tanisma

11 0 0
                                    

(Medya anil sonra mugeyi koyucam)   

Meraba ben Müge. 17 yasindayim Izmirliyim. (Aciklama:hikaye yazin baslar)

Hava çok sıcakti o yuzden hemen simgeyle bikinilerimizi giyip denize gittik. (Simge bff ). Yaklasik 2 yildan beribyazliga gitmiyosum hel arkadaslarimla defisik yerlerde takilirdim uzun zaman sonra ilk defa geldim her yer biraz daha guzellesmisti.Buraya gelen cocuklar efsoydu bi kere ben gelmeyeli ne kacirmisim aq...Ben kensimle konusurken tabi Simgeyi duymamistim...

    S:heyyy  Muge burda misiinnn??
    M:haa burdayim dalmisim..aq buraya ne tas cocuklar gelmisss de bizim haberimiz yok ..

    S:evettt hatta sevgilim vardiya hani o da burda gelir birazdan
    M:oha ciddi misin tamam bekleyelim bakalim kimmis bu enistemizz

Tam 15 dakikadir bekliyoruz pistim ben simgeye denize gittigi soyleyerek denize atladim ama götum dondu tabii.cesmenin denizi soguk tabi ne beklersinn.

        O sirada kafama birisi top atti hemde basket topu.Ne basket topu muuu allahim ne mal insanlar var görüyorsun dimi basket topunun denizde isi ne.ben boyle konusirken cocuk geldi

     A:iyi misin?
      M:i-iyiyim sen kimsin ?

      A:sey anil topu yanlislikla sana attim da Özür dilerim kafandan

Tam hersey yolumda dedim cocuk ne dedi bana ukala her halinden belli zaten gulerek soyluyo bunu pislikkk.ondan hemen kurtulmak icin gittim . Disari ciktim enistemiz gelmiss. (Ilki muge sonra simge anlarsiniz zaten -ler anil *tusan)

     Simge bu kim?

     Bu Tusan sevgilim.
      Aa oyle mi meraba.
*merabaa.. arkadasim da denizden  cikti geliyo

Onun baktigi yone bakinca gordugum sey karsisinda dondum kaldımm..

   

      Siz bu kisinin Anıl oldugunu mu dusunuyosunuz? Sizce Anıl mii yada kimm (lutfen okuyun ve yorum yapin puan verin pleasss)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ukala..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin