Άκουσα βήματα και την είδα να βγαίνει από το δωμάτιο.
"Καλημέρα"
"Στέφανε; Τι κάνω εδώ; Το κεφάλι μου"
"Έλα κάτσε πρέπει να μιλήσουμε" είπα και με κοίταξε
"Έκανα κάτι; Εχθές;"
"Οχι ακριβώς... Μπορείς τώρα που είσαι νηφάλια να μου εξηγήσεις πως έπαθες αυτά;" Είπα και της έδειξα τα χέρια της.
"Εεεε έπεσα... Και εεε χτύπησα."
"Εύα την αλήθεια"
"Αυτή είναι η αλήθεια" είπε κατέβασε το κεφάλι.
"Ωραία λοιπόν τι θα έλεγες τότε να κάτσεις να τα πούμε λίγο; Να πιούμε και λίγο κρασί;"
"Στις 9 το πρωί;" Είπε και με κοίταξε.
"Σκέψου ότι περνάς μαζί μου την τελευταία μέρα ελευθερίας σου " είπα και άνοιξα ένα μπουκάλι κρασί και γέμισα δύο ποτήρια.
" Στέφανε" προσπάθησε να με σταματήσει
"Σσς απλά πες μου πως είναι.... Το νυφικό σου" είπα και ήπια μια γουλια5 ώρες μετά
"Ου ού έχω." Είπε και γέλασε.
"Τι;" Είπα και την κοίταξα. Με πλησίασε και έβαλε τα χέρια της στα μάγουλα μου. Πλησίασε με φορά το κεφάλι της στο δικό μου και με κουτουλησε. Έπεσε πίσω και ξεκίνησε να γελάει. Έπεσα πάνω της και έβαλα τα δάχτυλα μου στα πλευρά της.
"Στέφανε... Μη" είπα και με κοίταξε.
"Μη τι;"
"Μη τολμήσεις" είπε αλλά ξεκίνησα να τη γαργαλαω. Γελούσε μέχρι που έπεσε το σώμα μου πάνω της. Με κοίταξε και σηκώθηκα. Σηκώθηκε και με κοίταξε.
"Εύα τι..." Έπιασε το πρόσωπο μου και ένωσε τα χείλη μας. Την έσπρωξα από πάνω μου και με κοίταξε.
"Τι;" Είπε κι την κοίταξα.
"Εύα παντρεύεσαι" είπα και ψυθιρισε κατι.
"Δεν με νοιάζει" είπε τελικά και ξανάπεσε πανω μου.(•••)
Ευας POV
Λένε πως είμαστε μικροί για να αγαπάμε, ότι δεν ξέρουμε εμείς από αυτά. Τι και αν ξέρουμε καλύτερα από εκείνους όμως; Κοίταξα το σώμα του ξαπλωμένο δίπλα μου και τον πλησίασα. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω του.
"Καλημέρα" είπε και γύρισε σε εμένα
"Καλημέρα" ειπα και τον φίλησα πεταχτά. Τράβηξε το σώμα μου κάτω από το δικό του και ένωσε τα χείλη μας. Ξεκόλλησε τα χείλη του από τα δικά μου και με κοίταξε.
"Καφέ;" Είπε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά. Σηκώθηκε από το κρεβάτι και έβαλε την βερμούδα του. Βγήκε από το δωμάτιο και κοίταξα το ταβάνι. Κοίταξα δίπλα μου και είδα την μπλούζα του. Την πήρα στα χέρια μου και την φόρεσα. Βγήκα από το δωμάτιο και κατέβηκα κάτω.
Τον πλησίασα και τύλιξα τα χέρια μου γύρω του. Έβαλε καφέ στα ποτήρια και γύρισε και μου έδωσε την κούπα. Ήπια μια γουλία και τον κοίταξα. Χαμογέλασα το ίδιο και αυτός.
"Κάποια φόρεσε την μπλούζα μου." Είπε και με τράβηξε πάνω του.
"Μου έλειψε το άρωμα σου" είπα και έκανα μύτες και τον φίλησα πεταχτά.
"Ναι ε;"
"Ναι" άκουσα τον ήχο του κινητού μου και το πήρα στα χέρια μου και το απάντησα.
"Ναι;"
"Θεε μου εισαι καλα" είπε η φωνή του Φιλίπ
"Όλα καλά;"
"Για πιο ηλίθιο λόγο δεν μου μίλησες"
"Τι έγινε;"
"Εύα ξέρω" είπε και έκλεισα το κινητο. Πλησίασα τον Στέφανο και τον κοίταξα.
