-Cʜᴀᴇʏᴏᴜɴɢ ғᴀʟᴀ ɪʀʀɪᴛᴀᴅᴀ,ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘʀᴏᴠᴏᴄᴀʀ ᴇʟᴀ?

-Uɪ ϙᴜᴇ ᴍᴇᴅᴏ,ᴠᴀɪ ʙᴀᴛᴇ!ᴀʜ ᴇsᴘᴇʀᴀ!ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴀʟᴄᴀɴᴄ̧ᴀ?-sᴀɪ ᴅᴇ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴇʟᴀ,ᴇ ᴠɪ sᴇᴜ ᴏʟʜᴀʀ ғᴜʀɪᴏsᴏ,ᴄᴏᴍᴇᴄᴇɪ ᴀ ᴄᴏʀʀᴇʀ,ᴠᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴀɴᴀ̃ᴏ ᴀᴛʀᴀ́s ᴅᴇ ᴍɪᴍ.

-Sᴀɴᴀ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴇʀᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴇɪɴ-Mᴏᴍᴏ ғᴀʟᴀ ᴅᴇ ʟᴏɴɢᴇ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴀɴᴅᴏ Nᴀʏᴇᴏɴ ᴘᴏʀ ᴛʀᴀ́s,ᴀs ᴅᴜᴀs sᴇ ᴏʟʜᴀᴍ ᴇ sᴏʀʀɪᴇᴍ.

-MEU OTP!QUE COISA LINDA!-ɢʀɪᴛᴏ ᴅᴇ ʟᴏɴɢᴇ,ᴠᴇɴᴅᴏ Dᴀʜʏᴜɴ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴄᴀʙɪsʙᴀɪxᴀ,ᴄᴏʀʀᴏ ᴇᴍ sᴜᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ.

-SANA!-ᴀ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏ,ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ-ᴀ ᴅᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴇᴍ sᴇɢᴜɪᴅᴀ-ME SOLTA!-ᴅᴏᴜ ᴜᴍ ʙᴇɪᴊᴏ ɴᴀ sᴜᴀ ʙᴏᴄʜᴇᴄʜᴀ,ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ ᴄᴏʀᴀ.

-QUE PALHAÇADA É ESSA AQUI?-ᴏᴜᴄ̧ᴏ Jɪʜʏᴏ ʙᴇʀʀᴀʀ,ᴀᴏ sᴇᴜ ʟᴀᴅᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ Tᴢᴜʏᴜ,ᴄᴏʟᴏϙᴜᴇɪ Dᴀʜʏᴜɴ ɴᴏ ᴄʜᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ᴠᴏʟᴛᴀ ᴇ ғᴜɪ ᴀᴛᴇ́ ᴀ ᴍᴇsᴍᴀ.

-Oɪ Tʜᴏᴍᴀs!-ᴀ ᴀʙʀᴀᴄ̧ᴏ,ᴏʟʜᴏ ᴘʀᴀ ᴀ sᴜᴀ ᴘʀɪᴍᴀ,ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴇ ɴᴀᴅᴀ,ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴀʟɢᴜᴍ ᴄᴀɴᴛᴏ ᴀʟᴇᴀᴛᴏ́ʀɪᴏ-Pᴏssᴏ ғᴀʟᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴠᴏᴄᴇ̂?- Tᴢᴜʏᴜ ᴀssᴇɴᴛɪᴜ,ᴏʟʜᴇɪ ɴᴏᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ Jɪʜʏᴏ-Pᴏᴅᴇ ɴᴏs ᴅᴀʀ ʟɪᴄᴇɴᴄ̧ᴀ Jɪʜ?-sᴏʀʀɪᴜ ᴇ sᴀɪᴜ.

ᴀɴɢᴇʀ ᴏʀ ᴘᴀssɪᴏɴ?--Sᴀᴛᴢᴜ♡Onde histórias criam vida. Descubra agora