Epilogus

95 7 0
                                    

Azóta amióta Ludvig kisétált, Theaval a vállán és a kis Rowenával az oldalán a duci boszi kunyhójából, azóta  négy  kerek év telt el.
Ezalatt a négy év alatt a kis Rowena minden kívánsága valóra vált. Ugyanis két évvel ezelőtt született egy kisöccse, az apukája és az új anyukája, nagyon szeretik őt és az öccsét, na meg persze egymást is. Ráadásul még barátai is lettek. Tehát a kislány nagyon boldog volt.
Nem külömben Lui és Thea. Bár Ludvig eleinte nem szerette a duci boszit, még is feleségül vette, másfél évnek, valamint  a nő kitartásának és szerelmének, köszönhetően pedig, megtörtént a ding... vagyis Ludvig William Black beleszeretett a feleségébe, és ezzel meg is tört az átka is. De az átok megtörése okozta öröm nem tartott tovább egy hónapnál, ugyanis főhősünket megharapta egy vérfarkas, így újra vérfarkas lett belőle. De Lui nem bánkódott amiatt, hogy újra vérengző feneved lett belőle, és most végérvényesen, hiszen volt két csodálatos gyereke és egy szerető felesége, akiket mindennél jobban szeretett, s akik viszont szerették. Valamint Bart helyett ő lett a  falu új kovács mestere, Thea pedig  Helen helyét vette át mint a falu gyógyítója és boszorkánya. Mindent egybevetve boldogan éltek, míg meg nem haltak.

                  
                    The End!

Nos ennyi lett volna Ludvig William Black és Rowena Whytmoor/ Thea Wherstrom története. Ezúton szeretném megköszönni azoknak akik olvassák és olvasták az írásomat, és vote-olták. Külön köszönet drdarkdreams és Rika6284 bíztatását és, hogy követtnek.

Rowena a boszorkány átka /Befejezett /Место, где живут истории. Откройте их для себя