Hey iedereen het eerste hoofdstuk, ik zal een beetje vertellen hoe Camila is in dit verhaal:
Ze is een zelfverzekerd meisje met soms een grote mond en is slim. Ze valt niet zo gauw voor iemand. Je kan haar vertrouwen maar je moet niet haar vijand worden want dan is het verkeerd. Ze komt altijd voor haar vriendinnen op en is er voor ze als ze haar nodig hebben. Ze zit in de band Princesas met Violetta, Francesca en Lucinda.
xxx Tyeisha
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pov Camila
Ik loop met Francesca door de studio op weg naar de les van Pablo waar we onze prestatie moeten doen met de rest van de band. 'Ik kan niet geloven dat U-mix misschien ons wil.' Zegt Francesca. 'Ik ook niet maar laten we nog niet te veel hopen straks gaat het niet door.' Zeg ik. 'Tuurlijk wel we zijn geweldig.' 'Daar heb je gelijk in.' Dan lopen we lachend de les van Pablo binnen en lopen naar Violetta en Lucinda. 'Klaar?' Vraag ik. 'Ja maar Pablo wou nog wat zeggen na ons optreden zei hij.' Zegt Violetta. 'Dat kan niet daar gaat onze afspraak.' Zegt Lucinda. 'Wat nou als we niet meer mogen spelen?' Zegt Francesca. 'Tuurlijk mogen we wel spelen we hebben hier keihard voor geoefend.' Zeggen ik en Lucinda. 'Meiden jullie mogen.' Zegt Pablo tegen ons. 'We komen.' Zegt Violetta. 'Meiden we kunnen dit zie het als een voor optreden voor volgende week met U-mix.' Zeg ik. Dan lopen we met zijn alle naar het podium en gaan we achter de microfoons staan. Dan begint de muziek en beginnen we te zingen. Als we klaar zijn begint iedereen te klappen. 'Dat was geweldig meiden jullie groepsopdracht keur ik goed de volgende les krijgen jullie je cijfer.' Zegt Pablo.
*Dan is de les afgelopen en lopen we naar Pablo.*
'Meiden ik heb jullie wat belangrijks te vertellen.' 'Wat?' Vragen we alle vier tegelijk. 'Er komt een nieuwe band overmorgen naar de studio.' 'Eindelijk een nieuwe meidenband!' zeggen we. 'Het is eigenlijk geen meidenband.' Zegt Pablo. 'Een jongens en meidenband?' Vraagt Violetta. 'Een jongensband.' 'En wat moeten wij daarmee we willen geen jongensband.' Zegt Lucinda. 'Jullie moeten wel of jullie willen of niet en jullie gaan ze helpen.' 'Maar Pablo!' Zeggen we alle vier tegelijk. 'Niks te maar jullie gaan ze rondleiden, helpen en proberen vrienden te worden we zijn niet alleen een school die alleen meisjesbands toe laat.' 'Was dat maar zo.' Zeg ik zachtjes. 'Wat zei je Camila?' 'Ik zei waarom doe je net zo goed niet dat wij allemaal 1 iemand moeten rondleiden enzo.' Zeg ik en rol met mijn ogen. 'Geen slecht idee, ik verwacht jullie overmorgen op mijn kantoor en dan horen jullie het.' Zegt Pablo en loopt weg. 'Waarom moeten we ook nooit onze mond houden.' Zeg ik. 'Door jou moeten we nu allemaal apart die jongens rondleiden!' Zegt Francesca. 'Alsof dat niet was gebeurt.' Zeg ik. 'Ze heeft gelijk.' Zegt Lucinda. Ja oke we zijn niet de alleraardigste maar we willen niet dat een jongensband dit allemaal voor ons verpest, we hebben hier te hard voor gewerkt om het te laten mislukken. 'Kom we gaan.' Zegt Violetta. 'Ga maar ik kom zometeen wel.' Zeg ik en ze lopen weg. Ik ga achter de piano en speel veo veo maar zing niet mee. Dan gaat de bel en loop ik naar de les van Angie en ga naast de andere meiden zitten. 'Oké we beginnen met stem oefeningen.' Zegt Angie en loopt naar de piano en begint.
JE LEEST
Friends and Relations
FanfictionDit verhaal gaat over 4 meiden Camila, Ludmila, Violetta en Francesca ze zijn beste vriendinnen sinds ze klein waren, ze vertrouwen elkaar en kunnen altijd bij elkaar komen als er wat is. Ze zitten samen in de band Princesas ze doen hard hun best om...