"Τι είπες στο Φιλιπ;"
"Εύα... Έπρεπε να ξέρει.... " Είπε και προσπάθησε να με ηρεμήσει
"Τι του είπες;"
"Εύα"
"Για αυτό με κράτησες εχθές εδώ έτσι;"
"Εύα " φώναξε αλλά δεν του έδωσα σημασία.
"Δεν σε πιστεύω." Είπα και πήγα στο δωμάτιο του και έβαλα τα ρούχα μου.
"Εύα" είπε και μου έπιασε το χέρι.
"Άσε με να φύγω"
"Ότι έκανα εχθές το έκανα επειδή το ήθελα. Επειδή σε θέλω" είπε και με κοίταξε. Με τράβηξε κοντά του.
"Στέφανε... "
"Ξέρω είναι λαθος, αλλά δεν με σταματάει από το να κάνω αυτό που θέλω περισσότερο από όλα." Είπε και με έβαλε μέσα στα χέρια του
"Δεν.... " Προσπάθησα να του πω.... Να του εξηγήσω
"Εύα μιλά μου" Πήρα μια βαθιά ανάσα και τον τράβηξα στον καναπέ.
"Ο Σωτήρης μου στάθηκε Στέφανε. Ήταν εκεί."
"Εύα μπορείς να μου πεις με μια λέξη ποιος μαλακας σου το έκανε αυτό" είπε και τράβηξε το χέρι μου.
"Στέφανε"
"Εύα απλά πες μου." Είπε και με κοίταξε.
" Υποσχέσου μου ότι δεν θα κάνεις κάτι"
"Εύα"
"Υποσχέσου" είπα πιο έντονα.
"Καλά καλά σου το υπόσχομαι" είπε και χάιδεψε το πρόσωπο μου
"Ο πατέρας μου" είπα και έκλεισα τα μάτια μου.
"Θα τον σκοτώσω... Θα τον πνίξω.... Θα τον..." Σηκώθηκα όρθια και τον πλησίασα. Έβαλα τα χέρια μου στο στέρνο του και τον κοίταξα στα μάτια.
"Δεν θα κάνεις τίποτα..."
"Οχι... Αλλά μόνο και μόνο επειδή στο υποσχέθηκα"
"Σε ευχαριστώ" είπα και τον αγκάλιασα.
"Γιατί δεν μου το ειπες;" Είπε και τον κοίταξα.
"Γιατί ξέρω πως λειτουργείς. Όταν ξεκίνησε... Ήθελε να σε πάρω τηλέφωνο αλλά.... Ήξερα ότι θα ερχόσουν. Φοβόμουν όμως μην πάθεις εσύ κάτι"
"Το τελευταίο που έπρεπε να σε νοιάζει είναι το τι θα πάθω εγώ Εύα. Θέλω να σκέφτεσαι τον εαυτό σου και μετά τους άλλους" είπε και έκανε να με φιλήσει αλλά τραβήχτηκα.
"Στέφανε"
"Ο Σωτήρης" είπε και φαινόταν η απογοήτευση του.3 ημέρες πριν
Γειαααα
Τι κάνετε;
Ελπίζω καλά.
Ελπίζω το καλοκαίρι σας να είναι υπέροχο όπως το δικό μου.
Αν και θα πάω Τρίτη Λυκείου ανυπομονώ να ξεκινήσω γιατί έχω βάλει στοίχημα ότι η καλύτερη χρονιά έρχεται.
Δεν με ενδιαφέρει αν θα ξαναμπούμε σε καραντίνα. Εγώ θέλω να περάσω μια υπέροχη χρονιά
Αυτά από εμένα
Τα λεμεεε
Αντιοοοο
Τσαοοοο
~its evi
ESTÁS LEYENDO
Forgive me ✔️
Novela JuvenilΚοίταξα το πονεμένο βλέμμα του και τον πλησίασα. Έβαλα το χέρι μου στον ώμο. "Στέφανε σε αγαπάω" "μην το κάνεις αυτό στο ευατο σου" "Τι να μην κάνω Στέφανε; Να μη σε θέλω; Να μη θέλω να σε αρπάξω και να σε φιλήσω; Να μην θέλω να ξαναζήσω εκεινα τα γ...